Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аеродромна підмітально-прибиральна машина
Aerodrome sweeping machine
Очікувана вартість
4 700 000,00 UAH
UA-2016-10-31-000998-a 7d1f6819de32489a8f91bfa127b69734
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мухомор Анна Володимирівна

+380443392453 mav@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Місцезнаходження: 03036, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Мухомор Анна Володимирівна
+380443392453
mav@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise International Airport “Kyiv” (Zhulyany)
National ID: 01131514
Contact point: Мухомор Анна Володимирівна
+380443392453
mav@airport.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2016 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2016 17:32
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2016 17:32
Початок аукціону: 12 грудня 2016 13:06
Очікувана вартість: 4 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 31 жовтня 2016 17:27
Enquiries until: 21 листопада 2016 17:32
Complaints submission until: до 27 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 грудня 2016 17:32

Information

Estimated total value: 4 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Докладніше в Тендерній документації
Details in the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аеродромна підмітально-прибиральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, м. Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
ДК 021:2015: 34921100-0 — Підмітально-прибиральні машини
ДК 016:2010: 29.10.59 — Автомобілі спеціальної призначеності, н.в.і.у.

Aerodrome sweeping machine
CPV: 34921100-0
Період постачання: з 29 грудня 2016 по 31 березня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2016 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:28
Зміни до ТД (Пилосос).docx
11 листопада 2016 16:28
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx
11 листопада 2016 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2016 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:28
Зміни до ТД (Пилосос).docx
09 листопада 2016 16:52
Зміни до ТД (Пилосос).docx
01 листопада 2016 14:53
Зміни до ТД (Пилосос).docx
11 листопада 2016 16:28
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx
09 листопада 2016 16:52
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx
01 листопада 2016 14:53
ТД (пилосос) 2016 зі змінами.docx
31 жовтня 2016 17:28
ТД (пилосос) 2016.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов поставки
Дата подання: 07 листопада 2016 15:25
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:35
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ В п. 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів місце поставки: DDP (INCOTERMS 2010) за адресою замовника кількість – 1 одиниця. Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010). * З метою приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов, встановлюються умови поставки DDP за адресою замовника.» Базис постачання DDP є неможливим, а відповідно дискримінаційним для учасників нерезидентів. Приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов забезпечується документацією ч.2 п.2.1 згідно до якої «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами», що саме і вирівнює ціну товару на різних базисах поставки. ПРОПОНУЄМО викласти п.4.3. в наступній редакції «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* для резидентів та DAP для нерезидентів (INCOTERMS 2010)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Умови доставки
Дата подання: 07 листопада 2016 15:25
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:36
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.» ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах (вказується на підставі отриманої від переможця технічної пропозиції) за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо переліку документів
Дата подання: 07 листопада 2016 15:26
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:36
В змінах до Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються замовником» доповнено пунктами в наступній редакції: «3. Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар». В такому контексті Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар розуміються як оригінали документів, що суперечить змінам до Додатку 3 п.8. «Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів», так як в цьому пункті визначено, що документи подаються у вигляді копій. У вислові : «- копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів» НЕ Є ЗРОЗУМІЛИМ ЗНАЧЕННЯ «країни виробника Товару», оскільки сертифікати якості, відповідності та технічний паспорт видаються виробником Товару, а не країною виробника Товару. Оригінал якості і відповідності та технічний паспорт видається виробником тільки після виготовлення товару, тому що в ньому необхідно зазначити конкретні характеристики товару, в деяких випадках результати випробовувань і т.д. і обов’язково зазначається серійний або ідентифікаційний номер виробу. Таким чином до моменту виготовлення товару не може існувати оригіналу сертифікатів якості чи відповідності та оригіналу технічного паспорту. Можуть існувати лише їх взірці. За винятком ситуацій, коли такий виріб вже виготовлений, тобто документація конкурсних торгів наперед зазначає конкретний вже виготовлений товар. Яким чином замовник вважає можливим чітко визначити осіб, що будуть залучені до проведення навчання, якщо наразі невідома навіть дата фактичної поставки Товару? Вважаємо таку вимогу безпідставною. ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ У Додатку 3 «8. Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання маркування, гарантії виробника тощо); - зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджують її приналежність» та якість (сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, видані виробником Товару) завірені мокрою печаткою учасника торгів. - гарантійний лист на фірмовому бланку учасника, складений в довільній формі з підтвердженням зобов’язань щодо проведення на території замовника навчання працівників замовника; - копія оригіналу документу, що підтверджує право учасника проводити навчання з експлуатації предмету закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження враховано, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Участие в тендере
Дата подання: 14 листопада 2016 10:16
Дата відповіді: 14 листопада 2016 12:01
По ответам заказчика конкурсных торгов на поставленные вопросы, можно сделать вывод, что заказчик целенаправленно кроит документацию конкурсных торгов (ДКТ) под конкретного участника. А Как же принципы равноправия, прозрачности????
Відповідь: чем Вы недовольны?
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 грудня 2016
UA-2016-10-31-000998-a7d1f6819de32489a8f91bfa127b69734
Найменування: КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Місцезнаходження: 03036, Україна, м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 грудня 2016 11:46
Електронний підпис

Публічні документи

13 грудня 2016 16:54
Комерційна пропозиція.pdf
01 грудня 2016 13:54
Про сервісний центр.PDF
01 грудня 2016 13:54
Лист щодо п.7 Дод 3.pdf
01 грудня 2016 13:54
Тех пропозиція.pdf
01 грудня 2016 13:54
Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2016 13:54
Відповідність, якість.pdf
01 грудня 2016 13:54
Довідка щодо ст 17.pdf

Документи

05 грудня 2016 11:51
Електронний підпис

Публічні документи

01 грудня 2016 16:43
7_ДОКУМЕНТЫ .pdf
01 грудня 2016 16:43
5_СТАТЬЯ 17.pdf
01 грудня 2016 16:43
3_ОСН УСЛ ДОГОВОРА.pdf
01 грудня 2016 16:43
2_ИЗОБРАЖЕНИЕ.pdf
01 грудня 2016 16:43
1_ТЕХ ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ «СКАН СИСТЕМС»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2016 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 4 678 800,00
UAH з ПДВ
4 655 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» 4 690 000,00
UAH з ПДВ
4 666 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2016 16:54
Комерційна пропозиція.pdf
01 грудня 2016 13:54
Про сервісний центр.PDF
01 грудня 2016 13:54
Лист щодо п.7 Дод 3.pdf
01 грудня 2016 13:54
Тех пропозиція.pdf
01 грудня 2016 13:54
Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2016 13:54
Відповідність, якість.pdf
01 грудня 2016 13:54
Довідка щодо ст 17.pdf

Публічні документи

01 грудня 2016 16:43
7_ДОКУМЕНТЫ .pdf
01 грудня 2016 16:43
5_СТАТЬЯ 17.pdf
01 грудня 2016 16:43
3_ОСН УСЛ ДОГОВОРА.pdf
01 грудня 2016 16:43
2_ИЗОБРАЖЕНИЕ.pdf
01 грудня 2016 16:43
1_ТЕХ ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ «СКАН СИСТЕМС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Переможець 4 655 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2016 15:21

Документи

12 грудня 2016 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2016 15:11
намір укласти договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2016 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
4 655 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2016 15:20
Електронний підпис
12 грудня 2016 15:11
намір укласти договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 09:39
Акт приймання-передачі укладений
01 березня 2017 09:34
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 11:07
договір укладений
27 грудня 2016 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 4 655 000,00
UAH з ПДВ