Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція трамвайного переїзду вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Очікувана вартість
8 532 292,37 UAH
UA-2016-11-16-001429-b ● 95f1f3b734874b8b9fed23262380567c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468231 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7 |
Контактна особа: |
Шуст Юлія Михайлівна 380577607670 dtiz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою закінчення будівництва та введення об’єкта будівництва в експлуатацію виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту.
ТОВ «Експертиза МВК» здійснено експертизу наданої проектно-кошторисної документації та надано позитивний висновок експертизи від 28.07.2016 року № 3300 , Наказом Департаменту інфраструктури Харківської міської ради від 28.07.2016 року
№ 275/1 перезатверджено проектну документацію по зазначеному будівництву в обсязі 36184,243 тис грн. В зазначеному наказі враховані кошти на додаткові роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва та введення об’єкту в експлуатацію. З врахуванням попередньо виконаних та оплачених робіт, залишок виконання робіт становить 8 532 292,37 грн. Таким чином виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту. Договір пропонується укласти з попереднім виконавцем цих робіт. У зв’язку із тим, що : - роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, а загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості головного договору - залучення до виконання зазначених робіт попереднього виконавця обумовлена необхідністю забезпечення сумісності виконуваних робіт із застосованими технологіями та наявними результатами будівництва вказаного об’єкту.
ТОВ «Експертиза МВК» здійснено експертизу наданої проектно-кошторисної документації та надано позитивний висновок експертизи від 28.07.2016 року № 3300 , Наказом Департаменту інфраструктури Харківської міської ради від 28.07.2016 року
№ 275/1 перезатверджено проектну документацію по зазначеному будівництву в обсязі 36184,243 тис грн. В зазначеному наказі враховані кошти на додаткові роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва та введення об’єкту в експлуатацію. З врахуванням попередньо виконаних та оплачених робіт, залишок виконання робіт становить 8 532 292,37 грн. Таким чином виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту. Договір пропонується укласти з попереднім виконавцем цих робіт. У зв’язку із тим, що : - роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, а загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості головного договору - залучення до виконання зазначених робіт попереднього виконавця обумовлена необхідністю забезпечення сумісності виконуваних робіт із застосованими технологіями та наявними результатами будівництва вказаного об’єкту.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2016 16:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2016 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
закупівля додаткових будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція трамвайного переїзду вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61146, Україна, Харківська область, Харків, вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
17 листопада 2016 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Міськелектротранссервіс» #37761936 |
Переможець |
8 532 292,37
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2016 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:25
|
сканирование0001.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:16
|
сканирование.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2016 11:22
|
сканирование0033.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2016 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2016 17:40
|
сканирование0023.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2016 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2016 12:30
|
сканирование0013.pdf | укладений |
30 листопада 2016 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виключення з договору пункту 11.4. та викладення п. 5.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виключення з договору п 11.4. та викладення п. 5.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виключення з договору пункту 11.4 та викладення п. 5.1. у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |