Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з впровадження системи моніторингу та диспетчеризації транспортних засобів
Очікувана вартість
1 205 000,00 UAH
UA-2016-10-27-000978-a ● a75c650973384094a228fcedaca45bb7
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УДП "Укрхімтрансаміак" |
Код ЄДРПОУ: | 31517060 |
Вебсайт: | http://transammiak.com.ua/zakupivli/elektronni-zakupivli |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Марини Раскової, 15 |
Контактна особа: |
Володимир Жидких +380444908319 zhydkyh@transammiak.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2016 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2016 12:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2016 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з впровадження системи моніторингу та диспетчеризації транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2017
—
31 січня 2017
ДК 021:2015: 45316210-0 — Встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту
ДК 016:2010: 62.09.10 — Послуги щодо встановлювання комп’ютерів та периферійного устатковання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2016 18:17 |
GPS_оновлена версія.pdf |
27 жовтня 2016 18:17 |
GPS_оновлена версія.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога №1 до ПЗ: Локальна Інсталяція (Deck top) проти Web
Дата подання: 01 листопада 2016 09:40
Дата відповіді: 02 листопада 2016 10:41
Доброго дня, скажіть, будь ласка, що саме для Вас важливо: Локальна Інсталяція (Deck top) чи все ж таки Web Інтерфейс? У вимогах стоїть "так" для обох характеристик. Дякую за відповідь
Відповідь: Для нас важливі обидва пункти, як Локальна Інсталяція (Deck top) так і Web Інтерфейс
Вимоги до Постачальника:
Дата подання: 01 листопада 2016 10:09
Дата відповіді: 03 листопада 2016 11:10
Шановні організатори, підскажіть будьласка як планується перевіряти заявлені Вами критерії перевірки щодо постачальника? а саме:
1. Досвід компанії на ринку - 7 років? Датою реєстрації компанії згідно виписки з ЄДРПОУ?
2. Кількість об'єктів в системі мониторингу? Як і чим це треба довести?
3. Розробник програмного забезбечення - має бути підтверджений державний сертифікат?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Досвід компанії на ринку - 7 років? Датою реєстрації компанії згідно виписки з ЄДРПОУ?
Досвід компанії на ринку учасник може підтвердити рекомендаційними листами від замовників, датою реєстрації компанії, листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
2. Кількість об'єктів в системі мониторингу? Як і чим це треба довести?
листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
3. Розробник програмного забезбечення - має надати копію ліцензії або ліцензійного договору, або копію авторського права на програму тощо.
Досвід компанії на ринку учасник може підтвердити рекомендаційними листами від замовників, датою реєстрації компанії, листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
2. Кількість об'єктів в системі мониторингу? Як і чим це треба довести?
листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
3. Розробник програмного забезбечення - має надати копію ліцензії або ліцензійного договору, або копію авторського права на програму тощо.
Опис вимог
Дата подання: 14 листопада 2016 13:59
Дата відповіді: 14 листопада 2016 17:19
Чи правильно ми розуміємо, що у описі вимог до обладнання GPRS/GSM Датчик Тип 1 кількість входів для підключення додаткових датчиків непринципова?
Відповідь: GPRS/GSM Датчик Тип 1 кількість входів для підключення додаткових датчиків не принципова
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП" #38204911 |
Очікує рішення |
1 096 931,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2016 15:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 лютого 2017 15:43 |
Коментар щодо відміни: | відсутність фінансування та перегляд необхідності закупівель |
Документи:
09 лютого 2017 15:43
|
протокол.pdf |