Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектування об"єкту "Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку(ясла-садок) до 220 дітей по вул .Матросова,14 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області"
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2016-10-27-000263-b 5585ae424b8847bbaaee79f1ce650a8b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Власкова Любов Володимирівна

+380503817625 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Власкова Любов Володимирівна
+380503817625
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2016 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2016 11:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2016 11:02
Початок аукціону: 10 листопада 2016 12:28
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля на окремі частини не поділяється
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, с.Велика Олександрівка, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
ДК 016:2010: 71.11.22-00.00 — Послуги архітектурні щодо проектів нежитлових будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 жовтня 2016 13:10
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 15:22
Згідно Додатка №3 до Документації допорогової закупівлі - Кваліфікаційні критерії до учасників та документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника при допороговій закупівлі робіт з проектування об’єкту «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла- садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 , в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області», Учасник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника при допороговій закупівлі, а саме „Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” повинен надати наступні документи: 3.1. Довідка про виконані аналогічні договори (не менше одного) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору та реквізитів контрагента для зв’язку . 3.2.Викопіювання з одного із останніх договорів, що наведені в довідці (п.3.1.) в частині предмету закупівлі, реквізитів сторін та копію експертного звіту експертної організації на розроблену проектно-кошторисну документацію відповідно до цього договору. 3.3.У разі залучення до виконання проектно-вишукувальних робіт субпідрядних спеціалізованих організацій, довідка складена в довільній формі цією організацією, з відповідною пунктам 3.1 та 3.2. цього розділу інформацією. Прошу пояснити, що саме мається на увазі під поняттям аналогічних договорів: 1) виконання аналогічних робіт, а саме виконання робіт згідно ДБН? 2) Прошу вказати - які саме роботи вважаються аналогічними за кодами ДБН, щоб учасник мав можливість підтвердити відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника при допороговій закупівлі робіт, а саме критерію „Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічними вважаються договори на виконання робіт з проектування дошкільних навчальних закладів загального розвитку ( ясла-садок) , тобто виконання робіт , аналогічних заявленому предмету закупівлі.
Кваліфікаційні критерії - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 28 жовтня 2016 13:13
Дата відповіді: 31 жовтня 2016 10:18
Згідно Додатку №3 - Учасник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника при допороговій закупівлі, а саме ”Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” повинен надати наступні документи: 2.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, про укомплектованість інженерно-технічними працівниками, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, категорії інженер-проектувальник для забезпечення інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДБН В.2.2-4-97 Будинки та споруди дошкільних навчальних закладів. 2.2. Витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру з фахівцями, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом торгів 2.3. Копії документів, які підтверджують наявність необхідних знань та кваліфікацію фахівців, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом торгів Згідно переліку видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, передбачено проходження професійної атестації на Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. Окремого сертифікату, що дозволяє проектування Будинків та споруд дошкільних навчальних закладів згідно ДБН В.2.2-4-97 не існує. У зв’язку з цим, прошу повідомити, які саме кваліфікаційні сертифікати, що вимагає замовник згідно п.2.1 Додатка для зазначення Учасником укомплектованості інженерно-технічними працівниками, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, категорії інженер-проектувальник для забезпечення інженерно-будівельного проектування відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДБН В.2.2-4-97 Будинки та споруди дошкільних навчальних закладів маються на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до Документації допорогової закупівлі, зокрема до Додатку №3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2016 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 741 667,00
UAH з ПДВ
594 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Оптима Інжиніринг" 819 000,00
UAH з ПДВ
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Перша Європейська Будівельна Компанія" 845 196,10
UAH з ПДВ
685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будреконструкція-1 811 561,00
UAH з ПДВ
741 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Архітектурно-проектна група Анни Кирій" 990 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2016 15:32
Оновлена пропозиція
09 листопада 2016 10:00
Довідка Загальні відомості.pdf
09 листопада 2016 09:59
Наказ+Протокол ЗЗ.pdf
09 листопада 2016 09:59
Згода з умовами договору.pdf
09 листопада 2016 09:59
Витяг19.09.2016.pdf
09 листопада 2016 09:59
Експертний звіт.pdf
09 листопада 2016 09:59
Викопіювання з договору.pdf
09 листопада 2016 09:59
Довідка про аналоги.pdf
09 листопада 2016 09:59
Сертифікат Терлецкая.pdf
09 листопада 2016 09:59
СЕРТИФИКАТ Чуб.pdf
09 листопада 2016 09:59
Сертифікати працівників (1).pdf
09 листопада 2016 09:59
Штатний ропис.pdf
09 листопада 2016 09:59
Довідка Працівники.pdf
09 листопада 2016 09:59
Субпідрядники.pdf
09 листопада 2016 09:59
Обладнання.pdf
09 листопада 2016 09:59
НДС+Витяг.pdf
09 листопада 2016 09:59
Календарний план.pdf
09 листопада 2016 09:59
Кошторис 3.pdf
09 листопада 2016 09:59
Кошторис 2.pdf
09 листопада 2016 09:59
Кошторис 1.pdf
09 листопада 2016 09:59
Зведений кошторис.pdf
09 листопада 2016 09:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2016 10:33
Пропозиція.pdf
08 листопада 2016 18:39
Пропозиція.pdf
08 листопада 2016 18:39
Сертификат1.jpg
08 листопада 2016 18:39
Сертификат2.jpg
08 листопада 2016 18:39
Реквизиты ОптимаИнж.pdf
08 листопада 2016 18:39
Витяг з ЄДР.PDF
08 листопада 2016 18:39
Виписка с ЄДР.pdf
08 листопада 2016 18:39
штатний розпис.pdf
08 листопада 2016 18:39
Довідка про проф. структуру.pdf

Публічні документи

09 листопада 2016 09:42
ПЕБК.pdf

Публічні документи

09 листопада 2016 00:06
Document_USR_1001667412.rtf

Публічні документи

09 листопада 2016 10:37
Форма пропозиції.pdf
09 листопада 2016 10:37
Трудова архітектор 3.pdf
09 листопада 2016 10:37
Трудова архітектор 2 .pdf
09 листопада 2016 10:37
Трудова архітектор 1.pdf
09 листопада 2016 10:37
Трудова ГАП.pdf
09 листопада 2016 10:37
Трудова директор.pdf
09 листопада 2016 10:37
Сетрифікат ГАП_Директор.pdf
09 листопада 2016 10:36
Сертифікат ГАП.pdf
09 листопада 2016 10:36
СвідоцтвоПДВ.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ архітектор 3.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ архітектор 3.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ архітектор 2.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ архітектор 1.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ головний конструктор.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ ГАП.pdf
09 листопада 2016 10:36
Наказ директор.pdf
09 листопада 2016 10:36
Експертний звіт_Моторний.pdf
09 листопада 2016 10:36
Викопіювання з договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ТОВ "Оптима Інжиніринг"

ТОВ "Перша Європейська Будівельна Компанія"

ТОВ Будреконструкція-1

ТОВ "Архітектурно-проектна група Анни Кирій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
Переможець 594 900,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2016 09:53

Документи

14 листопада 2016 09:52
Протокол кваліфікації
14 листопада 2016 09:52
Протокол кваліфікації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2016 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"
#02497996
594 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2016 09:52
Протокол кваліфікації
14 листопада 2016 09:52
Протокол кваліфікації

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 17:41
Додаткова угода _9.pdf зміни до договору
25 травня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:31
Додаткова угода 8 до договору 17733.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 09:58
Додаткова угода 7 до договору 17733 від 21.11.16.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:46
Додаткова угода 5 до договору 17733.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 11:25
Додаткова угода 4 до договору 17733.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 08:35
Додаткова угода (15).pdf зміни до договору
12 березня 2018 13:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 08:29
Додаткова угода №1 до Договору на проектні роботи №17733 від 21 .11.16.pdf зміни до договору
11 січня 2017 10:37
Договір на виконання проектних робіт укладений
21 листопада 2016 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Значні обсяги проектних робіт
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі збільшенням обсягів робіт, передбачених у "Завданні на проектування " (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням обсягів робіт, передбачених у "Завданні на проектування" (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку з пролонгацією Договору на 2018 рік внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: "Вартість робіт, визначених в п. 1.1. цього Договору на 2018 рік становить 463786 грн 38 коп. (чотириста шістдесят три тисячі сімсот вісімдесят шість грн 38 коп. з ПДВ). 2. Внести зміни до п. 13 Договору "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" в частині банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням обсягів робіт, передбачених у "Завданні на проектування" (зі змінами) та оплатою Підрядником вартості експертизи проекту, внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: "Вартість робіт, визначених в п.1.1. цього Договору, становить 831 721 грн. 43 коп. (Вісімсот тридцять одна тисяча сімсот двадцять одна грн. 43 коп.), крім того ПДВ 20%- 166 344 грн. 29 коп. (Сто шістдесят шість тисяч триста сорок чотири грн. 29 коп.), всього з ПДВ- 998 065 грн. 72 коп. (Дев'ятсот дев'яносто вісім тисяч шістдесят п'ять грн. 72 коп.) відповідно до кошторисного розрахунку, Додаток №3, що є невід'ємною частиною цього договору, у тому числі: вартість робіт на 2018 рік становить 599 264 грн. 96 коп. (п'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 96 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.п 10.1 п.10 Договору та викладення у наступній редакції: "Даний Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2019 року. Внесення змін до п. 3.1. Договору та викладення його в наступній редакції: "Вартість робіт визначених в п.1.1. цього договору згідно кошторисного розрахунку, що є невід'ємним Додатком №3 до Договору , становить 998065,72 грн, в тому числі ПДВ- 166344,29 грн. Визначення обсягів вартості робіт на 2019 рік, що становить 491433,53 грн, в тому числі ПДВ - 81905,59 грн. Внесення змін до банківських реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 17733
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.10.1 Договору, виклавши його в наступній редакції:"п.п.10.1 Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2020 року, але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань"
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Постанови КМУ від 11.03.2020 року №211
Номер договору про закупівлю: 17733
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML