Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне устаткування
Очікувана вартість
1 476 400,00 UAH
UA-2016-11-08-000597-b 78b1a8804e8f494cb66ab3087f8e9ee0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2016 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 12:00
Очікувана вартість: 1 476 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально викладено у документації конкурсних торгів

Тендерна документація

10 листопада 2016 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 11:28
Проект договору.doc
08 листопада 2016 11:28
Тендерна документація.doc
10 листопада 2016 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 11:28
Проект договору.doc
08 листопада 2016 11:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі по лоту№2
Дата подання: 09 листопада 2016 12:54
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:57
Тендерною документацією передбачено поділ предмета закупівлі на 3 лоти. У відповідності до оголошення про проведення процедури закупівлі та п. 4.2. тендерної документації, Лот № 2 поіменований Замовником як медичний дихальний апарат (наркозно-дихальний апарат для дорослих). При цьому, в змісті медико-технічних вимог до Лоту №2 (Додаток 4 до тендерної документації), відсутні технічні характеристики які є необхідними для віднесення предмету закупівлі по Лоту № 2 до наркозно-дихальних апаратів, а саме відсутня вказівка про можливість використання анастетиків, необхідність наявності випаровувача анастетиків та інше. Враховуючи вищезазначене, просимо роз’яснити, що саме є предметом закупівлі по Лоту №2 наркозно-дихальний апарат чи дихальний апарат - апарат штучної вентиляції легенів? У випадку якщо Замовник по лоту №2 вбачає необхідність придбання саме наркозно-дихального апарату, просимо додатково роз’яснити, які саме медико-технічні вимоги з тих, що наведені в Додатку 4 до тендерної документації, дають можливість визначити, що предметом закупівлі Лоту №2 є наркозно-дихальний апарат, а не просто апарат штучної вентиляції легенів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно медико-технічних вимог до предмету закупівлі які не підлягають змін, предмет закупівлі по лоту № 2 є Дихальний апарат - апарат штучної вентиляції легенів для дорослих.
розяснення тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2016 14:30
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:15
1. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №4 до Тендерної доку-ментації. У медико-технічних вимогах (Додаток №4 до Тендерної документації) до Лоту №1 Замовником встановлено необхідність надання підтвердження відповідності з посиланням на сторінку тех-нічної документації, зокрема, щодо інформації про: - Рік виготовлення обладнання; - Свідоцтво про державну реєстрацію в МОЗі України або декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів; - Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні, про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу); - Керівництво з експлуатації/Інструкція користувача українською або російською мовою (надати копію). Аналогічні вимоги, встановлені до Лоту №2. Водночас технічна документація (Керівництво з експлуатації/Інструкція) світових виробників товару, що є предметом закупівлі по лотам №1 та 2, в своєму змісті не містить інформації про рік виготовлення обладнання, свідоцтво про державну реєстрацію в МОЗі України або декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні, про можливість постачання та термін постачання апаратів, керівництво з експлуатації/інструкції користувача. З урахуванням вищезазначеного, просимо роз’яснити чи може учасник підтвердити відповід-ність, щодо: - Року виготовлення обладнання; - Наявності свідоцтва про державну реєстрацію в МОЗі України або декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів; - Наявності гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу); - Наявності керівництва з експлуатації/Інструкція користувача українською або російською мо-вою (надати копію),
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснюємо, що Учасник надаючи підтвердження відповідності по п. 2.1 – 2.5. медико-технічним вимогам до Лоту №1 та п. 2.1 – 2.4. відповідності медико-технічним вимогам до Лоту №2 (Додаток №4 до Тендерної документації), не робити посилання на сторінку технічної документації (у випадку якщо технічною документацією не передбачено включення такої інформації).
розяснення тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2016 17:17
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:15
1. У медико-технічних вимогах (Додаток №4 до Тендерної документації) до Лоту №1 Замовником встановлено необхідність надання підтвердження відповідності з посиланням на сторінку технічної документації, зокрема, щодо інформації визначеної в п. 2.1 – 2.5 медико-технічних вимог до Лоту №1.Аналогічні вимоги, встановлені до Лоту №2.Водночас в технічній документації (Керівництво з експлуатації/Інструкція) виробників товару, що є предметом пропозиції по лотам №1 та 2, інформація про рік виготовлення обладнання, свідоцтво про державну реєстрацію в МОЗі України або декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні, про можливість постачання та термін постачання апаратів, керівництво з експлуатації/інструкції користувача, - не вказується.З урахуванням вищезазначеного, просимо роз’яснити чи може учасник підтвердити відповідність, щодо п. 2.1 – 2.5. відповідності медико-технічним вимогам до Лоту №1 та п. 2.1 – 2.4. відповідності медико-технічним вимогам до Лоту №2 (Додаток №4 до Тендерної документації) без посилання на сторінку технічної документації (у випадку якщо технічною документацією не передбачено включення такої інформації). 2. У відповідності до п. 1.1. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації), постачальник» зобов'язується у 2015 році поставити «Споживачу» товари, … Окрім того, посилання на 2015 рік міститься також в Додаоку №1 до Договору про закупівлю (в проекті договору). Враховуючи, що товар має постачатися в 2016 році, просимо роз’яснити як розуміти п. 1.1. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації), у відповідності до якого постачальник зобов'язується поставити товар у 2015 році, а не у 2016 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснюємо, що Учасник надаючи підтвердження відповідності по п. 2.1 – 2.5. медико-технічним вимогам до Лоту №1 та п. 2.1 – 2.4. відповідності медико-технічним вимогам до Лоту №2 (Додаток №4 до Тендерної документації), не робити посилання на сторінку технічної документації (у випадку якщо технічною документацією не передбачено включення такої інформації). Роз’яснюємо, що в п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації допущено описку. З урахуванням зазначеного, при укладенні договору за результатами процедури закупівлі, строк поставки в п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації слід читати як 2016 рік.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дихальний апарат для новороджених
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 713 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 568,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 листопада 2016 14:37
Закінчення: 25 листопада 2016 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Дихальний апарат для новороджених
ДК 021:2015: 33157400-9 — Медичні дихальні апарати
ДК 016:2010: 26.60.1 — Устатковання радіологічне, електромедичне та електротерапевтичне устатковання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. П. Кравцова, 7
Дата доставки: 12 грудня 2016  —  22 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2016 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРУС М" 713 200,00
UAH з ПДВ
709 630,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мерет Іван Петрович 712 000,00
UAH з ПДВ
708 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2016 01:15
Chirana11-1.pdf
23 листопада 2016 01:15
ИнструкцияChirolog sv aura profi-2.pdf
23 листопада 2016 01:15
витяг.pdf
23 листопада 2016 01:15
відповідність МТВ 1.pdf
23 листопада 2016 01:15
Chirana10-1.pdf
23 листопада 2016 01:15
24. Сертифікат CertifikatIVLdf-1.pdf
23 листопада 2016 01:15
Реєстр.pdf

Публічні документи

24 листопада 2016 08:41
29. Сертифікат працівник.pdf
24 листопада 2016 08:39
27. Цінова.pdf
24 листопада 2016 08:38
26. Інструкція Chirolog sv aura profi.pdf
24 листопада 2016 08:34
19. Гарантія Свідоцтво МОЗ.pdf
24 листопада 2016 08:33
17. Щодо ліцензії.pdf
24 листопада 2016 08:32
16. Щодо захисту довкілля.pdf
24 листопада 2016 08:32
15. Проект Договору.pdf
24 листопада 2016 08:30
7. Витяг ЄДР.pdf
24 листопада 2016 08:30
6. Довідка по ст 17.pdf
24 листопада 2016 08:27
3. Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2016 08:27
2. Довідка про обладнання.pdf
24 листопада 2016 08:26
1.1. ВипискаЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРУС М"

Фізична особа-підприємець Мерет Іван Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мерет Іван Петрович
#1923909077
Переможець 708 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 13:34

Документи

29 листопада 2016 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2016 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мерет Іван Петрович
#1923909077
708 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2016 13:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 10:03
Звіт про вик дог.jpg укладений
03 січня 2017 09:40
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 12:57
Лист 4.jpg укладений
13 грудня 2016 12:57
Лист 3.jpg укладений
13 грудня 2016 12:57
Лист 2.jpg укладений
13 грудня 2016 12:57
Лист 1.jpg укладений
13 грудня 2016 12:57
Повідомлення про намір укласти договір.jpg укладений
13 грудня 2016 12:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 460 956,00
UAH з ПДВ