Послуги юридичні за Кодом ДК 016-2010 69.10.1 (Юридичні послуги за Кодом ДК 021:2015 79100000-5 (Юридичні послуги)).
Очікувана вартість
652 200,00 UAH
UA-2016-11-11-000537-c c77be52d65fb4b3690f8ba44d41f550e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження замовника: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Заводська, 23
Контактна особа замовника: Гроголь Володимир Ігорович
(0512)507392
vladimirgrogol@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 17:00
Початок аукціону: 23 грудня 2016 12:08
Очікувана вартість: 652 200,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 522,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги юридичні за Кодом ДК 016-2010 69.10.1 (Юридичні послуги за Кодом ДК 021:2015 79100000-5 (Юридичні послуги)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Юридична послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 79100000-5 — Юридичні послуги
ДК 016:2010: 69.10.1 — Послуги юридичні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 листопада 2016 16:28
Перелік змін новий.doc
25 листопада 2016 16:28
ТД юридичні послуги зі змінами новий.doc
11 листопада 2016 14:30
ТД юридичні послуги.doc
11 листопада 2016 14:30
Протокол Юридичні послуги..PDF
11 листопада 2016 14:30
Додаток4 Проект договору про закупівлю 1.doc
11 листопада 2016 14:30
Оголошення про початок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови закупівлі.
Дата подання: 14 листопада 2016 09:59
Дата відповіді: 15 листопада 2016 14:31
Доброго дня. Наступні запитання. 1) В який термін повинні бути надані послуги, оскільки в технічному завданні термін зазначений до 15.12.2016 р., в умовах закупівлі до 31.12.2016 р. Чи можливе продовження терміну через великий обсяг документів, які потрібно проаналізувати. 2) Кількість судових справ, в яких потрібно буде проаналізувати та/або сформувати правову позицію. 3) Кількість кримінальних проваджень, учасником яких є Замовник. 4) Кількість кредиторів та дебіторів Замовника, документи по відносинам з якими підлягають аналізу. 5) Кількість договорів про встановлення сервітуту, що підлягають аналізу і кількість вже наявних судових справ, які стосуються сервітутів. 6) Кількість судових справ, що виникли у зв'язку з укладенням, виконанням, припиненням, розірванням господарських договорів, здійсненням господарської діяльності Замовника, розгляд по яких триває, а також справ, які розглядались у період 2013-2016 роки та які підлягають аналізу. 7) Кількість локальних нормативних актів, договорів щодо яких потрібно буде визначити основні правила розробки. 8) Можливість надання юридичних послуг частково дистанційно, тобто забезпечення не постійної присутності за місцезнаходженням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В який термін повинні бути надані послуги, оскільки в технічному завданні термін зазначений до 15.12.2016, в умовах закупівлі до 31.12.2016. Чи можливе продовження терміну через великий обсяг документів, які потрібно проаналізувати - на даний час до тендерного комітету Замовника, ініціатором подані пропозиції щодо зміни терміну надання послуг. Дата буде уточнена після результатів розгляду тендерним комітетом вказаного питання;
2) Кількість судових справ, в яких потрібно буде проаналізувати та/або сформувати правову позицію – не менше 30;
3) Кількість кримінальних проваджень, учасником яких є Замовник – два кримінальних провадження;
4) Кількість кредиторів та дебіторів замовника, документи по відносинам з якими підлягають аналізу – понад 20;
5) Кількість договорів про встановлення сервітуту, що підлягають аналізу – 10, і кількість вже наявних судових справ, які стосуються сервітутів – 8.
6) Кількість судових справ, що виникли у зв’язку з укладенням, виконанням, припиненням, розірванням господарських договорів, здійсненням господарської діяльності замовника, розгляд по яким триває, а також справ, які розглядались у період 2013-2016 роки та які підлягають аналізу – не менше 50.
7) Кількість локальних нормативних актів, договорів щодо яких потрібно буде визначити основні правила розробки – не менше 100;
8) Можливість надання послуг частково дистанційно, тобто забезпечення не постійної присутності за місцезнаходженням Замовника – не можливо
сроки
Дата подання: 15 листопада 2016 13:38
Дата відповіді: 16 листопада 2016 14:34
Добрый день! Возникли вопросы по срокам надания услуг, если подача до 01.12.2016г, раскрытие длится до 5 дней, срок укладення договора до 20 дней (10 дней), договор заканчивается 31.12.2016, а услуги по договору нужно предоставить до 15.12.2016- сколько времени остается у постачальника на предоставление услуг и на ознакомление с делами??? и какие объемы информации дела???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на даний час, на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про закупівлі», на розгляд тендерного комітету з конкурсних торгів МФ ДП «АМПУ» (адміністрація Миколаївського МП), ініціатором подані пропозиції щодо внесення змін до тендерної документації, яка міститься на електронному майданчику smаrttender.biz за адресою UA-2016-11-11-000537-c, а саме, внести наступні зміни в Додаток №4 Тендерна форма «Технічне завдання»: слова та цифри «не пізніше 15 грудня 2016 року» замінити на слова та цифри «не пізніше 27 грудня 2016 року».
Відповідь на запитання щодо об’ємів наданих послуг, міститься у відповіді Замовника на питання по закупівлі від 14.11.2016, яка міститься на електронному майданчику smаrttender.biz за адресою UA-2016-11-11-000537-c
Умови закупівлі2
Дата подання: 16 листопада 2016 18:21
Дата відповіді: 17 листопада 2016 16:45
Доброго дня. Враховуючи описані вище обсяги закупівлі, надати вказані послуги в строк приблизно два-три тижні є неможливим. Крім того, заперечуючи можливість надання послуг дистанційно, враховуючи їх обсяг, для їх надання на умовах повної робочої зайнятості, за нашими підрахунками, потрібно буде задіяти приблизно 10 фахівців в галузі права. За нашою думкою, обмеження щодо неможливості надання послуг дистанційно не має під собою розумного пояснення. Таким чином, задля забезпечення інтересів товариства в наданні якісних послуг, просимо встановити строк надання послуг в два місяці з моменту укладення договору та зняти обмеження на надання послуг дистанційно. В іншому випадку, ми будемо вважати, що закупівля проводиться під якогось конкретного постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо встановлення строків надання послуг в два місяці з моменту укладення договору, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.75 Господарського кодексу України - Державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.
Згідно ч.2 ст.75 Господарського кодексу України - основним плановим документом державного комерційного підприємства є фінансовий план, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.
Відповідно до п.п. 4.6 Положення про Миколаївську філію державного підприємства „Адміністрація морських портів України” (адміністрація Миколаївського морського порту ), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України №184 від 18.04.2016 - Філія зобов’язана, у порядку, встановленому законодавством України, та у межах повноважень, передбачених цим Положенням та розпорядчими документами Підприємства, виконувати фінансовий план Філії, як в частині плану по доходам та і в частині витрат.
Розмір витрат на юридичні послуги, який зазначений в очікуваній вартості, передбачений у фінансовому плані Замовника на 2016 рік та включений до Розподільчої відомості на 2016 до закупівлі – послуги юридичні за кодом ДК 016:2010 69.10.1 Послуги юридичні за кодом ДК 021:2015 79100000-5 юридичні (послуги).
Відповідно до Порядку складання, затвердження та контрою виконання фінансового плану Миколаївської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України (адміністрації Миколаївського морського порту) ПП-18-03/29, затвердженого наказом в.о. начальника МФ ДП «АМПУ» 30.12.2015 №945 критеріями якісного виконання показників фінансового плану є максимальна наближеність виробничих показників, показників доходів, прибутку, капітальних інвестицій при виконанні фінансового плану до планових, сформованих відповідно до п.3 цього Порядку; збереження позитивного балансу показників доходів та витрат.
У зв’язку із зазначеним, з метою виконання показників фінансового плану на 2016 рік та в разі внесення змін до тендерної документації, строк надання послуг буде становити - 27 грудня 2016 року.
2) Щодо знаття обмеження на надання послуг дистанційно повідомляємо наступне.
Згідно тендерної документації, місцем надання послуг, є місцезнаходження Замовника (м. Миколаїв, вул. Заводська, 23.).
Надання послуг передбачає отримання Учасником доступу до інформації та документів, поширення якої може зашкодити інтересам Замовника (зокрема конфіденціальної та/або з обмеженим доступом), у зв'язку із чим Замовником висувається вимога щодо надання послуг за місцезнаходженням Замовника та надання додаткових гарантій забезпечення нерозповсюдження та захисту інформації та документів, доступ до яких буде надано в процесі надання послуг.
Збір інформації можливий тільки за місцезнаходженням Замовника, проте аналіз фінансово-господарських та юридичних документів, надання незалежної оцінки діям Замовника, розробка стратегії захисту інтересів Замовника тощо - можливо дистанційно.
Спосіб надання документів
Дата подання: 18 листопада 2016 14:55
Дата відповіді: 23 листопада 2016 13:48
В пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, що зазначені у Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (крім тих, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). Скажіть, в який спосіб мають надаватися дані документи? Особисто, засобами електронного чи поштового зв"язку? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, що зазначені у Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (крім тих, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) особисто або поштовим зв’язком.
Питання стосовно тендерної форми (додаток 6)
Дата подання: 18 листопада 2016 16:39
Дата відповіді: 23 листопада 2016 13:49
У пункті 10 Додатку 6 Тендерної документації зазначено, що підтверджує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (інформація стосовно кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юр. особи. Однак п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачає випадки коли дана інформація не вноситься до реєстру. Як бути, якщо юр. особа підпадає під такі виключення згідно даної норми? Просто не заповнювати цей пункт в додатку 6?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 10 Додатку 6 Тендерної документації повинен бути заповнений.
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, а також у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи – необхідно зазначити про це в окремій Довідці, яка додається до Додатку 6 Тендерної документації.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2016 17:27
Дата відповіді: 23 листопада 2016 13:52
1. Тендерна форма «Технічне завдання» та Проект договору про закупівлю передбачають, що обсяги закупівлі послуг можуть бути змінені залежно від реального фінансування видатків та від реальної потреби Замовника без збільшення загальної вартості договору. Чи означає це, що після підписання договору обсяги закупівлі послуг можуть бути збільшені без збільшення загальної вартості договору? 2. Чи зобов’язаний учасник в складі Тендерної пропозиції подати підписану тендерну форму «Пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації) та тендерну форму «Проект договору про закупівлю» (Додаток 3 до тендерної документації)? 3. Які вимоги висуваються до звіту, який виконавець зобов’язаний надати замовнику після закінчення надання послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Після підписання договору обсяги закупівлі не можуть бути збільшені.
2) Учасник в складі Тендерної пропозиції не повинен подавати підписану форму «Пропозиція» та тендерну форму «Проект договору про закупівлю».
Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону або тендерна пропозиція якого допущена Системою автоматично до кваліфікації, зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дати проведення аукціону або з дати автоматичного допущення системою до кваліфікації надіслати на електронну адресу Замовника tendermif@portnikolaev.com скановану копію заповненої та підписаної тендерної форми „Пропозиція” з відповідним додатком.
3) Відповідно до Додатку 4 Тендерна форма «Технічне завдання» - після закінчення надання послуг протягом 2-х робочих днів Учасник надає Замовникові звіт щодо збирання, аналізу, оцінки та підготовки документів та акт приймання-передачі послуг у 2-х примірниках.
Звіт повинен бути виконаний письмово, українською мовою та в одному примірнику.
Звіт повинен містити ґрунтовні та якісні відповіді, на послуги, які містяться в Додатку 4 Тендерна форма «Технічне завдання» (здійснення правового аналізу; розробка юридичної стратегії; надання правових висновків; побудови правової позиції тощо).
Умови закупівлі 3
Дата подання: 21 листопада 2016 11:52
Дата відповіді: 23 листопада 2016 13:53
Скажіть будь-ласка, чи планується Замовником зміна умов закупівлі (окрім строку, про який йшлося вище) в частині скасування кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, що мають ознаки дискримінаційних? Якщо планується, то які саме? Адже, враховуючи величезний обсяг документів, що необхідно проаналізувати, обмежений час, встановлений Замовником на надання послуги, відсутність чітко встановленого обсягу такої послуги, складається враження, що умови закупівлі прописані під конккретного учасника (до речі, Миколаєвом ширяться чутки, що переможець цієї закупівлі вже відомий і це або ТОВ "ОРУМ", або ТОВ "Тода Групп")
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не планується зміна умов закупівлі в частині скасування кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, зважаючи на наступне.
Вказані кваліфікаційні вимоги висунуті у зв’язку з тим, що на надання послуг відведено обмежену кількість часу, в зв’язку з чим, Учаснику необхідно мати працівників відповідної кваліфікації (в т.ч. працівників, які мають свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю), а також мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зазначені вимоги висунуто з метою надання впевненості Замовнику, що Переможець здатен надати послуги якісно та вчасно, в т.ч. оскільки ним вже надавалися посгуи,схожі за складністю, об’ємом інформації тощо.
Крім того, наведена в Додатку 4 Тендерна форма «Технічне завдання» діяльність передбачає отримання Учасником доступу до інформації та документів, поширення якої може зашкодити інтересам Замовника (зокрема конфіденціальної та/або з обмеженим доступом), у зв'язку із чим Замовником висувається вимога щодо надання додаткових гарантій забезпечення нерозповсюдження та захисту інформації та документів, доступ до яких буде надано в процесі надання послуг, що зокрема, забезпечується статтями 22-23 Закону України “Про адвокатуру та адвокатську діяльність”.
Також, в процесі надання відповідних послуг планується збирання, аналіз, підготовка та подання документів в рамках кримінальних проваджень, учасником яких є Замовник, розробка правової стратегії та стратегії захисту інтересів Замовника, представництво інтересів Замовника у відповідних провадженнях на досудових стадіях.
Крім того, при наданні послуг може виникнути ситуація щодо необхідності складення та направлення адвокатських запитів.
Таким чином, в складі Учасника мають бути присутні адвокати, що мають досвід аналогічної роботи. Кількість осіб з юридичною освітою не обмежується, але має бути достатньою для забезпечення належного та своєчасного надання послуг.
Отже, учасник сам оцінює свої можливості та самостійно розраховує кількість працівників, які будуть залучені до надання послуг з урахуванням вимог замовника, обсягів роботи, дотримання трудового законодавства.
Щодо чуток, повідомляємо, що процедура закупівлі відбувається через авторизований електронний майданчик smarttender.biz та оцінка переможця відбувається без втручання Замовника, на підставі заявлених критеріїв. Тобто, кожний із учасників знаходяться в рівних умовах.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-11-11-000537-c.c1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО "АНВАЛЬТ", Код ЄДРПОУ:23709534
Дата подання: 25 листопада 2016 11:08
Оскарження умов закупівлі за тендером UA-2016-11-11-000537-c
11.11.2016 року Миколаївською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (надалі – МФ ДП «МПУ», Замовник) на офіційному порталі prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення № UA-2016-11-11-000537-c про проведення відкритих торгів на закупівлю Послуг юридичних за кодом ДК 016-2010 69.10.1; Юридичних послуг за кодом ДК 021:2015 79100000-5. Однак, Замовником грубо порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі, визначений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та штучно обмежується конкуренція Додаток 4 Тендерної документації Тендерна форма «Технічне завдання» на закупівлю послуг юридичних за Кодом ДК 016-2010 69.10.1 (Юридичні послуги за Кодом ДК 021:2015 79100000-5 (Юридичні послуги)) містить дискримінаціні вимоги: 1) в складі Учасника мають бути присутні не менше трьох адвокатів, що мають досвід аналогічної роботи. 2) Замовником порушено принцип недискримінації учасників шляхом встановлення кваліфікаційного критерію щодо підтвердження досвіду надання аналогічних договорів на суму не менш ніж 500 тис. грн. ( більш детально викладено в скарзі)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2016 20:03
Дата рішення: 20 грудня 2016 20:17
від 29.11.2016 № 1741+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2016 20:02
від 15.12.2016 2116 до публікації.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2016 20:17

Документи подані скаржником

25 листопада 2016 11:08
Платіжне доручення.PDF
25 листопада 2016 11:08
Скарга.pdf
25 листопада 2016 11:08
Оголошення.pdf
25 листопада 2016 11:08
Протокол Юридичні послуги..PDF
25 листопада 2016 11:08
ТД юридичні послуги.doc
25 листопада 2016 11:08
Копія наказу.PDF

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Дата скасування
21 грудня 2016 16:00
Причина скасування
Згідно протоколу від 21.12.2016р.
Документи
21 грудня 2016 16:00 юр послуги відміна торгів.pdf

Актуальні тендери

До пошуку