Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні ( Витратні матеріали для гемодіалізу), ДК016:2010 – 32.50.1(код ДК 021:2015 – 33181520-3 Матеріали для ниркового діалізу)
Очікувана вартість
1 577 288,00 UAH
UA-2016-11-10-000763-a 14cf7f427bba47fbba77d9c9ad96173e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Хакку

+380954736284 kmy-gb1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА МЕДИЧНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990826
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОРДЖОНІКІДЗЕ, будинок 17
Контактна особа: Ірина Хакку
+380954736284
kmy-gb1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2016 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 10:00
Очікувана вартість: 1 577 288,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

10 листопада 2016 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 13:30
TD_ гемодиаліз.doc
10 листопада 2016 13:30
TD_ гемодиаліз.doc
10 листопада 2016 13:30
Проект Договору.docx
10 листопада 2016 13:30
Проект Договору.docx
10 листопада 2016 13:30
Проект Договору.docx
10 листопада 2016 13:30
TD_ гемодиаліз.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги про форму тендерної пропозиції
Дата подання: 14 листопада 2016 09:20
Дата відповіді: 15 листопада 2016 15:20
Шановні добродії, у своїй ДКт ви вимагаєте, щоб учасник заповнив форму тендерної пропозиції згідно із додатком 1 документації. Додаток №1 містить в тому числі відомості про іну товару за результатами елктронного аукціону. Скажіть будь ласка, шановні представники Замовника, як учасник може заповнити ціну товару за результатами аукціону ДО ПРОВЕДЕННЯ самого аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на звернення: Додаток 1 тендерної документації містить Початкову ціну тендерної пропозиції-це форма, яка подається з тендерною пропозицією до закінчення строку подання та Ціну тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону(ураховуючи зменшення)- це форма, яка подається після електронного аукціону у разі, якщо була зменшена початкова ціна тендерної пропозиції. Та, якщо була зменшена початкова ціна при аукціоні, в такому разі заповнюється друга форма цінової пропозиції Додатку 1.
Щодо заповнення форми пропозиції із квазаною ціною
Дата подання: 14 листопада 2016 09:32
Дата відповіді: 15 листопада 2016 16:06
Шановні добродії, у своїй ДКТ ви вимагаєте вказати ціни на товар у Формі пропозиції, яку треба підписати і відсканувати. В той же час учасник подає пропозицію велектронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Надання цінової пропозиції через електронну сиситему забезпечує принципи системи Прозорро: відкритість, неможливість Замовника простежити "потрібного" учасника та вивести його у переможці. Як ви, безумовно, знаєте, назва учасника-переможця відкривається замовнику після обрання його переможцем на основі найнижчої ціни. Якщо учасник вказує ціну на товари у файлі пропозиції і розміщує її із своїм підписом на фірмовому бланку, як того вимагає ДКТ, Замовник в змозі ідентифікувати учасників за ціною поданих пропозицій та обрати "потрібного" переможця. Отже, така вимога подати заповнену форму пропозиції порушує приниципи законодавства про публічні закупівлі. Просимо прибрати з ДКТ вимогу про заповнення цінової пропозиції у частині цін на товари.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коли Учасник розміщує на електронному майданчику свою тендерну пропозицію то Замовник НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ з нею ознайомитись до моменту закінчення проведення Аукціону.
Щодо вимоги оформити ВСІ документи на фірмовому бланку
Дата подання: 14 листопада 2016 09:36
Дата відповіді: 15 листопада 2016 15:34
Шановні добродії! У ДКТ ви висуваєте таку вимогу: 3.1.3 Усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що вимагаються тендерною документацією, повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника... Звертаємо вашу увагу, що ДКТ вимагає надання не тільки документів, які створює учасник, а й інших документів, як то, наприклад, інструкції до виробів, свідоцтва про державну реєстрацію товарів тощо, які не можуть бути оформлені на фірмовому бланку учасника, бо не є документами, створеними учасником. Просимо надати уточнення до цієї вимоги ДКТ та розтлумачити, які саме документи повинні бути офрмлені на фірмовому бланку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога в тендерної документації не вимагає від нас розтлумачення виразу "документи, які повинні бути оформленими на фірмовому бланку", бо це поняття є загально прийнятим, спираючись на інструкції з документообігу та діловодства, які повинні бути розроблені та прийняті до виконання суб`єктами господарювання. Отже, "усі документи Учасника"- це значить ті документи, які стосуються(відображають, інформують) безпосередньо господарчої діяльності Учасника та створені їм.
Щодо вимоги про підпис всіх документів, поданих учасником
Дата подання: 14 листопада 2016 09:49
Дата відповіді: 15 листопада 2016 15:57
Шановні добродії! п.3.1.3. ДКТ вимагає, щоб усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.... повинні .... містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. Звертаємо вашу увагу, що тільки Учасник, ані жодна інша особа, може подати пропозицію від свого імені, що передбачено Ст.14, та п.3. Ст.12 Закону України "Про публічні закупівлі". Це означає, що розміщення будь-яких документів від імені учасника підтверджеє достовірність цих докуметів та подання їх саме учасником, а не якоюсь третьою особою. Тобто вимога про підпис та печатку на кожному документі, як то, наприклад, інстуркції до виробів, свідоцтва про державну реєстрацію, декларації відповідності тощо, є неправомірною та безглуздною. Також така вимога відсутня у Законі України "Про публічні закупівлі". Крім того, відсканована копія документу із підписом і печаткою не має сили оригінального паперового документу із підписом і печаткою. Пропонуємо вам прибрати цю вимогу із ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі документи, які згадуються, як приклад (інструкції до виробів, свідоцтва про державну реєстрацію, декларації відповідності тощо) є складовою товару, який отримує Учасник в процесі своєї господарської діяльності. В момент його передачі право власності набуває Учасник. Отже, коли подається тендерна пропозиція, яка містить копії супроводжувальних документів до товару, то Учасник, вже як його власник, має право завірити їх достовірність своєю печаткою та підписом.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Матеріали для ниркового діалізу сумісні з апаратами типу Innova
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 489 913,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 489,91 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 листопада 2016 12:26
Закінчення: 29 листопада 2016 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 наб
Матеріали для ниркового діалізу сумісні з апаратами типу Innova
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
ДК 016:2010: 32.50.1 — Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.О.Тихого(Орджонікідзе),17
Дата доставки: 12 грудня 2016  —  31 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 13:30
TD_ гемодиаліз.doc
10 листопада 2016 13:30
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2016 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 1 484 291,16
UAH з ПДВ
1 484 291,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РУМЕД 1 489 764,21
UAH з ПДВ
1 489 764,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2016 09:42
Довідка з МВС
25 листопада 2016 15:56
Установчий документ-Статут.pdf
25 листопада 2016 15:56
Тендерна пропозиція лот 2.pdf
25 листопада 2016 15:56
Тендерна пропозиція лот 1.pdf
25 листопада 2016 15:56
свідоцтва і сретифиікати.pdf
25 листопада 2016 15:55
інструкції.pdf
25 листопада 2016 15:55
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2016 15:55
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 11:09
Док-ти на продукцію.pdf
25 листопада 2016 11:09
кваліфікац_док_2.pdf
25 листопада 2016 11:09
кваліфікац_док_1.pdf
25 листопада 2016 11:09
Витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2016 11:09
Проект договору.pdf
25 листопада 2016 11:09
пропозиція_Іннова.pdf
25 листопада 2016 11:09
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ РУМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 1 484 291,16
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 13:22

Документи

02 грудня 2016 13:22
Електронний підпис
02 грудня 2016 13:21
Untitled70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2016 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
1 484 291,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2016 13:22
Електронний підпис
02 грудня 2016 13:21
Untitled70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 14:40
Untitled130.pdf укладений
03 січня 2017 14:40
Електронний підпис укладений
14 грудня 2016 15:39
Untitled86.pdf укладений
14 грудня 2016 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 484 291,16
UAH з ПДВ