Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки Vacutest
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2016-10-26-001202-a baef9fcd8d834a5bb9bb244e329c42af
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2016 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2016 15:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2016 15:08
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Пробірка VAKUTEST PLAST з активатором, 13*75мм, 4 мл стерильна-1000шт.; Голка - терильна одноразова двостороння голка 22G*1½, 0,70*38мм - 500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою

Пробірка VAKUTEST PLAST з активатором, 13*75мм, 4 мл стерильна-1000шт.; Голка - терильна одноразова двостороння голка 22G*1½, 0,70*38мм - 500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Пробірка VAKUTEST PLAST з активатором, 13*75мм, 4 мл стерильна-1000шт.; Голка -терильна одноразова двостороння голка 22G*1½, 0,70*38мм - 500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
ДК 016:2010: 23.19.23-30.00 — "Посуд лабораторний, гігієнічний або фармацевтичний скляний, поградуйований або не поградуйований"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2016 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочернє підприємство "БіоЛайн Україна" 3 344,35
UAH з ПДВ
3 344,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2016 16:15
Витяг ЄДР 20160330.pdf
27 жовтня 2016 16:15
VytiagPDV.pdf
27 жовтня 2016 16:15
1526506_16F22.jpg
27 жовтня 2016 16:15
11010_C1726.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БіоЛайн Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочернє підприємство "БіоЛайн Україна"
#32154808
Переможець 3 344,35
UAH з ПДВ
31 жовтня 2016 15:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2016 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочернє підприємство "БіоЛайн Україна"
#32154808
3 344,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи