Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наркотичні лікарські засоби та лікарські форми виготовлені в умовах аптеки
Очікувана вартість
348 600,00 UAH
UA-2016-11-08-000896-b ● cb1fc2e1de8743c4932628e7db410e7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пустомитівська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01998035 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., м.Пустомити, вул.Грушевського, 7 |
Контактна особа: |
Андрій Туркевич +380982914654 crlpustlv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2016 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2016 12:23 |
Очікувана вартість: | 348 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9952 единица
Наркотичні лікарські засоби та лікарські форми виготовлені в умовах аптеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, вул.Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2016 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2016 15:41 |
в-2.2 Прот. змін до ТД (Наркот.та екстемп.) 17р.pdf | |
22 листопада 2016 15:33 |
в-2 ТД нова ред.22.11.16р. (Додат.3 Проект договору) (Наркот.та екстемп.) 17р рік.docx | |
22 листопада 2016 15:33 |
в-2 ТД нова ред.22.11.16р. (Документ.та Д1, Д2, Д5) (Наркот.та екстемпор.) 17р.docx | |
08 листопада 2016 12:55 |
в-2 ТД 08.11.16р. (Додат.4 Розр.тенд.пропоз.) (Наркот.та екстемп.) 16р.xlsx |
22 листопада 2016 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2016 15:41 |
в-2.2 Прот. змін до ТД (Наркот.та екстемп.) 17р.pdf
|
||||||
22 листопада 2016 15:33 |
в-2 ТД нова ред.22.11.16р. (Додат.3 Проект договору) (Наркот.та екстемп.) 17р рік.docx
|
||||||
22 листопада 2016 15:33 |
в-2 ТД нова ред.22.11.16р. (Документ.та Д1, Д2, Д5) (Наркот.та екстемпор.) 17р.docx
|
||||||
08 листопада 2016 12:55 |
в-2 ТД 08.11.16р. (Додат.4 Розр.тенд.пропоз.) (Наркот.та екстемп.) 16р.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 10 листопада 2016 12:28
Дата відповіді: 14 листопада 2016 10:14
1) В п. 5 Розділу 3 документації є вимога надання переможцем такого документу – «4.1. Оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки ДПІ про відсутність заборгованості із сплати обов’язкових податків і зборів в Україні (довідка чинна на дату подання Замовнику торгів).»
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) -
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті»
Закон не встановлює чинність довідок, які повинен надати Замовнику учасник-переможець тендеру, а отже їхню чинність встановлює Замовник у тендерній документації і повинен це робити, не порушуючи чинного законодавства.
Відповідно до п. 3 «Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» (далі - Порядок), що затверджений Наказом Міністерства доходів і зборів України № 567 від 10.10.2013р. «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» -
«Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів»
Порядком передбачений строк розгляду заяви податковим органом - у 5 робочих днів, Законом строк надання документів Замовнику (без вказівки на їх чинність) – у 5 календарних днів.
Отож, встановивши у тендерній документації вимогу про, те, що «довідка чинна на дату подання Замовнику торгів», ви ставите у нерівні умови потенційних переможців торгів, які будуть отримувати дану довідку законним шляхом, що передбачений Порядком.
Прошу внести зміни в тендерну документацію, встановивши коректний і законний строк чинності довідки з ДПІ.
2) Прошу передбачити можливість подання еквівалентів товару.
3) Чому у проекті договору в розділі «VІII. Відповідальність сторін» не передбачена відповідальність Замовника ?
4) Чи зобов’язаний переможець надати Замовнику й інші документи, окрім тих, які передбачені у ст.. 17 Закону (пп. 4 п. 5 Розділу 3 документації) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) По Вашому питанню буде внесено зміни в Тендерну документацію, слідкуйте за ходом проведення торгів.
2) В Тендерній документації передбачено можливість подання еквіваленту, а саме:
У пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне:
- всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі , джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
- Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації.
- у разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником, Учасник подає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого учасником еквіваленту товару із товаром, що визначений Замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації .
Також при заповненні цінової пропозиції у колонці «Примітки» навпроти запропонованого еквіваленту ставить помітку «Еквівалент».
3) По Вашому питанню буде внесено зміни в Тендерну документацію, слідкуйте за ходом проведення торгів.
4) Переможець торгів повинен додатково подати документи передбачені тендерною документацією зазначені в пп. 4 п. 5 Розділу 3 документації.
2) В Тендерній документації передбачено можливість подання еквіваленту, а саме:
У пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне:
- всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі , джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
- Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації.
- у разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником, Учасник подає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого учасником еквіваленту товару із товаром, що визначений Замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації .
Також при заповненні цінової пропозиції у колонці «Примітки» навпроти запропонованого еквіваленту ставить помітку «Еквівалент».
3) По Вашому питанню буде внесено зміни в Тендерну документацію, слідкуйте за ходом проведення торгів.
4) Переможець торгів повинен додатково подати документи передбачені тендерною документацією зазначені в пп. 4 п. 5 Розділу 3 документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ" #01980130 |
Переможець |
261 900,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2016 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2017 12:31
|
в-2 Дод.уг.№1 від 18.04.17р. до дог.№1 від 27.12.16р. (Наркотики).pdf | зміни до договору |
18 квітня 2017 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2016 15:09
|
в-2 Дог.№1 від 27.12.16р. (Фармація) (Нарк.та екстемпор.) 17р.pdf | укладений |
27 грудня 2016 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю на 10% шляхом внесення змін у специфікацію |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |