Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні лікарські засоби та лікарські форми виготовлені в умовах аптеки
Очікувана вартість
348 600,00 UAH
UA-2016-11-08-000896-b cb1fc2e1de8743c4932628e7db410e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Туркевич

+380982914654 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пустомитівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м.Пустомити, вул.Грушевського, 7
Контактна особа: Андрій Туркевич
+380982914654
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2016 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2016 12:23
Очікувана вартість: 348 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9952 единица
Наркотичні лікарські засоби та лікарські форми виготовлені в умовах аптеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, вул.Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 10 листопада 2016 12:28
Дата відповіді: 14 листопада 2016 10:14
1) В п. 5 Розділу 3 документації є вимога надання переможцем такого документу – «4.1. Оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки ДПІ про відсутність заборгованості із сплати обов’язкових податків і зборів в Україні (довідка чинна на дату подання Замовнику торгів).» Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) - «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті» Закон не встановлює чинність довідок, які повинен надати Замовнику учасник-переможець тендеру, а отже їхню чинність встановлює Замовник у тендерній документації і повинен це робити, не порушуючи чинного законодавства. Відповідно до п. 3 «Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» (далі - Порядок), що затверджений Наказом Міністерства доходів і зборів України № 567 від 10.10.2013р. «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» - «Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів» Порядком передбачений строк розгляду заяви податковим органом - у 5 робочих днів, Законом строк надання документів Замовнику (без вказівки на їх чинність) – у 5 календарних днів. Отож, встановивши у тендерній документації вимогу про, те, що «довідка чинна на дату подання Замовнику торгів», ви ставите у нерівні умови потенційних переможців торгів, які будуть отримувати дану довідку законним шляхом, що передбачений Порядком. Прошу внести зміни в тендерну документацію, встановивши коректний і законний строк чинності довідки з ДПІ. 2) Прошу передбачити можливість подання еквівалентів товару. 3) Чому у проекті договору в розділі «VІII. Відповідальність сторін» не передбачена відповідальність Замовника ? 4) Чи зобов’язаний переможець надати Замовнику й інші документи, окрім тих, які передбачені у ст.. 17 Закону (пп. 4 п. 5 Розділу 3 документації) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) По Вашому питанню буде внесено зміни в Тендерну документацію, слідкуйте за ходом проведення торгів.

2) В Тендерній документації передбачено можливість подання еквіваленту, а саме:
У пункті 2 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне:
- всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі , джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
- Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації.
- у разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником, Учасник подає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого учасником еквіваленту товару із товаром, що визначений Замовником у додатку 4 та 5 цієї тендерної документації .
Також при заповненні цінової пропозиції у колонці «Примітки» навпроти запропонованого еквіваленту ставить помітку «Еквівалент».

3) По Вашому питанню буде внесено зміни в Тендерну документацію, слідкуйте за ходом проведення торгів.

4) Переможець торгів повинен додатково подати документи передбачені тендерною документацією зазначені в пп. 4 п. 5 Розділу 3 документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ" 313 864,00
UAH з ПДВ
261 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ 336 121,50
UAH з ПДВ
262 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2016 13:50
Захист довкілля.pdf
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 6.pdf
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 2.pdf
28 листопада 2016 13:49
Ліцензія нарко.pdf
28 листопада 2016 13:49
Інфо про бенефіц..pdf
28 листопада 2016 13:49
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2016 13:49
Ліцензія заг.pdf
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 5.pdf
28 листопада 2016 13:49
Довідка сертиф. реєстр.pdf
28 листопада 2016 13:49
Довідка гарант 80%.pdf
28 листопада 2016 13:49
Довідка про МТБ 2.pdf
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 3.pdf
28 листопада 2016 13:49
Довідка про МТБ 1.pdf
28 листопада 2016 13:49
Гарант. Техзавдання.pdf
28 листопада 2016 13:49
Тендерна пропозиція.xls
28 листопада 2016 13:49
Key-6.dat
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 7.pdf
28 листопада 2016 13:49
Витяг з ЄДРПОУ 4.pdf
28 листопада 2016 13:48
Витяг з ЄДРПОУ 1.pdf
28 листопада 2016 13:48
Гарант. відсутн. підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ"
#01980130
Переможець 261 900,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2016 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2016 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ"
#01980130
261 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 15:06
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2017 12:31
в-2 Дод.уг.№1 від 18.04.17р. до дог.№1 від 27.12.16р. (Наркотики).pdf зміни до договору
18 квітня 2017 12:30
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 15:09
в-2 Дог.№1 від 27.12.16р. (Фармація) (Нарк.та екстемпор.) 17р.pdf укладений
27 грудня 2016 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю на 10% шляхом внесення змін у специфікацію
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 254 388,86
UAH з ПДВ