Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аеродромна підмітально-прибиральна машина
Aerodrome sweeping machine
Aerodrome sweeping machine
Очікувана вартість
4 700 000,00 UAH
UA-2016-10-31-000998-a ● 7d1f6819de32489a8f91bfa127b69734
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Код ЄДРПОУ: | 01131514 |
Місцезнаходження: | 03036, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Контактна особа: |
Мухомор Анна Володимирівна +380443392453 mav@airport.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise International Airport “Kyiv” (Zhulyany) |
National ID: | 01131514 |
Contact point: |
Мухомор Анна Володимирівна +380443392453 mav@airport.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2016 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2016 17:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2016 17:32 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2016 13:06 |
Очікувана вартість: | 4 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 31 жовтня 2016 17:27 |
Enquiries until: | 21 листопада 2016 17:32 |
Complaints submission until: | до 27 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 грудня 2016 17:32 |
Information
Estimated total value: | 4 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Докладніше в Тендерній документації
Details in the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аеродромна підмітально-прибиральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03036, Україна, м. Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
ДК 021:2015: 34921100-0 — Підмітально-прибиральні машини
ДК 016:2010: 29.10.59 — Автомобілі спеціальної призначеності, н.в.і.у.
Aerodrome sweeping machine
CPV: 34921100-0
Період постачання:
з 29 грудня 2016 по 31 березня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2016 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2016 16:28 |
Зміни до ТД (Пилосос).docx | |
11 листопада 2016 16:28 |
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx |
11 листопада 2016 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 листопада 2016 16:28 |
Зміни до ТД (Пилосос).docx
|
|||||||||
11 листопада 2016 16:28 |
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов поставки
Дата подання: 07 листопада 2016 15:25
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:35
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ В п. 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів місце поставки: DDP (INCOTERMS 2010) за адресою замовника кількість – 1 одиниця.
Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010).
* З метою приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов, встановлюються умови поставки DDP за адресою замовника.»
Базис постачання DDP є неможливим, а відповідно дискримінаційним для учасників нерезидентів. Приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов забезпечується документацією ч.2 п.2.1 згідно до якої «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати:
– додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами;
– мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами,
– ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом,
– Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами», що саме і вирівнює ціну товару на різних базисах поставки. ПРОПОНУЄМО викласти п.4.3. в наступній редакції «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* для резидентів та DAP для нерезидентів (INCOTERMS 2010)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови доставки
Дата подання: 07 листопада 2016 15:25
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:36
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.»
ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах (вказується на підставі отриманої від переможця технічної пропозиції) за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо переліку документів
Дата подання: 07 листопада 2016 15:26
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:36
В змінах до Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються замовником» доповнено пунктами в наступній редакції:
«3. Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар». В такому контексті Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар розуміються як оригінали документів, що суперечить змінам до Додатку 3 п.8. «Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів», так як в цьому пункті визначено, що документи подаються у вигляді копій.
У вислові : «- копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів» НЕ Є ЗРОЗУМІЛИМ ЗНАЧЕННЯ «країни виробника Товару», оскільки сертифікати якості, відповідності та технічний паспорт видаються виробником Товару, а не країною виробника Товару.
Оригінал якості і відповідності та технічний паспорт видається виробником тільки після виготовлення товару, тому що в ньому необхідно зазначити конкретні характеристики товару, в деяких випадках результати випробовувань і т.д. і обов’язково зазначається серійний або ідентифікаційний номер виробу. Таким чином до моменту виготовлення товару не може існувати оригіналу сертифікатів якості чи відповідності та оригіналу технічного паспорту. Можуть існувати лише їх взірці. За винятком ситуацій, коли такий виріб вже виготовлений, тобто документація конкурсних торгів наперед зазначає конкретний вже виготовлений товар.
Яким чином замовник вважає можливим чітко визначити осіб, що будуть залучені до проведення навчання, якщо наразі невідома навіть дата фактичної поставки Товару? Вважаємо таку вимогу безпідставною.
ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ У Додатку 3 «8. Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі:
- копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання маркування, гарантії виробника тощо);
- зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджують її приналежність» та якість (сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, видані виробником Товару) завірені мокрою печаткою учасника торгів.
- гарантійний лист на фірмовому бланку учасника, складений в довільній формі з підтвердженням зобов’язань щодо проведення на території замовника навчання працівників замовника;
- копія оригіналу документу, що підтверджує право учасника проводити навчання з експлуатації предмету закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Участие в тендере
Дата подання: 14 листопада 2016 10:16
Дата відповіді: 14 листопада 2016 12:01
По ответам заказчика конкурсных торгов на поставленные вопросы, можно сделать вывод, что заказчик целенаправленно кроит документацию конкурсных торгов (ДКТ) под конкретного участника. А Как же принципы равноправия, прозрачности????
Відповідь: чем Вы недовольны?
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 грудня 2016
Найменування: | КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Код ЄДРПОУ: | 01131514 |
Місцезнаходження: | 03036, Україна, м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" #37773517 |
Переможець |
4 655 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2016 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2017 09:39
|
Акт приймання-передачі | укладений |
01 березня 2017 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2016 11:07
|
договір | укладений |
27 грудня 2016 11:07
|