Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво Будинку правосуддя на вул.Конякіна у м.Луцьку (І черга) (коригування)
Очікувана вартість
24 222 385,20 UAH
UA-2016-10-31-000282-b 30d51cb4381142ce891f8cc57ffb03b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байрак Галина Романівна

+380332779794 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Вебсайт: http://vl.court.gov.ua/tu03/
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі, 54-а
Контактна особа: Байрак Галина Романівна
+380332779794
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2016 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2016 12:08
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2016 12:08
Початок аукціону: 21 листопада 2016 13:12
Очікувана вартість: 24 222 385,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 111,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво Будинку правосуддя на вул.Конякіна у м.Луцьку (І черга) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Конякіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2016 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 12:53
ТД із внесеними змінами.doc
11 листопада 2016 12:53
Перелік змін до ТД.docx
11 листопада 2016 12:53
ТД-1.doc
11 листопада 2016 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 12:53
ТД із внесеними змінами.doc
11 листопада 2016 12:53
Перелік змін до ТД.docx
11 листопада 2016 12:53
ТД-1.doc
31 жовтня 2016 12:04
ТД-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Головний проектант
Дата подання: 01 листопада 2016 15:59
Дата відповіді: 02 листопада 2016 10:20
Просимо надати контактний номер телефону головного проектанта робіт з "Будівництво Будинку правосуддя на вул.Конякіна у м.Луцьку (І черга)"
Відповідь: Повідомляємо, що робочий проект «Будинок правосуддя на вул. Конякіна у м.Луцьку (І черга) (коригування)» розроблений Волинською філією Державного підприємства Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» ім.Ю.М.Білоконя. Враховуючи відсутність у територіальному управлінні інформації щодо контактного номера телефону головного проектанта, надати запитувану інформацію не є можливим.
Одночасно інформуємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2016 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 24 178 998,64
UAH з ПДВ
24 178 998,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлобуд-2 24 204 230,40
UAH з ПДВ
24 204 230,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2016 17:15
10. Договір Мар'янівка.pdf
18 листопада 2016 17:15
1. Інформаційна довідка.pdf
18 листопада 2016 17:15
4. Накази.pdf
18 листопада 2016 17:13
5. Лист-зобов'язання.pdf
18 листопада 2016 17:13
18. Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2016 17:13
8. Працівники.pdf
18 листопада 2016 17:13
2. Статут.pdf
18 листопада 2016 17:13
10. Договір ПУМ.pdf
18 листопада 2016 17:13
3. Довіреність.pdf
18 листопада 2016 17:13
16. Лист-згода.pdf
18 листопада 2016 17:12
19. Перелік і обсяги робіт.pdf
18 листопада 2016 17:12
10. Договір, ПУМ.pdf
18 листопада 2016 17:12
17. Проект договору.pdf
18 листопада 2016 17:12
10. КБ-3.pdf
18 листопада 2016 17:12
11. Відгуки.pdf

Публічні документи

18 листопада 2016 16:05
Додаток 10.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 1 Пропозиція.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 9 Проект договору.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 8 Лист-згода.pdf
18 листопада 2016 16:05
Захист довкілля.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 6 про субпід.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 7.pdf
18 листопада 2016 16:05
Відгуки.pdf
18 листопада 2016 16:05
Договора + КБ-3.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 5. Аналог дог.pdf
18 листопада 2016 16:05
Додаток 3..pdf
18 листопада 2016 16:04
Право підписання договору.pdf
18 листопада 2016 16:04
Лист-зобовязання.pdf
18 листопада 2016 16:04
Про обрання керівника .pdf
18 листопада 2016 16:04
2.Про статут.pdf
18 листопада 2016 16:04
1.Інф.довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

ТОВ Житлобуд-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 24 178 998,64
UAH з ПДВ
22 листопада 2016 16:08

Документи

22 листопада 2016 16:06
Електронний підпис
22 листопада 2016 15:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2016 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
24 178 998,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2016 16:06
Електронний підпис
22 листопада 2016 15:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 15:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 14:48
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 17:48
додатковий угода 8.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 17:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 17:38
додатковий угода 8.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 17:37
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 16:10
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
17 листопада 2017 16:07
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 14:05
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 жовтня 2017 14:03
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 15:56
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 травня 2017 15:19
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
30 травня 2017 15:02
Електронний підпис укладений
09 лютого 2017 10:36
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 09:37
Додаткова угода4.doc зміни до договору
09 лютого 2017 09:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 16:24
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2016 16:20
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 15:24
додаткова угода 2 .pdf зміни до договору
20 грудня 2016 15:21
Електронний підпис укладений
08 грудня 2016 11:39
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 грудня 2016 11:35
Електронний підпис укладений
05 грудня 2016 16:40
Договір зміни до договору
05 грудня 2016 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів надання Підрядником Замовнику актів виконаних підрядних робіт
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/295-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/296-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою продовження виконання зобов’язань за Договором, з урахуванням наявних кошторисних призначень Замовника на 2017 рік Сторонами погоджено Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об’єкту «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво Будинку правосуддя на вул. Конякіна у м. Луцьку (І черга) (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 "Будівельні роботи")» на 2017 р.
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/23-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою продовження виконання зобов’язань за Договором, з урахуванням наявних кошторисних призначень Замовника на 2017 рік Сторонами погоджено Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об’єкту «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво Будинку правосуддя на вул. Конякіна у м. Луцьку (І черга) (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 "Будівельні роботи")» на 2017 р
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/23-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили здійснити перерахунок кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при середньому розряду складності робіт у будівництві - 3,8 в бік збільшення середньомісячної заробітної плати для одного працівника за відпрацьований час за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та кошти на покриття ризиків,що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації) без збільшення вартості договірної ціни в межах обсягу робіт, передбачених договором підряду
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/69-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили здійснити перерахунок кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при середньому розряду складності робіт у будівництві - 3,8 в бік збільшення середньомісячної заробітної плати для одного працівника за відпрацьований час за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та кошти на покриття ризиків,що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації) без збільшення вартості договірної ціни в межах обсягу робіт, передбачених договором підряду
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/69-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 265-16ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Орієнтовного плану фінансування підрядних робіт по об’єкту на 2017 р.
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 265-16ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 265-16ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 265-16ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 265-16ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 265-16ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 17 796 574,76
UAH з ПДВ