Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30.20.4 (34631000-9, Електрощітки)
Очікувана вартість
3 016 000,00 UAH
UA-2016-11-16-000004-c 45e286e1a3e246f1b498b98e076b921b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотарьов О.В.

+38 044 333 17 55 umv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Золотарьов О.В.
+38 044 333 17 55
umv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2016 07:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 16:00
Очікувана вартість: 3 016 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.

Тендерна документація

16 листопада 2016 07:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2016 07:12
ТД-Електрощітки (3 лота).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-16-000004-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Код ЄДРПОУ:36726864
Дата подання: 26 грудня 2016 13:31
Скарга
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 29.12.2016 № 2387.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2016 17:59
Номер скарги: UA-2016-11-16-000004-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Код ЄДРПОУ:36726864
Дата подання: 26 грудня 2016 13:32
Скарга
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від29.12.2016 № 2388.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2016 18:39
Номер скарги: UA-2016-11-16-000004-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Код ЄДРПОУ:36726864
Дата подання: 26 грудня 2016 13:31
Скарга
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 29.12.2016 № 2386.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2016 18:37

Документи подані скаржником

26 грудня 2016 13:28
Скарга.pdf
26 грудня 2016 13:28
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

29 грудня 2016 17:59
від 29.12.2016 № 2387.pdf

Документи подані скаржником

26 грудня 2016 13:30
Скарга.pdf
26 грудня 2016 13:30
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

29 грудня 2016 18:39
від29.12.2016 № 2388.pdf

Документи подані скаржником

26 грудня 2016 13:26
Скарга.pdf
26 грудня 2016 13:26
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

29 грудня 2016 18:37
від 29.12.2016 № 2386.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Електрощітки
Опис предмету закупівлі:
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 140 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22 800,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41040 UAH

Аукціон

Початок: 05 грудня 2016 11:15
Закінчення: 05 грудня 2016 11:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12000 шт
електрощітки
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07434, Україна, Київська обл., Бровари, вул. Польова, 5
Дата доставки: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2016-11-16-000004-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй", Код ЄДРПОУ:36726864
Дата подання: 26 грудня 2016 13:31
Скарга
СКАРГА на дії Регіональної філії «Південно-Західної залізниці» ПАТ «Укрзалізниці» щодо приймання рішення про визначення переможця торгів на закупівлю, а саме: ДК 021:2015 (30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) - електрощітки) оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 16.12.2016 (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі») Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 40081221) (далі – Замовник) опублікувало оголошення UA-2016-11-16-000004-c (далі – Спірна закупівля) щодо проведення закупівлі за процедурою: відкриті торги. Замовником визначено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки (далі за текстом - 30.20.4 (34631000-9, електрощітки)) у загальній кількості –12000 штук (Лот № 1). 16 листопада 2016 Замовником завантажено електронний документ «ТД-Електрощітки (3 лота)» (далі – тендерна документація), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі та вимоги до учасників торгів. Замовником визначено, що кінцевий строк подання пропозицій становить: 02 грудня 2016 року, до 16 години 00 хвилин. 05 грудня 2016 року відбувся початок аукціону. 16 грудня 2016 року о 11:52 Замовником опубліковано рішення про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 (34631000-9, електрощітки) яке оформлено протоколом № 77 від 16.12.2016 (далі – оскаржуване рішення), яким переможцем визначено – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ». Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» не погоджується з оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства, порушує права та законні інтереси учасників закупівель, як наслідок, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з цим оскаржуване рішення підлягає скасуванню. Вказані обставини обґрунтовуються наступним. Замовником надано документи закупівлі, у яких зазначена тендерна документація щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю 30.20.4 (34631000-9, електрощітки), лот № 1 – 30.20.4 (34631000-9, електрощітки). У зазначеній тендерній документації встановлено вимоги до учасників, які надають свої пропозиції на дану закупівлю. Відповідно до цих вимог, а саме: розділ 2-й, пункт 3-й встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників. Зазначені кваліфікаційні вимоги передбачають наявність у учасника наступної документації: 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність власних складських приміщень та автотранспортних засобів, якими запропонований товар буде доставлений до пункту призначення згідно Тендерної документації (у разі відсутності власних складських приміщень та/або автотранспортних засобів – інформація стосовно пункту навантаження та/або власників автотранспортних засобів). 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників, копія наказу про призначення, довіреність (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, доручення (у разі підписання документів та укладання договору за результатами торгів уповноваженою особою учасника), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; 4. Лист –згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено учасником підписувати (завіряти) документи що надаються учасником (Додаток 4). 5. Довідку у довільній формі що містить інформацію про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме обов’язково зазначити: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми (якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень); - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник або учасник попередньої кваліфікації не зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлюється Кабінетом Міністрів України. – учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 6. Інших документів, передбачених цією тендерною документацією. 7. Інші документи, які учасник вважає за необхідне додати до складу пропозиції. Учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» (далі за текстом - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав не повний перелік документів, наявності яких вимагає Замовник. Учасником не надано, по-перше, протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», у якому вирішено призначити на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» Мустафаєва Р.А., що свідчить про недоведеність факту наявності права підпису документів, поданих учасником у своїй пропозиції, у пана Мустафаєва Р.А, по-друге, Учасником не надано довідку у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ, по-третє, у переліку наданих учасником документів наявна сканована копія статуту учасника. Дана сканована копія статуту учасника не відповідає дійсній редакції статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ», інформаційні данні з якого опубліковані на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, що свідчить про наміри Учасника ввести в оману Замовника. Необхідно також звернути увагу на наступний факт. Учасник у своєму переліку документів надає скановану копію договору перевезення укладеного учасником з перевізником задля поставки продукції Лоту № 1. Даний договір не містить у собі дати укладання договору, що може призвести до негативних наслідків для замовника. Ризик даної ситуації полягає у тому, що за відсутності дати укладання даного договору не можливо встановити, чи мала уповноважена особа учасника на момент підпису такого договору повноваження на підпис такої угоди. У подальшому відсутність повноважень на укладення договору може призвести до визнання договору недійсним, що призведе до унеможливлення виконання Учасником своїх договірних зобов’язань перед Замовником. Тому Замовник має ризик не отримати Товар у встановлені строки та зустрінеться з необхідністю повторного проведення процедури закупівлі, що призведе до втрати часу та можливо, що закупівля відбудеться за збільшеними цінами, що не відповідає інтересам Замовника. Вважаємо за необхідне підкреслити головне, учасником не надано жодного документу, який підтверджував би повноваження особи на підпис документів поданих у пропозиції. Отже, шляхом введення в оману учасник намагається укласти Договір із Замовником, що може призвести до негативних насідків, наприклад розтрату бюджетних коштів, закупівлю неякісного обладнання, вихід з ладу електрощіток або їх повна втрата, що призведе до необхідності повторної закупівлі та/або ремонту коштовного обладнання. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» в складі своєї тендерної пропозиції надає неповні та недостовірні дані, які впливають на результат проведення закупівлі ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) – електрощітки. Таким чином, можна зробити висновок, про не надання Учасником належним чином оформленого документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника, щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Між тим, Замовником також було допущено порушення щодо належного оформлення та публікації рішення про оголошення переможця. Так, Замовником 16 грудня 2016 року було додано документи до спірної закупівлі, за усіма Лотами, із найменуванням «Визначення переможцем» після завантаження даного документу відкривається інформація зі змісту, якої можна зробити висновок, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення, яке оформлено протоколом №77 від 16.12.2016 р. Оскаржуваний протокол не було опубліковано на веб-порталі, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» взагалі має сумнів щодо його існування та належності його оформлення, що також є порушенням ч. 4 ст. 11 Закону. Отже, можна констатувати, що Замовником порушено положення ч. 1 ст. 10 Закону, оскільки Законом чітко передбачено, публікацію документу, який має назву «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», натомість Замовником опубліковано документ із назвою: «Визначення переможцем», який при завантажені маж назву «Інформація про обрання переможцем», даний документ взагалі не має інформації про особу переможця, що свідчить про неналежне оформлення не тільки найменування документа, а й щодо змісту такого документа. Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Згідно до частин 3 та 4 статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. Згідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Того ж дня, Замовником безпідставно та незаконно опубліковано інформацію про продовження строку розгляду пропозицій. Незаконність та безпідставність дій полягає в тому, що Замвоником не визначено строк продовження та не визначено підстави з яких строку розгляду пропозицій продовжено, що свідчить про необґрунтованість такого рішення та його незаконність, оскільки Законом у частині 4 статті 28 чітко визначено, що Замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду пропозицій до 20 робочих днів, натомість Замовник не виконав жодної з умов передбачених цим положенням Закону не надавши аргументи, які вимагають продовження строку розгляду пропозицій та строк такого продовження. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2 ст. 16 Закону). Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, Замовник не зважаючи на невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» та прийняв рішення про визнання його переможцем без належних на те підстав, та з порушенням порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» не дотримано вимоги ч. 1 ст. 30 Закону, що призвело до порушення прав та законних інтересів інших учасників закупівлі. Згідно до ч.2 ст.. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене, можна констатувати, що з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРАГРОПРОМ» було допущено щонайменше чотири порушення вимог тендерної документації замовника та законодавства України, в свою чергу, Замовником при проведенні Спірної закупівлі допущено щонайменше два порушення вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ПРОФІ-СТРОЙ» до розгляду; - протокол № 77 від 16.12.2016 року про визначення переможця торгів на закупівлю ДК 021:2015 30.20.4 частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом (34631000-9 частини локомотивів чи рухомого складу) електрощітки – скасувати повністю. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 29.12.2016 № 2387.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2016 17:59

Документи подані скаржником

26 грудня 2016 13:28
Скарга.pdf
26 грудня 2016 13:28
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

29 грудня 2016 17:59
від 29.12.2016 № 2387.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ" 948 000,00
UAH
907 000,00
UAH
Документи
Науково-виробнича фірма "Промкомплект" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 131 000,00
UAH
907 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй" 1 094 400,00
UAH
1 071 600,00
UAH
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "А.С. ГРУП" 1 134 000,00
UAH
1 134 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2016 15:51
70E456C4-C0B4-4FB8-9F0A-BC800A2E5CE5.CRF
02 грудня 2016 14:34
Документы на гарантию.pdf
02 грудня 2016 14:34
ТУ ЭГ61А.pdf
02 грудня 2016 14:34
статут Інтерагропром.pdf
02 грудня 2016 14:34
Креслення.pdf

Публічні документи

02 грудня 2016 15:34
Дов.що до заборгов..PDF
02 грудня 2016 15:34
Диллерское.PDF
02 грудня 2016 15:34
Креслення на щітку.PDF
02 грудня 2016 15:34
Паспорт ЭГ-61А.PDF
02 грудня 2016 15:34
Тех.умови ТУ.PDF
02 грудня 2016 15:34
Висновок з УкрСЕПРУ.PDF
02 грудня 2016 15:34
Проект договору.PDF
02 грудня 2016 15:33
Дов.оф.зони.PDF
02 грудня 2016 15:33
Гаран.лист ант.прогр..PDF
02 грудня 2016 15:33
Дов поруш cт50.PDF
02 грудня 2016 15:33
Дов.коруп.Учасник.PDF
02 грудня 2016 15:33
Дов. Єд.реє.корп.поруш..PDF
02 грудня 2016 15:33
Дов.прав.підп..PDF
02 грудня 2016 15:33
Довідка анал.договора.PDF
02 грудня 2016 15:33
Довідка наяв.праців..PDF
02 грудня 2016 15:33
Довідка мат.тех.база.PDF
02 грудня 2016 15:33
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 грудня 2016 16:04
СТН 35 0822.pdf
01 грудня 2016 16:04
СТН 35 0821.pdf
01 грудня 2016 16:04
СТН 35 0820.pdf
01 грудня 2016 16:04
Про СТН.pdf
01 грудня 2016 16:04
Підписаний_G1116-8995-GL_tender.pdf
01 грудня 2016 16:04
Про наявн. мат-тех бази.pdf
01 грудня 2016 16:04
Лист-згода.pdf
01 грудня 2016 16:04
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ"

Науково-виробнича фірма "Промкомплект" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Товариство з обмеженною відповідальністю "Компанія "Профі-Строй"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А.С. ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ"
#32386723
Переможець 907 000,00
UAH
16 грудня 2016 11:51

Документи

16 грудня 2016 11:50
Електронний підпис
16 грудня 2016 11:50
Продовження.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2016 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАГРОПРОМ"
#32386723
907 000,00
UAH
Документи

Документи

16 грудня 2016 11:50
Електронний підпис
16 грудня 2016 11:50
Продовження.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 18:06
Електрощітка ВЛ-2017 (все 3 лота вместе).doc укладений
30 грудня 2016 18:06