Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016:2010 - 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації насосного обладнання енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Очікувана вартість
115 840,16 UAH
UA-2016-11-08-000507-c 4331b53771734716b02e90212bdd4e2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелюшенко А.Н.

(06139) 5-61-11 annaootp2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, Україна, Запорізька область , місто Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Пелюшенко А.Н.
(06139) 5-61-11
annaootp2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2016 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 09:00
Початок аукціону: 25 листопада 2016 11:30
Очікувана вартість: 115 840,16 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічним вимогам (додаток №1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код ДК 016:2010 - 71.20.1 «Послуги щодо технічного випробовування й аналізування» (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації насосного обладнання енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  30 березня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 71.20.1 — Послуги щодо технічного випробовування й аналізування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 09 листопада 2016 15:08
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:12
Однією з вимог Розділу 3 Тендерної документації є - «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» нижчезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.» Між абзацом першим та абзацом другим частини 3 статті 17 Закону наявна суперечність, а саме: для надання переможцем документального підтвердження того, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Законом не встановлено строку надання. Крім того, відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1842/24374: «Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п'ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів». Враховуючи викладене просимо переглянути строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні торги", однозначно розкрито в частині 3 ст.17 цього Закону, а саме: "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі...
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 10 листопада 2016 10:40
Дата відповіді: 14 листопада 2016 10:59
У відповіді Замовник викладає вимоги ст.17 Закону щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Але в ТД до цього тексту додано і «частиною другою ст.17», що не відповідає вимогам Закону. Враховуючи, що термін видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів встановлено протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви органом доходів і зборів, то надати її Замовнику протягом 5 календарних днів (як зазначено в ТД) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – неможливо. Наприклад, оприлюднено в четвер. Граничним днем надання довідки Замовнику буде вівторок наступного тижня. Навіть якщо оприлюднення буде в робочий час і Учасник-переможець встигне занести заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості теж в четвер, то отримає її лише в середу наступного тижня. Тому законодавець і не зазначив чіткого терміну надання такої довідки. Враховуючи викладене, просимо скоригувати строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону, до практично можливого (наприклад 10 днів), та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з вимогами абз.1 ч.3 ст.17 Закону України" від 25.12.2015р. №922-VII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2016 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" 90 000,00
UAH
59 999,00
UAH
Документи
ТОВ Фундаментстроймакс 105 800,00
UAH
60 000,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ" 82 000,00
UAH
82 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 листопада 2016 13:29
технічна_пропозиція.pdf
23 листопада 2016 13:28
кваліфікація.pdf
23 листопада 2016 13:28
цінова_пропозиція.pdf
23 листопада 2016 13:28
статут.pdf
23 листопада 2016 13:28
підтвердження_2.pdf
23 листопада 2016 13:28
підтвердження_1.pdf

Публічні документи

26 грудня 2016 10:18
оновлена пропозиція
23 листопада 2016 12:16
!наказ на директора 22.pdf
23 листопада 2016 12:16
Статут (актуальный).pdf
23 листопада 2016 12:16
Витяг з ПДВ актуал.pdf
23 листопада 2016 12:16
12. надання кошториса.pdf
23 листопада 2016 12:15
11 погодження з умовами.pdf
23 листопада 2016 12:15
10 аналогічні договори.pdf
23 листопада 2016 12:15
9 персонал.pdf
23 листопада 2016 12:15
8 субподряд.pdf
23 листопада 2016 12:15
7 кошторис.pdf
23 листопада 2016 12:15
6 обладнання та пз_.pdf
23 листопада 2016 12:15
5 пропозиція!.pdf
23 листопада 2016 12:15
4 відсутність підстав.pdf
23 листопада 2016 12:15
2. единий податок.pdf
23 листопада 2016 12:15
1. лист-заявка на торги.pdf

Публічні документи

23 листопада 2016 16:57
Технічна пропозиція.pdf
23 листопада 2016 16:57
Статут.pdf
23 листопада 2016 16:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 листопада 2016 16:57
Повноваження керівника.pdf
23 листопада 2016 16:57
Персонал.pdf
23 листопада 2016 16:57
Матеріально технічна база.pdf
23 листопада 2016 16:57
Лист-погодження дог.pdf
23 листопада 2016 16:57
Лист-матеріали_кошторис.pdf
23 листопада 2016 16:57
Лист-заявка.pdf
23 листопада 2016 16:57
Лист_кошторис.pdf
23 листопада 2016 16:57
депозитарій_25%.pdf
23 листопада 2016 16:57
Відсутність підстав.pdf
23 листопада 2016 16:57
Аналогічні договори.pdf
23 листопада 2016 16:57
Цiнова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"

ТОВ Фундаментстроймакс

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"
#38527211
Відхилено 59 999,00
UAH
09 грудня 2016 15:48
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
Переможець 60 000,00
UAH
23 грудня 2016 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фундаментстроймакс
#35267387
60 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 16:59
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 14:39
Додаткова угода 1 до 75-278-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 14:39
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 16:12
Договір.pdf укладений
12 січня 2017 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/278-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/278-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH