Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція трамвайного переїзду вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Очікувана вартість
8 532 292,37 UAH
UA-2016-11-16-001429-b 95f1f3b734874b8b9fed23262380567c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуст Юлія Михайлівна

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Шуст Юлія Михайлівна
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою закінчення будівництва та введення об’єкта будівництва в експлуатацію виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту.
ТОВ «Експертиза МВК» здійснено експертизу наданої проектно-кошторисної документації та надано позитивний висновок експертизи від 28.07.2016 року № 3300 , Наказом Департаменту інфраструктури Харківської міської ради від 28.07.2016 року
№ 275/1 перезатверджено проектну документацію по зазначеному будівництву в обсязі 36184,243 тис грн. В зазначеному наказі враховані кошти на додаткові роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва та введення об’єкту в експлуатацію. З врахуванням попередньо виконаних та оплачених робіт, залишок виконання робіт становить 8 532 292,37 грн. Таким чином виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту. Договір пропонується укласти з попереднім виконавцем цих робіт. У зв’язку із тим, що : - роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, а загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості головного договору - залучення до виконання зазначених робіт попереднього виконавця обумовлена необхідністю забезпечення сумісності виконуваних робіт із застосованими технологіями та наявними результатами будівництва вказаного об’єкту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2016 16:13
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

закупівля додаткових будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Реконструкція трамвайного переїзду вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, Харків, вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

17 листопада 2016 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Міськелектротранссервіс»
#37761936
Переможець 8 532 292,37
UAH з ПДВ
17 листопада 2016 16:13

Документи

17 листопада 2016 15:46
Електронний підпис
17 листопада 2016 15:45
Електронний підпис
17 листопада 2016 15:28
Rishennya_pro_vyznachennya_peremozhtsya.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2016 16:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Міськелектротранссервіс»
#37761936
8 532 292,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2016 15:46
Електронний підпис
17 листопада 2016 15:45
Електронний підпис
17 листопада 2016 15:28
Rishennya_pro_vyznachennya_peremozhtsya.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 14:25
сканирование0001.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 14:25
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 14:16
сканирование.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 14:15
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 11:22
сканирование0033.pdf зміни до договору
13 грудня 2016 11:18
Електронний підпис укладений
12 грудня 2016 17:40
сканирование0023.pdf зміни до договору
12 грудня 2016 17:37
Електронний підпис укладений
30 листопада 2016 12:30
сканирование0013.pdf укладений
30 листопада 2016 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення з договору пункту 11.4. та викладення п. 5.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 107
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення з договору п 11.4. та викладення п. 5.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення з договору пункту 11.4 та викладення п. 5.1. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 705 785,26
UAH
Причини розірвання договору: закінчення робіт на об'єкті