Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових та внутрішньоквартальних територіях м. Кам`янське
Current repair roads in the adjacent and mizhkvartalnyh territories of the city Kam`yanske
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2016-11-02-000630-a 9a42105d182943478aa3547c613bf2ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Додаткові контактні особи: Кірсік Анна Вадимівна, начальник відділу правової діяльності та державних закупівель, секретар тендерного комітету
+380569230014
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Additional contacts: Kirsik Anna Vadymivna, Head of legal action and public procurement, secretary of the tender committee
+380569230014
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2016 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2016 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2016 15:32
Початок аукціону: 03 січня 2017 15:47
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 02 листопада 2016 15:27
Enquiries until: 25 листопада 2016 15:32
Complaints submission until: до 01 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 грудня 2016 15:32

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 240 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
З урахуванням термінів ДБН А.2.2-3:2014. Обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 тендерної документації)
According to the terminology DBN A.2.2-3: 2014. The volume of purchase of services provided by the technical task (according to Annex 3 of tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових та внутрішньоквартальних територіях м. Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, на прибудинкових та внутрішньоквартальних територіях
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено

Current repair roads in the adjacent and mizhkvartalnyh territories of the city Kam`yanske
CPV: 99999999-9
Період постачання: з 01 січня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2016
UA-2016-11-02-000630-a9a42105d182943478aa3547c613bf2ed
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ПП "СЕГМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Нардор Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

Публічні документи

05 грудня 2016 14:05
Договор 11 оренди.pdf
05 грудня 2016 14:05
Довыдка працівників.pdf
05 грудня 2016 14:04
Довідка п.4.pdf
05 грудня 2016 14:04
Довідка злочини.pdf
05 грудня 2016 14:04
Подяка Ювілейний.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт Ювілейний.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт 2 Ювілейний.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт Стрілочний завод.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт 2 Стрілочний завод.pdf
05 грудня 2016 14:04
Подяка Кошманівка.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт Кошманівка.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт 4 Кошманівка.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт 3 Кошманівка.pdf
05 грудня 2016 14:04
Акт 2 Кошманівка.pdf
05 грудня 2016 14:04
Статут 12.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 11.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 10.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 9.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 8.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 7.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 6.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 5.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 4.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 3.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 2.jpg
05 грудня 2016 14:04
Статут 1.jpg
05 грудня 2016 14:04
Наказ Директора.jpg
05 грудня 2016 14:04
Ліцензія 2.jpeg
05 грудня 2016 14:04
Ліцензія 1.jpeg
05 грудня 2016 14:04
Довідка банк.jpg
05 грудня 2016 14:04
Відомість 2.jpg
05 грудня 2016 14:04
Відомість 1.jpg
05 грудня 2016 14:04
Витяг зПДВ.jpg
05 грудня 2016 14:04
Виписка 2.jpg
05 грудня 2016 14:04
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЕГМЕНТ"

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

Нардор Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2017 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СЕГМЕНТ" 24 000 000,00
UAH з ПДВ
23 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 23 800 473,64
UAH з ПДВ
23 800 473,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЕГМЕНТ"

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЕГМЕНТ"
#24422875
Переможець 23 760 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2017 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2017 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СЕГМЕНТ"
#24422875
23 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2017 21:16
д.у.8 до договору 11_17.pdf укладений
01 листопада 2017 21:14
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 10:22
д.у. 7 від 13.07.17 до договору 11-17 від 20.01.17 дороги прибуд .pdf зміни до договору
14 липня 2017 10:20
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 16:20
д.у. 6 від 07.07.17 до договору 11-17 від 20.01.17 дороги прибуд_pdf.pdf зміни до договору
07 липня 2017 16:19
Електронний підпис укладений
22 травня 2017 15:43
д.у. 5 від 22.05.2017 до договору 11-17 від 20.01.2017 п.р. доріг прибудинкова.pdf зміни до договору
22 травня 2017 15:39
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 16:00
д.у. 4 від 21.03.2017 до договору 11-17 від 20.01.17 п.р. дороги прибудинкова район.pdf зміни до договору
21 березня 2017 15:58
Електронний підпис укладений
01 лютого 2017 16:56
д.у.3 від 01.02.17 до договору 11-17 .pdf зміни до договору
01 лютого 2017 16:54
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 18:59
д.у 2 від 26.01.17 до договору 11-17.pdf зміни до договору
26 січня 2017 18:57
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 08:20
д.у. 1 від 24.01.17 до договору №11-17 _П.р. доріг прибудинкова_Сегмент.pdf зміни до договору
24 січня 2017 16:31
Електронний підпис укладений
21 січня 2017 12:52
11-17 від 20.01.17 п.р. доріг прибудинкова_ПП Сегмент.pdf укладений
21 січня 2017 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної помилки у п.п.7 п.6.5 Розділу VI Договору
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної помилки у п.п.7 п.6.5 Розділу VI
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність Додаток №3 "Перелік об`єктів з ремонту дорожнього покриття на прибудинкових та внутрішньоквартальнихтериторіях в 2017 році" до кількості обсягів викладених у дефектному акті.
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору №11-17 від 20.01.2017 року, а саме в Розділ ХІІІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність п.3.3.1 Розділу ІІІ "Ціна договору", сторони домовились п. 3.3.1. Розділу ІІІ договору №11-17 від 20.01.17 року, викласти в новій редакції: "3.3.1. Грошове зобов`язання в межах встановлених кошторисом становить - 2 800 040 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1.3. Розділу І, п. 3.6. Розділу ІІІ та п.п. 1 п.6.5 Розділу VІДоговору №11-17 від 20.01.2017 року керуючись п.1 частиною 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшити обсяги закупівлі , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, у зв`язку з чим викласти Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Договірна ціна та кошторис у новій редакції та п.3.3., п. 3.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: 3.3. Загальна суму договору відповідно до електронного аукціону становить 2 604 040 грн. з ПДВ. 3.3.1. Грошове зобов`язання в межах встановлених кошторисом становить 2 604 040 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, домовились на підставі п.1.3.Розділу I, п.3.6. Розділу III та п.п.1 п.6.5. Розділу VI Договору №18-17 від 20.01.2017 року керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №1 «Протокол узгодження ціни», Додаток №2 «Дефектний акт», Додаток №3 «Перелік об’єктів», «Договірна ціна» та «Кошторис» у новій редакції та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 745 917,33 (один мільйон сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот сімнадцять грн. 33 коп. ), у тому числі ПДВ 20%-290 986,22 грн.» «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить 1 745 917,33 (один мільйон сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот сімнадцять грн. 33 коп.), у тому числі ПДВ 20%-290 986,22 грн.»
Номер договору про закупівлю: 11-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 290 525,47
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: сторони домовились керуючись ст.652 ЦКУ,- вважати договір розірваним