Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
921 960,00 UAH
UA-2016-11-03-000977-c a6b79c57d7be4a2e8ecd83007139d46e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Людмила В'ячеславівна

380932828634 ludmila.filipova@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобузька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998288
Місцезнаходження: 55600, Україна , Миколаївська обл., Новий Буг, Івана Огієнка, 14
Контактна особа: Філіпова Людмила В'ячеславівна
380932828634
ludmila.filipova@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2016 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2016 16:00
Очікувана вартість: 921 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 219,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109000 метри кубічні
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55600, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, вул.Івана Огієнка ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — "Газ природний, скраплений або в газоподібному стані"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 10:28
Тендерна Газ природний.doc
03 листопада 2016 16:09
Тендерна Газ природний.doc
03 листопада 2016 16:09
Проект договору.docx
03 листопада 2016 16:08
Проект договору.docx
10 листопада 2016 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2016 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 10:28
Тендерна Газ природний.doc
03 листопада 2016 16:09
Тендерна Газ природний.doc
03 листопада 2016 16:09
Тендерна Газ природний.doc
03 листопада 2016 16:09
Проект договору.docx
03 листопада 2016 16:08
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортування
Дата подання: 09 листопада 2016 16:40
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:34
Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. Отже, Законом України «Про ринок природного газу» розділені функції транспортування, розподілу, зберігання та постачання природного газу, які є незалежними одна від одної. Згідно ст. 20 даного Закону та Кодексу газотранспортної системи України, затвердженим Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2493, транспортування природного газу здійснюється виключно оператором газотранспортної системи, що має відповідну ліцензію на провадження діяльності з транспортування природного газу, та створений з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про ринок природного газу». Таким чином, оскільки незалежні газові трейдери не транспортують природний газ, тому що дану функцію виконує виключно оператор газотранспортної системи. Аналогічна позиція викладена і у Правилах постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2496 (Розділ І, у якому визначаються вимоги до постачальників природного газу) та у Кодексі газотранспортної системи, у якому визначається порядок транспортування природного газу. Крім того, повідомляємо що взаємовідносини між газопостачальними, газорозподільчими підприємствами та споживачами природного газу регулюються наступними документами: - Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015р. № VIII; - Закон України «Про здійснення державних закупівель»; - Постанова НКРЕКП України від 30.09.2015р. № 2496. Згідно вимог вказаних нормативних документів Замовник зобов’язаний самостійно укласти Договори на послуги з транспортування газу. Таким чином, сплату послуг з транспортування - розподільчими і магістральними мережами, повинні здійснювати безпосередньо Споживачі газу, а отримувати ці кошти – структури, які їх безпосередньо надають такому Споживачу. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація з конкурсних торгів приведена у відповідністьдо приписів законодавства України : положення що до ціни товару входять витрати на транспортування виключено. Дякуємо за співпрацю !
Ліцензія
Дата подання: 09 листопада 2016 16:40
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:40
Розглянувши оприлюднену Вами тендерну документацію із закупівлі природного газу, вважаємо за необхідне наголосити, що Вами було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 4 п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників. Відповідно до п. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закон України «Про ринок природного газу», який вступив в дію 01 жовтня 2015 року, визначає постачання природного газу як господарську діяльність, що підлягає ліцензуванню (ст. 1 п. 28). Закон не містить поняття постачання природного газу за регульованим (встановленим НКРЕКП) та нерегульованим (сформованим в ринкових умовах) тарифом, а співвідносить вимогу щодо ліцензування загалом до діяльності по постачанню природного газу. В той же час, Закон України «Про ринок природного газу» не може вводити види діяльності, які підлягають ліцензуванню. Вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначає Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», зі змінами, внесеними 02 березня 2015 року. Так, відповідно до діючої редакції ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постачання природного газу за нерегульованим тарифом не передбачено, а отже не є діяльністю, яка повинна здійснюватись за ліцензією. І в той же час, відповідно до ст.7 Закону, з 01 жовтня 2015 ліцензуванню підлягатиме лише постачання природного газу за регульованим тарифом (для НАК «Нафтогаз України», ПАТ «Укргазвидобування», облгазівзбутів, що постачають газ за регульованим тарифом) для потреб спеціальної категорії споживачів (населення). Зокрема, ч. 1 ст. 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що цей Закон регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності та визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. П. 27 ст. 7 даного Закону визначено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: - транспортування та розподіл природного газу, газу (метану) вугільних родовищ, його зберігання в обсягах, що перевищують рівень, встановлений ліцензійними умовами, та постачання, крім постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом. Тобто, створена правова колізія, коли постачання природного газу відповідно до одного закону повинно здійснюватись за ліцензією та не розподіляється на регульований чи нерегульований тариф, але відповідно до іншого закону постачальники не мають обов’язку та підстав для отримання ліцензії, а виключно ті постачальники, які до моменту вступу в дію закону про ринок газу здійснювали постачання газу за регульованим тарифом, мають діючі ліцензії. З метою усунення даної колізії на розгляд Верховної Ради України винесено декілька законопроектів, проте жодний з них досі не прийнятий. Асоціація «Газові трейдери України» у вересні 2015 року звернулась за роз’ясненнями до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі по тексту – НКРЕКП), та здійснює ліцензування господарської діяльності у сферах електроенергетики, теплопостачання, централізованого водопостачання і водовідведення та у нафтогазовому комплексі відповідно до вимог чинного законодавства. Листом від 26 жовтня 2015 року № 11578/21/01-15 НКРЕКП надала роз’яснення, що згідно Законів України «Про ринок природного газу» та «Про ліцензування видів господарської діяльності» - господарська діяльність з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом, не підлягає ліцензуванню. Згідно вище зазначеного та з метою запобігання дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації, приведення її до норм чинного законодавста в частинні відмінни надання копії ліцензії на постачання природного газу за РЕГУЛЬОВАНИМ ТАРИФОМ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою запобігання дискримінації учасників вносимо зміни до тендерної документції,приводимо її до чинного законодавства : відміняємо надання копії ліцензії на постачання природного газу за регульованим тарифом. Дуже дякуємо за співпрацю !!!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2016 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" 911 244,40
UAH з ПДВ
911 244,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2016 10:59
Захист довкілля.pdf
21 листопада 2016 10:59
Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2016 10:59
Додаток № 3 Технічні вимоги.pdf
21 листопада 2016 10:59
Статут.pdf
21 листопада 2016 10:59
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
21 листопада 2016 10:59
Протокол зборів.pdf
21 листопада 2016 10:59
Наказ по особовому складу.pdf
21 листопада 2016 10:59
Ліцензія.pdf
21 листопада 2016 10:59
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2016 10:59
Антикорупційна програма.pdf
21 листопада 2016 10:59
Страховий запас.pdf
21 листопада 2016 10:59
Проект договору.pdf
21 листопада 2016 10:59
Повноваження директора.pdf
21 листопада 2016 10:59
Матеріально - технічна база.pdf
21 листопада 2016 10:59
Кваліфікаційні працівники.pdf
21 листопада 2016 10:59
Відомості про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 листопада 2016 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій