Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016:2010 - 72.19.5 Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації локалізуючої арматури енергоблоку №3 ВП «Запорізька АЕС» на сейсмічні впливи»))
Очікувана вартість
1 237 172,88 UAH
UA-2016-11-07-000048-a 48d600456b254bc29f1b812b1e287297
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелюшенко А.Н.

(06139) 5-61-11 annaootp2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, Україна, Запорізька область , місто Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Пелюшенко А.Н.
(06139) 5-61-11
annaootp2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2016 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2016 09:00
Початок аукціону: 24 листопада 2016 12:40
Очікувана вартість: 1 237 172,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно технічним вимогам (додаток №1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код ДК 016:2010 - 72.19.5 Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій (код ДК 021:2015 - 71300000 - 1 Інженерні послуги (послуги: «Проведення кваліфікації локалізуючої арм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  30 березня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 72.19.5 — Результати наукового досліджування та експериментального розробляння у сфері природничих наук та інженерії, крім біотехнологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 09 листопада 2016 15:12
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:32
Однією з вимог Розділу 3 Тендерної документації є - «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ВП «Запорізька АЕС» нижчезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.» Між абзацом першим та абзацом другим частини 3 статті 17 Закону наявна суперечність, а саме: для надання переможцем документального підтвердження того, що він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Законом не встановлено строку надання. Крім того, відповідно до Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 N 567 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1842/24374: «Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п'ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів». Враховуючи викладене просимо переглянути строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні торги", однозначно розкрито в частині 3 статті 17 цього Закону, а саме: "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі...
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті..."
Щодо терміну надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону
Дата подання: 10 листопада 2016 10:45
Дата відповіді: 14 листопада 2016 11:05
У відповіді Замовник викладає вимоги ст.17 Закону щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої цієї статті. Але в ТД до цього тексту додано і «частиною другою ст.17», що не відповідає вимогам Закону. Враховуючи, що термін видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів встановлено протягом 5 робочих днів з дня отримання заяви органом доходів і зборів, то надати її Замовнику протягом 5 календарних днів (як зазначено в ТД) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір – неможливо. Наприклад, оприлюднено в четвер. Граничним днем надання довідки Замовнику буде вівторок наступного тижня. Навіть якщо оприлюднення буде в робочий час і Учасник-переможець встигне занести заяву для отримання довідки про відсутність заборгованості теж в четвер, то отримає її лише в середу наступного тижня. Тому законодавець і не зазначив чіткого терміну надання такої довідки. Враховуючи викладене, просимо скоригувати строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст.17 Закону, до практично можливого (наприклад 10 днів), та внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з вимогами абз.1 ч.3 ст.17 Закону України" від 25.12.2015р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч. 2 ст.17 Закону.
Вимоги ВП ЗАЕС, які відображено в тендерних документаціях на закупівлю послуг з кваліфікації обладнання енергоблоку №3 на сейсмічні впливи, не суперечать вимогам ст.17 Закону, внесення змін до зазначених тендерних документацій не передбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2016 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ" 980 000,00
UAH
309 290,00
UAH
Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ" 1 064 843,05
UAH
400 000,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ" 870 000,00
UAH
479 999,00
UAH
Документи
ТОВ Фундаментстроймакс 952 600,00
UAH
480 000,00
UAH
Документи
ДП ДНІЦ СКАР 995 083,20
UAH
995 083,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АТОМ-ЕНЕРГО-ПРОЕКТ" 1 085 000,00
UAH
1 085 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2016 18:43
цінова_пропозиція.pdf
22 листопада 2016 18:42
технічна_пропозиція.pdf
22 листопада 2016 18:40
довідка_про_витяг.pdf
22 листопада 2016 18:38
довідка_Ст_17.pdf
22 листопада 2016 18:38
довідка_про_статут.pdf
22 листопада 2016 18:38
статут.pdf
22 листопада 2016 18:38
лист_пояснення.pdf
22 листопада 2016 18:37
лист_погодження.pdf
22 листопада 2016 18:36
лист_заява.pdf
22 листопада 2016 18:31
Довідка_про_персонал.pdf
22 листопада 2016 18:31
довідка_про_МТБ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2016 16:12
рішення НАЕК.pdf
21 листопада 2016 16:09
Статут.pdf
21 листопада 2016 16:08
Протокол.pdf
21 листопада 2016 16:08
Положення.pdf
21 листопада 2016 16:07
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 листопада 2016 16:07
Лист-заявка.pdf
21 листопада 2016 16:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2016 17:41
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2016 17:41
Технічна пропозиція.pdf
22 листопада 2016 17:41
Статут.pdf
22 листопада 2016 17:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2016 17:41
Повноваження керівника.pdf
22 листопада 2016 17:41
Персонал.pdf
22 листопада 2016 17:41
Матеріально технічна база.pdf
22 листопада 2016 17:41
Лист-заявка.pdf
22 листопада 2016 17:41
Лист_матеріали_кошторис.pdf
22 листопада 2016 17:41
Лист_кошторис.pdf
22 листопада 2016 17:40
Лист погодження дог.pdf
22 листопада 2016 17:40
депозитарій_25%.pdf
22 листопада 2016 17:40
Відсутність підстав.pdf
22 листопада 2016 17:40
Аналогічні договори.pdf
22 листопада 2016 17:40
Receipt #2B50005V.txt

Публічні документи

22 листопада 2016 15:32
Страхова гарантія-ФСМ-24.11.16.pdf
22 листопада 2016 15:27
1. лист-заявка на торги.pdf
18 листопада 2016 15:38
13.Надання кошторису.pdf
18 листопада 2016 15:38
11. Договори.pdf
18 листопада 2016 15:38
9. Персонал.pdf
18 листопада 2016 15:38
8. Незалучення субпідряда.pdf
18 листопада 2016 15:38
6. ОПЗ.pdf
18 листопада 2016 15:38
5. Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2016 15:37
4. Відсутність підстав.pdf
18 листопада 2016 15:37
3. Центральний Депозитарій.pdf
18 листопада 2016 15:37
2. Єдиний податок.pdf
18 листопада 2016 15:37
!наказ на директора 22.pdf
18 листопада 2016 15:37
Статут (актуальный).pdf
18 листопада 2016 15:37
Витяг з ПДВ актуал.pdf
18 листопада 2016 15:37
1. Лист заявка.pdf

Публічні документи

22 листопада 2016 14:32
Гарантія.rar
22 листопада 2016 14:31
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 4.pdf
22 листопада 2016 14:31
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч.3.pdf
22 листопада 2016 14:31
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч. 2.pdf
22 листопада 2016 14:31
Пропозиція ДП ДНІЦ СКАР ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"

Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "ЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ Фундаментстроймакс

ДП ДНІЦ СКАР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АТОМ-ЕНЕРГО-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ"
#38527211
Відхилено 309 290,00
UAH
09 грудня 2016 13:05
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
Переможець 400 000,00
UAH
23 грудня 2016 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2016 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківська філія "Інженерно-технічний центр" КОРО" товариства з обмеженою відповідальністю "Орган з оцінки відповідності "СЕРТАТОМ"
#37588598
400 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2018 16:00
Додаткова угода 10 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2018 16:00
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 10:10
Додаткова угода 9 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
11 липня 2018 10:10
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 15:42
Додаткова угода 8 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2018 15:38
Додаткова угода 7 до 75-276-16п (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2018 15:20
Додаткова угода 6 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2018 15:19
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:32
Додаткова угода 5 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:32
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:20
Додаткова угода 4 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:20
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:16
Додаткова угода 3 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:16
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:14
Додаткова угода 2 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:08
Додаткова угода 1 до 75-276-16 (1).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:08
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 10:57
Договір.pdf укладений
12 січня 2017 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/276-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/276-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2017 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 400 000,00
UAH