Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устатковання радіологічне, електромедичне та електротерапевтичне устатковання, код ДК 016:2010 – 26.60.1 (Кохлеарні імплантати (Cochlear implant) код ДК 021:2015 – 33185200-2; системи імплантаційного слухопротезування)
Radiological, electromedical and elektrotherapeutical equipment, code DK 016: 2010 - 26.60.1 (Cochlear implant, code DK 021: 2015 - 33185200-2, implantation system of hearing aids)
Очікувана вартість
34 845 000,00 UAH
UA-2016-10-28-000127-c 9687f9e8a5724e5eb738bab8eac853e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупник Людмила Анатоліївна

+380444893831 ludmyla.krupnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України»
Код ЄДРПОУ: 02011870
Вебсайт: http://www.iol.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Зоологічна, 3
Контактна особа: Крупник Людмила Анатоліївна
+380444893831
ludmyla.krupnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institute of Otolaryngology
National ID: 02011870
Contact point: Krupnyk Ludmyla Anatoliivna
+380444893831
ludmyla.krupnyk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 жовтня 2016 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2016 11:52
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 11:52
Очікувана вартість: 34 845 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 жовтня 2016 11:47
Enquiries until: 18 листопада 2016 11:52
Complaints submission until: до 24 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 листопада 2016 11:52

Information

Estimated total value: 34 845 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

28 жовтня 2016 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 11:47
ТД_КІ_28.10.2016.pdf
28 жовтня 2016 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2016 11:47
ТД_КІ_28.10.2016.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки товару
Дата подання: 03 листопада 2016 17:18
Дата відповіді: 07 листопада 2016 08:35
Просимо надати роз'яснення щодо невідповідності строку поставки товарів (розділ 1, п. 4.4 Тендерної Документації) даті початку аукціону. Дата аукціону - 03.01.17, що унеможливлюе поставку протягом 2016 року.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації строк поставки складає протягом 2016 року.
Згідно з положеннями частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого в абзаці десятому цієї частини, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.
При цьому, згідно з положеннями абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Мова Тендерної пропозиції
Дата подання: 07 листопада 2016 14:14
Дата відповіді: 10 листопада 2016 08:20
Просимо дати роз’яснення формулювання п.7 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови) якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»: Які саме документи тендерної документації можуть подаватися російською мовою? Формулювання Тендерної документації п.7 Розділу 1 дають право всю Тендерну пропозицію подавати російською мовою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.7 Розділу 1 тендерної документації «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції повинні бути викладені українською мовою, за винятком документів, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатком 4 тендерної документації, які можуть бути складені/мати переклад російською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.». Зважаючи на викладене, учасник самостійно, з урахуванням положень тендерної документації, визначає які саме документи тендерної пропозиції будуть подані російською мовою.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – система кохлеарної імплантації для компенсації глухоти – 28 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 17 220 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 516600 UAH


Title: Lot 1 - cochlear implant system for compensation of deafness - 28 units.
Current status: Complete
Estimated total value: 17 220 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 05 грудня 2016 14:26
Auction planned date: 05 грудня 2016 14:26
Закінчення: 05 грудня 2016 14:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

28 шт
Системи кохлеарної імплантації призначаються для компенсації глухоти (втрата слуху понад 90 дБ в мовному діапазоні частот) з прямим електродом та можливістю введення електродів у завиток не менше 25 мм з можливістю дистанційного керування
ДК 021:2015: 33185200-2 — Кохлеарні імплантати
ДК 016:2010: 26.60.1 — Устатковання радіологічне, електромедичне та електротерапевтичне устатковання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, Kyiv, 3 Zoolohichna str.
Дата доставки: 19 грудня 2016  —  31 грудня 2016

Cochlear implant systems are intended for compensation of deafness (hearing loss above 90 dB in the speech frequencies) direct electrode and the possibility of introducing electrodes curl least 25 mm with remote control
CPV: 33185200-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2016
UA-2016-10-28-000127-c9687f9e8a5724e5eb738bab8eac853e5
Найменування: Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України»
Код ЄДРПОУ: 02011870
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., Київ, вул.Зоологічна, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 листопада 2016 10:42
Протокол розгляду
29 листопада 2016 10:42
Протокол розгляду
29 листопада 2016 11:21
Електронний підпис

Публічні документи

08 грудня 2016 09:57
Тендерна пропозиція
28 листопада 2016 10:56
Банківські гарантії.zip
28 листопада 2016 10:56
додаток4_частина2.pdf
28 листопада 2016 10:56
Додаток4_частина1.pdf
28 листопада 2016 10:56
Додаток3.pdf
28 листопада 2016 10:55
Додаток2.pdf
28 листопада 2016 10:55
Додаток1.pdf

Документи

29 листопада 2016 10:43
Протокол розгляду
29 листопада 2016 10:43
Протокол розгляду
29 листопада 2016 11:20
Електронний підпис

Публічні документи

28 листопада 2016 11:36
4_Ліцензія НБУ.rar
28 листопада 2016 11:36
4_Довіреність 225.rar
28 листопада 2016 11:36
4_ЕГ 4645.rar
28 листопада 2016 11:35
Документи згідно Додатку 3.pdf
28 листопада 2016 11:35
Документи згідно Додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ Універсал. Медичне обладнання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 17 170 000,00
UAH з ПДВ
17 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання 17 200 000,00
UAH з ПДВ
17 165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2016 09:57
Тендерна пропозиція
28 листопада 2016 10:56
Банківські гарантії.zip
28 листопада 2016 10:56
додаток4_частина2.pdf
28 листопада 2016 10:56
Додаток4_частина1.pdf
28 листопада 2016 10:56
Додаток3.pdf
28 листопада 2016 10:55
Додаток2.pdf
28 листопада 2016 10:55
Додаток1.pdf

Публічні документи

28 листопада 2016 11:36
4_Ліцензія НБУ.rar
28 листопада 2016 11:36
4_Довіреність 225.rar
28 листопада 2016 11:36
4_ЕГ 4645.rar
28 листопада 2016 11:35
Документи згідно Додатку 3.pdf
28 листопада 2016 11:35
Документи згідно Додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ Універсал. Медичне обладнання

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Переможець 17 160 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2016 16:33

Документи

05 грудня 2016 16:32
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:26
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2016 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
17 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2016 16:32
Електронний підпис
05 грудня 2016 16:26
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2016 11:20
Договір укладений
19 грудня 2016 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.9 Договору поставки №8\2016 від 16.12.2016 Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до п.9.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дня підписання Договору і діє до 31 березня 2017 року, але не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань по ньому».
Номер договору про закупівлю: 8/2016
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML