Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення Windows 10
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2016-11-11-000961-a ea171155329c41939bf6369b76e79228
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хілініч Ірина

+380532562330 hilinich@umsa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УКРАЇНИ "УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 02010824
Вебсайт: http://www.umsa.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул.Шевченка буд. 23
Контактна особа: Хілініч Ірина
+380532562330
hilinich@umsa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2016 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2016 12:00
Початок аукціону: 22 листопада 2016 13:36
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 462,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Програмне забезпечення Windows 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Шевченка, 23, склад академії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2016  —  20 грудня 2016
ДК 021:2015: 48600000-4 — Пакети програмного забезпечення для баз даних та операційних систем
ДК 016:2010: 58.29.5 — Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2016 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2016 14:14
додаток 2 технічні характеристики.doc
11 листопада 2016 14:38
Оголошення про проведення закупівлі.doc
14 листопада 2016 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2016 14:14
додаток 2 технічні характеристики.doc
11 листопада 2016 15:24
додаток 2 технічні характеристики.doc
11 листопада 2016 14:38
додаток 2 технічні характеристики.doc
11 листопада 2016 14:38
Оголошення про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 листопада 2016 03:25
Дата відповіді: 14 листопада 2016 14:07
Надайте будь-ласка пояснення: - які саме програми мають бути перенесені при першому встановлені системи? - чи є у вас усі інсталяційні дистрибутиви для перевстановлення цих програм та відповідні ліцензії на ці програми, що мають бути перенесені? - як має здійснюватись гарантійне обслуговування Windows, якщо стабільність роботи данної операційної системи визнана в усьому світі та виключно залежить від дій користувача та відмінної роботи апаратури на якій вона встановлена? Тобто коли користувач вставляє флешки з вірусами та заражає систему, відвідує нецільові заражені сайти, нестабільна робота самої комп"ютерної техніки, некоректні дії користувача та різних сторонніх програм, що призвели до "падіння" системи..і відповідальність за ці всі речі ви хочете покласти на продавця програмного забезпечення? Зауважимо, що продавець в данному випадку не писав цю програму, це просто перепродаж на використання ліцензійних прав партнером від корпорації Майкрософт кінцевому користувачу і встановлення її, і все. Ви вимагаєте роботу штатного працівника системного адміністратора з відповідною щомісячною зарплатньою, щоб виконував звичайний продавець програмного забезпечення та відповідав за усі можливі некоректні дії 20ти користувачів, вину яких після падіння системи доказати досить складно оскільки це призведе більше до суперечок гарантійних моментів ніж продуктивності роботи. Це аналогічно придбанню лазерного принтера, але продавець має гарантувати шо там завжди буде повний картридж для друку. А як знати кількість заправок та кількість друку? Це абсурд! Продажу ПЗ на таких умовах не існує. Як можливо прорахувати кількість некоректних дій користувачів чи уражень системи на протязі вічного терміну ліцензії? Для зараження чи повторного зараження системи чи відвідування зловмисного сайту достатньо хвилини і знов ураження! Це може бути як два рази на день, так і два рази на рік. Антивірус це захист на 99%, ніяк не 100%, і залежить від активності! І знов виклик спеціаліста? І знов перенесення програм? У всіх бюджетних установ є бюджет на обслуговування комп"ютерної техніки та її ремонт! І виставлення рахунків після проробленної відновлювальної конкретної роботи в результаті дій користувача. Ви ж заправляєте принтера окремими актами робіт, а не купили принтер вічно заправленим за єдину вартість. Так і тут. Вимагаємо скасувати вимогу підтримування та відповідальність продавця за дії користувачів та їх поведінку за комп ютером, а це саме та гарантія яку Ви вимагаєте. Ви можете вимагати підготовку до встановлення системи та Ваших програм, відповідність ключів, стікерів, їх постійну безмежну дію, безкоштовну консультацію та оновлення системи. А не усю роботу по відновленню по невмінню користувачів наперед на роки на продавця ліцензій. Внесіть будь-ласка зміни до документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу внесено зміни до документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2016 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович 59 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович 65 500,00
UAH з ПДВ
65 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2016 10:52
витяг єдр.pdf
19 листопада 2016 16:13
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2016 16:13
кваліфікація всі док разом.pdf

Публічні документи

21 листопада 2016 10:49
єдр.pdf
19 листопада 2016 16:13
Аналогічні договора.pdf
19 листопада 2016 16:13
паспорт код Ребров.pdf
19 листопада 2016 16:13
ФОП Ребров доки.pdf
19 листопада 2016 16:13
Відомості про ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович

Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович
#2259216052
Відхилено 59 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 15:36
Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович
#2893301199
Відхилено 65 500,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2016 13:49

Документи

23 листопада 2016 15:36
Електронний підпис
23 листопада 2016 15:34
протокол розгляду.pdf

Документи

24 листопада 2016 13:49
Електронний підпис
24 листопада 2016 13:49
протокол розгляду .pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій