Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впровадження системи моніторингу та диспетчеризації транспортних засобів
Очікувана вартість
1 205 000,00 UAH
UA-2016-10-27-000978-a a75c650973384094a228fcedaca45bb7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Жидких

+380444908319 zhydkyh@transammiak.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УДП "Укрхімтрансаміак"
Код ЄДРПОУ: 31517060
Вебсайт: http://transammiak.com.ua/zakupivli/elektronni-zakupivli
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Марини Раскової, 15
Контактна особа: Володимир Жидких
+380444908319
zhydkyh@transammiak.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2016 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 12:00
Початок аукціону: 29 листопада 2016 15:00
Очікувана вартість: 1 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12050 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з впровадження системи моніторингу та диспетчеризації транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 січня 2017
ДК 021:2015: 45316210-0 — Встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту
ДК 016:2010: 62.09.10 — Послуги щодо встановлювання комп’ютерів та периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога №1 до ПЗ: Локальна Інсталяція (Deck top) проти Web
Дата подання: 01 листопада 2016 09:40
Дата відповіді: 02 листопада 2016 10:41
Доброго дня, скажіть, будь ласка, що саме для Вас важливо: Локальна Інсталяція (Deck top) чи все ж таки Web Інтерфейс? У вимогах стоїть "так" для обох характеристик. Дякую за відповідь
Відповідь: Для нас важливі обидва пункти, як Локальна Інсталяція (Deck top) так і Web Інтерфейс
Вимоги до Постачальника:
Дата подання: 01 листопада 2016 10:09
Дата відповіді: 03 листопада 2016 11:10
Шановні організатори, підскажіть будьласка як планується перевіряти заявлені Вами критерії перевірки щодо постачальника? а саме: 1. Досвід компанії на ринку - 7 років? Датою реєстрації компанії згідно виписки з ЄДРПОУ? 2. Кількість об'єктів в системі мониторингу? Як і чим це треба довести? 3. Розробник програмного забезбечення - має бути підтверджений державний сертифікат? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Досвід компанії на ринку - 7 років? Датою реєстрації компанії згідно виписки з ЄДРПОУ?
Досвід компанії на ринку учасник може підтвердити рекомендаційними листами від замовників, датою реєстрації компанії, листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
2. Кількість об'єктів в системі мониторингу? Як і чим це треба довести?
листом із переліком реалізованих аналогічних контрактів (назва замовника, рік впровадження системи) засвідченим підписом і печаткою уповноваженої особи постачальника, надати в листі перелік контактів, що можуть підтвердити позитивний досвід та співпрацю тощо.
3. Розробник програмного забезбечення - має надати копію ліцензії або ліцензійного договору, або копію авторського права на програму тощо.

Опис вимог
Дата подання: 14 листопада 2016 13:59
Дата відповіді: 14 листопада 2016 17:19
Чи правильно ми розуміємо, що у описі вимог до обладнання GPRS/GSM Датчик Тип 1 кількість входів для підключення додаткових датчиків непринципова?
Відповідь: GPRS/GSM Датчик Тип 1 кількість входів для підключення додаткових датчиків не принципова
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2016 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП" 1 121 031,00
UAH з ПДВ
1 096 931,00
UAH з ПДВ
Документи
Універсальні Мобільні Технології 1 198 437,00
UAH з ПДВ
1 150 237,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2016 11:28
довідка_.pdf
28 листопада 2016 11:28
Лист.pdf
28 листопада 2016 11:23
Статут частина 3.pdf
28 листопада 2016 11:23
Статут частина 1.pdf
28 листопада 2016 11:23
Статут частина 2.pdf
28 листопада 2016 11:19
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2016 11:19
Протокол.pdf
28 листопада 2016 11:19
Реквізити.pdf

Публічні документи

28 листопада 2016 10:25
требования стр 2.pdf
28 листопада 2016 10:25
требования стр 1.pdf
28 листопада 2016 10:25
Справка о контрактах.pdf
28 листопада 2016 10:25
письмо Щирий кум.pdf
28 листопада 2016 10:25
письмо Рошен.pdf
28 листопада 2016 10:25
письмо Кировоград газ.pdf
28 листопада 2016 10:25
Договор ПО 2 c Дубинской.pdf
28 листопада 2016 10:25
Договор ПО 1 с Дубинской.pdf
28 листопада 2016 10:25
Довідка про реквізити.pdf
28 листопада 2016 10:25
Выписка стр 2.pdf
28 листопада 2016 10:25
Выписка стр 1.pdf
28 листопада 2016 10:25
Пропозиція УМТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП"

Універсальні Мобільні Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ СЕК'ЮРІТІ ГРУП"
#38204911
Очікує рішення 1 096 931,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 15:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 лютого 2017 15:43
Коментар щодо відміни: відсутність фінансування та перегляд необхідності закупівель
Документи:
09 лютого 2017 15:43
протокол.pdf