Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки пам'яті та інші запам'ятовувальні пристрої (код ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання та приладдя, 30200000-1; Блоки пам'яті та інші запам'ятовувальні пристрої), код ДК 016:2010 –26.20.2
Очікувана вартість
513 905,00 UAH
UA-2016-11-09-000847-c 9c0fe5b1ab694ea49edfe11413eb8dea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубонос Костянтин Валентинович

+380443743444 treqw@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25574630
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Богомольця
Контактна особа: Дубонос Костянтин Валентинович
+380443743444
treqw@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2016 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2016 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2016 17:31
Початок аукціону: 28 листопада 2016 13:15
Очікувана вартість: 513 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 569,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
224 шт
Блоки пам'яті та інші запам'ятовувальні пристрої (код ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання та приладдя, 30200000-1; Блоки пам'яті та інші запам'ятовувальні пристрої), код ДК 016:2010 –26.20.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Велика Кільцева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.2 — Блоки пам’яті та інші запам’ятовувальні пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2016 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 17:27
2-ТД_комп_26.20.2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-09-000847-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "Торговый дом "Конрад", Код ЄДРПОУ:40054486
Дата подання: 08 грудня 2016 16:38
на підставі ст. 32 закону України "Про публічні закупівлі"
ТОВ «Торговий будинок «Конрад» було подано пропозицію для участі у закупівлі оголошення UA-2016-11-09-000847-c. За результатами розгляду Замовником пропозиція ТОВ «Торговий будинок «Конрад» була дискваліфікована (протокол від 02.12.2016 року) з наступних підстав:
1) у порушення вимог п. 4 розділу 3 тендерної документації строк дії поданої тендерної пропозиції не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації (вимогами встановлено 90 робочих днів, згідно поданої пропозиції строк дії складає 90 днів).
2) Немає інформації про виробника
3) Не містить копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2 останніх звітних періоди (2014-2015).
Замовником було акцептовано пропозицію ТОВ «Лабораторія комп’ютерної криміналістики». За результатами аукціону різниця між ціною пропозиції ТОВ «Торговий будинок «Конрад» та ТОВ «Лабораторія комп’ютерної криміналістики» становить майже 200 000 грн. (194 250 грн.) !!!
Зазначені причини відхилення є формальними та порушують основний принцип закупівель визначений Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність!!! Зазначені помилки є формальними і не впливають на зміст пропозиції з наступних підстав:
1) Процедуру закупівлі оголошено 09.11.2016 року, строк поставки протягом 2016 року, з моменту оголошення процедури і до кінця календарного року залишилося 52 календарні дні, таким чином, допущена формальна помилка учасника (після цифр 90 не дописали слово «робочих») не впливає на зміст пропозиції, та навіть якщо зазначити 90 робочих днів пропозиція учасника не може діяти далі календарного року в якому оголошено закупівлю та передбачено поставку;
2) Учасником помилково в пропозиції не зазначено виробника товару, однак критерій оцінки ціна, інших критеріїв замовник не вказував. Окрім того, виробник по 3 позиціям вказаний в таблиці відповідності запропонованого товару;
3) Учасником було надано фінансову звітність, однак не надано лист-пояснення з приводу не подання фінансової звітності за період коли підприємство не було створено, однак у складі пропозиції міститься статут, витяг, виписка з ЄДРПОУ з датою реєстрації ТОВ, яка свідчить про те, що підприємство є новоствореним.
Пунктом 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Окрім того, пропозиція переможця - з найбільшою ціною, також містить формальні помилки: не зазначено перелік матеріально-технічної бази для перевезення товару, не вказано працівників сервісного центру (вказано лише директора і юриста), довідка про виконання аналогічних договорів не містить відомості про номера оголошень закупівель.
На підставі ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2016 18:37
Відповідно до Вимоги про усунення порушення за №UA-2016-11-09-000847-c.a1:
«ТОВ «Торговий будинок «Конрад» було подано пропозицію для участі у закупівлі оголошення UA-2016-11-09-000847-c. За результатами розгляду Замовником пропозиція ТОВ «Торговий будинок «Конрад» була дискваліфікована (протокол від 02.12.2016 року) з наступних підстав:
1) у порушення вимог п. 4 розділу 3 тендерної документації строк дії поданої тендерної пропозиції не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації (вимогами встановлено 90 робочих днів, згідно поданої пропозиції строк дії складає 90 днів).
2) Немає інформації про виробника 3) Не містить копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2 останніх звітних періоди (2014-2015).
Замовником було акцептовано пропозицію ТОВ «Лабораторія комп’ютерної криміналістики». За результатами аукціону різниця між ціною пропозиції ТОВ «Торговий будинок «Конрад» та ТОВ «Лабораторія комп’ютерної криміналістики» становить майже 200 000 грн. (194 250 грн.) !!!
Зазначені причини відхилення є формальними та порушують основний принцип закупівель визначений Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність!!! Зазначені помилки є формальними і не впливають на зміст пропозиції з наступних підстав:
1) Процедуру закупівлі оголошено 09.11.2016 року, строк поставки протягом 2016 року, з моменту оголошення процедури і до кінця календарного року залишилося 52 календарні дні, таким чином, допущена формальна помилка учасника (після цифр 90 не дописали слово «робочих») не впливає на зміст пропозиції, та навіть якщо зазначити 90 робочих днів пропозиція учасника не може діяти далі календарного року в якому оголошено закупівлю та передбачено поставку;
2) Учасником помилково в пропозиції не зазначено виробника товару, однак критерій оцінки ціна, інших критеріїв замовник не вказував. Окрім того, виробник по 3 позиціям вказаний в таблиці відповідності запропонованого товару;
3) Учасником було надано фінансову звітність, однак не надано лист-пояснення з приводу не подання фінансової звітності за період коли підприємство не було створено, однак у складі пропозиції міститься статут, витяг, виписка з ЄДРПОУ з датою реєстрації ТОВ, яка свідчить про те, що підприємство є новоствореним.
Пунктом 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Окрім того, пропозиція переможця - з найбільшою ціною, також містить формальні помилки: не зазначено перелік матеріально-технічної бази для перевезення товару, не вказано працівників сервісного центру (вказано лише директора і юриста), довідка про виконання аналогічних договорів не містить відомості про номера оголошень закупівель.
На підставі ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника.».
Відхилення тендерних пропозицій передбачене частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно, до частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до положень п.1.2 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність нумерації, підписів уповноваженої особи учасника та печатки учасника на сторінках, що не містять інформації (пусті сторінки), або відсутність підписів та печаток на кожній сторінці (окремих сторінках) документу, що складається з декількох сторінок/аркушів, за умови наявності підпису і печатки на останній сторінці/аркуші документу, що містить відповідну інформацію (виняток складають випадки, якщо форма документу передбачає обов’язковість проставляння підпису та/або печатки;
Наприклад: засвідчення документа підписом уповноваженої особи та печаткою лише сторінок пропозицій, які містять інформацію.
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 4 тендерної документації;
Наприклад: зазначення русизмів, сленгових слів та технічних помилок.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, непослідовна нумерація сторінок, пропущення нумерації сторінок.
Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки № 56 або неврахування сторінки № 30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки.
Зважаючи на норми частини 1 статті 30 Закону та положення тендерної документації, помилки, допущені ТОВ «ТД «Конрад» при підготовці тендерної пропозиції на закупівлю Блоків пам'яті та інших запам'ятовувальних пристроїв (код ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання та приладдя, 30200000-1; Блоки пам'яті та інші запам'ятовувальні пристрої), код ДК 016:2010 –26.20.2, не могли бути визнані формальними (несуттєвими) помилками.
Крім того, при більш детальному повторному вивченні тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Конрад» було виявлено додаткову невідповідність вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації складовою предмета закупівлі є Твердотілий накопичувач SSD. Згідно даних п.13 форми «Тендерна пропозиція», підготовленої згідно Додатку 1, учасником запропоновано «Жорсткий диск 2.5” 500GB 500GB, 5400rpm, 16Mb, SATA 3, Китай». Швидкість обертання диска «5400rpm» вказує на те, що учасником на торги запропоновано не Твердотілий накопичувач SSD, що не відповідає вимогам тендерної документації та мало наслідком занижену вартість тендерної пропозиції.
З огляду на викладене, замовником правомірно прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Конрад» через невідповідність умовам тендерної документації.
Щодо тендерної пропозиції переможця торгів слід відзначити наступне.
1. За твердженням ТОВ «ТД «Конрад» «пропозиція переможця - з найбільшою ціною, також містить формальні помилки: не зазначено перелік матеріально-технічної бази для перевезення товару, не вказано працівників сервісного центру (вказано лише директора і юриста), довідка про виконання аналогічних договорів не містить відомості про номера оголошень закупівель».
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен був, зокрема, надати:
- довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для доставки предмету закупівлі (п.1.1);
- довідку у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи).
При цьому, положення тендерної документації не містили вимог щодо зазначення з боку учасника у довідці переліку матеріально-технічної бази для перевезення товару, що вказує на відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця з вказаної підстави.
Довідка про працівників відповідно до вимог п.2.2 Додатку 2 повинна була містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи). Надана переможцем довідка містить інформацію про працівників, які мають відповідну кваліфікацію для проведення гарантійного сервісного обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, що також вказує на відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця з вказаної підстави.

Зважаючи на викладене та з урахуванням вимог тендерної документації вимога про усунення порушення подана ТОВ «ТД «Конрад» за № UA-2016-11-09-000847-c.a1, залишена без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Торговый дом "Конрад" 319 566,00
UAH з ПДВ
319 566,00
UAH з ПДВ
Документи
Лабораторiя Комп'ютерної Кримiналiстики Товариство З Обмеженою Вiдповiдаль 513 816,00
UAH з ПДВ
513 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2016 17:26
Пропозиція та інші док-847-с_3.pdf
25 листопада 2016 17:26
Пропозиція та інші док-847-с_2.pdf
25 листопада 2016 17:26
Пропозиція та інші док-847-с_1.pdf

Публічні документи

07 грудня 2016 13:27
26202_qual.pdf
25 листопада 2016 17:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Торговый дом "Конрад"

Лабораторiя Комп'ютерної Кримiналiстики Товариство З Обмеженою Вiдповiдаль

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Торговый дом "Конрад"
#40054486
Відхилено 319 566,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 18:11
Лабораторiя Комп'ютерної Кримiналiстики Товариство З Обмеженою Вiдповiдаль
#39818376
Переможець 513 816,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2016 18:31

Документи

02 грудня 2016 18:11
Електронний підпис
02 грудня 2016 17:25
Протокол розгляду

Документи

02 грудня 2016 18:31
Електронний підпис
02 грудня 2016 18:23
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2016 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Лабораторiя Комп'ютерної Кримiналiстики Товариство З Обмеженою Вiдповiдаль
#39818376
513 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2016 18:31
Електронний підпис
02 грудня 2016 18:23
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2017 17:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 11:41
Електронний підпис укладений
14 грудня 2016 17:16
Договір про закупівлю укладений
14 грудня 2016 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до п.10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 березня 2017 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: Д163/01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 513 816,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.