Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур"
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2016-10-28-000245-b ● 339c3b819fb0449a9b0eedcd19f359b2
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Школярик" Шевченківського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 19483708 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лагерна,буд.40 |
Контактна особа: |
Вишнівська Олена Віталіївна 380444565246 shkolarik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2016 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2016 11:52 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2016 11:52 |
Очікувана вартість: | 52 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
"Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур"- крупа гречана ядриця-1500кг в мішкотарі по 50 кг
"Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур"- крупа гречана ядриця-1500кг в мішкотарі по 50 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
"Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур"- крупа гречана ядриця-1500кг в мішкотарі по 50 кг
1.Доставка до 10:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень).
2Постачальник- платник ПДВ.
3.Вигрузка силами постачальника.
4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної.
5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
1.Доставка до 10:00 згідно дислокації (12 шкільних їдалень).
2Постачальник- платник ПДВ.
3.Вигрузка силами постачальника.
4.Оплата протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання накладної.
5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 листопада 2016
—
30 листопада 2016
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
ДК 016:2010: 10.61.3 — "Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2016 15:59 |
оголошення гречка е-тендер (1).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД" #40733720 |
Переможець |
43 470,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2016 18:10
|