Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення на базі міського центру обробки даних (вул. Дегтярівська, 37) cloud-платформи обробки та зберігання даних з міської системи відеоспостереження загальною потужністю 4608 каналів та створення моніторингових залів (в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ) з використанням технології «відеостіна».
Creation on the basis of The City Data Processing Center (37, Degtyarivska str.) of cloud service of data processing and storage from Kyiv City Tracking system. Total capacity: 4608 channels and establishment of monitoring rooms (for the Office of the National Police commander, main Directorate for Security Service of Ukraine) using the "ViDEOWALL" technology
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2016-10-25-000400-a 016143273c0240359620bc9ade9c97e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафонов Костянтин Аврамович

380442027444 tender@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська область обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Сафонов Костянтин Аврамович
380442027444
tender@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 37853361
Contact point: Kostiantyn Safonov
380442027444
tender@kma.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2016 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2016 15:00
Початок аукціону: 05 грудня 2016 13:29
Початок аукціону: 05 грудня 2016 13:29
Очікувана вартість: 17 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 жовтня 2016 12:03
Enquiries until: 14 листопада 2016 15:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2016 15:00
Planned auction date: 05 грудня 2016 13:29

Information

Estimated total value: 17 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 85 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Створення на базі міського центру обробки даних (вул. Дегтярівська, 37) cloud-платформи обробки та зберігання даних з міської системи відеоспостереження загальною потужністю 4608 каналів та створення моніторингових залів (в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ) з використанням технології «відеостіна».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення на базі міського центру обробки даних (вул. Дегтярівська, 37) cloud-платформи обробки та зберігання даних з міської системи відеоспостереження загальною потужністю 4608 каналів та створення моніторингових залів (в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ) з використанням технології «відеостіна».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик,36
ДК 021:2015: 32300000-6 — Радіо- і телевізійні приймачі, апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
ДК 016:2010: 26.40.3 — Апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення

Creation on the basis of The City Data Processing Center (37, Degtyarivska str.) of cloud service of data processing and storage from Kyiv City Tracking system. Total capacity: 4608 channels and establishment of monitoring rooms (for the Office of the National Police commander, main Directorate for Security Service of Ukraine) using the "ViDEOWALL" technology.
Розгорнути Згорнути
CPV: 32300000-6
Період постачання: з 15 грудня 2016 по 31 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2016 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:44
Порівняльна ТД Cloud 2.pdf
11 листопада 2016 16:36
ТД cloud-платформа ред 3.docx
11 листопада 2016 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2016 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2016 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2016 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2016 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2016 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2016 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:44
Порівняльна ТД Cloud 2.pdf
08 листопада 2016 18:16
Порівняльна Cloud.pdf
11 листопада 2016 16:36
ТД cloud-платформа ред 3.docx
08 листопада 2016 18:15
ТД cloud-платформа ред 2.docx
25 жовтня 2016 12:47
ТД cloud-платформа.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конфігурація обладнання
Дата подання: 31 жовтня 2016 13:55
Дата відповіді: 01 листопада 2016 09:58
Є можливість надати більш розгорнуте технічне завдання на побудову CLOUD-ПЛАТФОРМИ ОБРОБКИ ТА ЗБЕРІГАННЯ ДАНИХ З МІСЬКОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕНННЯ ЗАГАЛЬНОЮ ПОТУЖНІСТЮ 4608 КАНАЛІВ , тому як з загального опису обладнання не можливо сконфігурувати кількість і потужність серверів та клієнтського обладнання !
Відповідь: Відповідно до підпункту 3 пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тендерна документація відповідно до вказаної норми Закону містить технічну специфікацію (розділ 2 Технічних вимог до створення на базі міського центру обробки даних (вул. Дегтярівська, 37) cloud-платформи обробки та зберігання даних з міської системи відеоспостереження загальною потужністю 4608 каналів та створення моніторингових залів (в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ) з використанням технології «відеостіна» (додаток № 2 до тендерної документації)). Технічна специфікація містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики (розділ 3 вищезазначених технічних вимог).
Враховуючи, що різні технічні рішення з побудови cloud-платформ обробки та зберігання даних з систем відеоспостереження мають різноманітні архітектурні рішення не вважаєм за можливе обмежувати коло пропозицій зазначенням конкретної кількості та потужності серверів.
Управління системою відеоспостереження
Дата подання: 03 листопада 2016 14:20
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:12
В програмному забезпеченні, яке має бути всановлено (типу IVMS - 5200) є поріг підключення до нього 10 000 пристроїв. Але в ТД вказано можливість подальшого нарощення системи до 100 000 камер відеонагляду. При подальшому нарощенні системи більше 10 000 пристроїв, централізоване управління системою буде неможливе.
Відповідь: Документів, що свідчать про наявність обмеження у 10 000 пристроїв для програмного забезпечення типу iVMS-5200 в своєму розпорядженні ми не маємо. У разі надання таких документів, ми готові розглянути питання про внесення змін до тендерної документації.
Вимоги до розміщення обладнання
Дата подання: 04 листопада 2016 15:21
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:32
В Тендерній документації немає інформації по розміщенню обладнання ЦОД, згідно норм СЕ. Які можливості по кількісному розміщенню серверів в стійках?
Відповідь: Проектом "Реконструкція частини антресольного поверху будівлі ремонтно-механічної майстерні (літера Б) під центр оброблення даних «Регіональний центр електронного урядування «Електронна столиця» по вул. Дегтярівська, 37 в Шевченківському районі м. Києва" передбачено в першій пусковій черзі встановлення 24 телекомунікаційних 42U стійок.
Розміщення обладнання
Дата подання: 04 листопада 2016 15:24
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:12
Яка система підтримки клімату в приміщенні ЦОД? Яка створена система гарантованого живлення, які розрахункові характеристики по нарощуванню?
Відповідь: Проектом "Реконструкція частини антресольного поверху будівлі ремонтно-механічної майстерні (літера Б) під центр оброблення даних «Регіональний центр електронного урядування «Електронна столиця» по вул. Дегтярівська, 37 в Шевченківському районі м. Києва" передбачено в першій пусковій черзі впровадження прецензійної системи охолодження, призначеної для відводу зайвого тепла від обладнання загальною потужністю до 300 кВт. Загальна потужність живлення ЦОД передбачені на рівні 450 кВт , з них 300 кВт – гарантованого
.
Структура ЦОД
Дата подання: 04 листопада 2016 15:24
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:07
Скільки операторських місць заплановано і які їх характеристики?
Відповідь: Тендерною документацією визначено необхідність одночасного підключення не менше 100 клієнтів, незалежно від кількості каналів. Їх характеристики не визначалися.
Розрахунок робіт
Дата подання: 04 листопада 2016 17:08
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:07
Прохання надати доступ в приміщення ЦОД для визначення місць розміщення обладнання, кліматичних умов розміщення і можливостей ЦОД по живленню.
Відповідь: Питання надання доступу до приміщень ЦОД знаходиться поза межами компетенції тендерного комітету.
Моніторингові зали
Дата подання: 04 листопада 2016 17:13
Дата відповіді: 07 листопада 2016 12:07
Особливе питання по умовам розміщення і адресам моніторингових залів в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ з використанням технології "відеостіна"? Які умови доступу? Який транспорт використовувати? Можливо є ТУ (ТЗ) по цьому питанню?
Відповідь: В тендерній документації чітко визначені адреси встановлення моніторингових залів в інтересах ГУ НП та ГУ СБУ з використанням технології "відеостіна" – вул. Володимирська, 15 та пров. Аскольдів, 3а. Щодо умов доступу пропонуємо звернутися безпосередньо до власників приміщень, в яких буде встановлюватися обладнання моніторингових залів, - ГУ НП та ГУ СБУ. Обмежень щодо використання транспорту тендерною документацією не встановлено. Технічні вимоги щодо встановлення обладнання моніторингових залів містяться у складі тендерної документації.
Терміни
Дата подання: 07 листопада 2016 13:35
Дата відповіді: 07 листопада 2016 17:24
Поясніть терміни виконання Договору. Початок Аукціону - 30.12.2016, а початок поставки товару 15.12.2016 - 31.12.2016???
Відповідь: Дата початку аукціону визначається автоматично електронною системою закупівель.
п. 3.1.1. вимога 2. 100000 камер
Дата подання: 07 листопада 2016 15:19
Дата відповіді: 08 листопада 2016 10:40
Специфіку системи можна подивитися ось тут: http://oversea-download.hikvision.com/Uploadfile/Soft/iVMS-5200P/Documentation/iVMS-5200%20Pro%20V3.2.302%20Specification.pdf більш детальнішу на російській мові ось тут: ftp://ftp.hikvision.ru/11.%20iVMS-5200/01.%20iVMS-5200%20Professional/02.%20Documentation/01.%20Spec%20&%20Whats%20New/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%20iVMS-5200%203.3.2.pdf з останьої сторінки видно, що в CMS є можливість додати до 2048 камер. 5 CMS можна обєднати за допомогою 1 RSM, але з обмеженною кількістю сповіщень. Отримаємо максимальну кількість камер у системі 10240. Якщо більше ні о якому єдиному вікні керування системою мови йти не може (п. 3.1.1. вимога 2). Як планується розширення системи до 100000 камер?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказані описи специфікацій відносяться до версії iVMS-5200 Professional, яка вільно розповсюджується. Для великих проектних рішень використовується версія iVMS-5200 Enterprise, яка не має обмежень по кількості камер, серверів зберігання даних, онлайн клієнтів.
RAID5
Дата подання: 07 листопада 2016 15:26
Дата відповіді: 08 листопада 2016 10:43
п 3.1.2 8) Режим роботи масиву дисків для зберігання інформації: RAID5. 9) Забезпечення збереження та відновлення архівних даних у разі одночасної відмови жорстких дисків у одному RAID масиві. RAID5 не підтримує відмови декількох дисків. Після такого відновлення інформації ускладнено. Поясніть будьласка цей пункт. Можливо мався на увазі RAID50. Тодді кількість дисків суттєво збільшиться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пристрій зберігання відеоданих повинен підтримувати всі типи RAID: 1,3,5,6,10,50, а також JBOD з можливістю гарячої заміни. Масив RAID 5 був вибраний як оптимальний по співвідношенню надійності та вартості. Ефективність використання дискового простору RAID 5 на 24 дисках – 95,83%. Ефективність використання дискового простору RAID 50 на 24 дисках – 91,67%. Використання RAID 50 підтримує відмову до 2х дисків в одному масиві. Різниця 4%, при розрахованих 10% резерву дозволяє застосовувати RAID 50 без збільшення кількості дисків, тому учасник має право запропонувати власне рішення з характеристиками не гірше, ніж зазначено у вимогах.
Діагностіка і сповіщення
Дата подання: 07 листопада 2016 15:28
Дата відповіді: 10 листопада 2016 10:36
п. 3.1.3(12) Яким чином має бути оформлене діагностування системи? Має бути окремий сервер для моніторингу серверів? Яким чином має бути сповіщена відповідальна людина ?
Відповідь: Діагностика системи повинна відбуватися в автоматичному режимі. Для цих функцій повинні застосовуватися окремі сервери. Оповіщення повинно відбуватися шляхом подання тривожних сповіщень на клієнтських робочих місцях авторизованих користувачів системи з правами контролю оповіщень.
RAID5 на клієнтському робочому місці
Дата подання: 07 листопада 2016 15:34
Дата відповіді: 10 листопада 2016 10:31
Пункт 3.2.5 (6) Навіщо на клієнтському місці додаткові диски в RAID5, якщо в клієнтському програмному забезпечені не має баз даних.
Відповідь: На клієнтських місцях не потрібні додаткові диски в RAID5. В технічних вимогах міститься помилка, яка буде виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації. На клієнтських місцях достатньо 2 системних дисків RAID 1 для забезпечення відмовостійкості системи.
мобільні клієнти
Дата подання: 07 листопада 2016 15:36
Дата відповіді: 10 листопада 2016 10:33
Крім звичайних клієнтів скільки планується підключати мобільних клієнтів і пристроїв?
Відповідь: Потенційно система повинна дозволити підключення до 5 000 клієнтів одночасно (стаціонарних або мобільних).
зберігання бекапу
Дата подання: 07 листопада 2016 15:46
Дата відповіді: 10 листопада 2016 10:35
У тендерній документації не прописано глибини архіву для бекапу резервної копії та його розміщення. Поясніть яким чином це має бути зроблено? Місце знаходження архіву: локальне чи централізоване?
Відповідь: Кожен сервер крім системних дисків повинен мати окремий диск (фізичний чи логічний), на якому збережена резервна копія розгорнутої операційної системи та програмного забезпечення. В разі виходу з ладу системного диску чи іншої помилки, система повинна відновитися в досить короткі строки з резервної копії. Резервні копії систем усіх серверів також повинні бути додатково збережені в централізованому мережевому сховищі.
Комутація
Дата подання: 08 листопада 2016 12:55
Дата відповіді: 08 листопада 2016 18:02
1. Яка наразі є комутація між шафами ЦОД? 2. Як організоване живленя шаф і кількість електричних розеток в шафах? 3. Яке комутаційне обладнання встановлено в шафах? 4. Яке комутаційне обладнання вже встановлено в ядрі ЦОДу?
Відповідь: 1. Шафи в ЦОД об’єднані структурованою кабельною системою
2. До шаф підведено мережу електроживлення, розетки не встановлені.
3. Комутаційне обладнання в шафах не встановлене.
4. Комутаційне обладнання ЦОД – НР HSR6802 Router.
Поставка обладнання
Дата подання: 08 листопада 2016 13:13
Дата відповіді: 08 листопада 2016 18:02
Прошу підтвердити, що обладнання по тендеру, орієнтовної вартості 17 000 000 грн. має бути поставлено через день після завершення аукціону. Це питання поставлено для розуміння відсутності внутрішніх домовленостей по цьому тендеру і реальному бажанні замовника у закупівлі вказаного обладнання і робіт.
Відповідь: Відповідно до пункту 6.1 проекту договору (додаток № 4 до тендерної документації) створення Системи здійснюється після підписання договору, протягом 30 (тридцяти) днів з моменту підписання договору.
Ніяких вимог щодо постачання Системи через день після завершення аукціону тендерна документація не містить.
Поставка обладнання
Дата подання: 09 листопада 2016 10:25
Дата відповіді: 10 листопада 2016 10:35
Ще раз прошу підтвердити, що обладнання по тендеру, орієнтовної вартості 17 000 000 грн., має бути поставлено через день після завершення аукціону. Початок аукціону: 30-12-2016, 15:25 (30 грудня 2016 року!) п. 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Грудень 2016 року тобто все має бути поставлено до 31.12.2016 року. На постачання комплекту лише 1 день. Більш того, "хтось " може розпочати поставку до початку аукціону Період доставки: з 15-12-2016 по 31-12-2016 Питання поставлено для розуміння відсутності внутрішніх домовленостей по цьому тендеру і реальному бажанні замовника у закупівлі вказаного обладнання і робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повторно повідомляємо, що відповідно до пункту 6.1 проекту договору (додаток № 4 до тендерної документації) створення Системи здійснюється після підписання договору, протягом 30 (тридцяти) днів з моменту підписання договору.
Відповідно до пункту 11.1 проекту договору (додаток № 4 до тендерної документації) договір набуває чинності з дня підписання і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків за переданий Товар та гарантійних зобов’язань - до повного їх виконання Сторонами. Ніяких вимог щодо постачання Системи через день після завершення аукціону тендерна документація не містить.
Дата початку аукціону визначається автоматично електронною системою закупівель. З метою отримання роз’яснень, щодо порядку визначення дати аукціону пропонуємо звернутися до адміністратора електронної системи закупівель – державного підприємства «Прозорро».
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2016
UA-2016-10-25-000400-a016143273c0240359620bc9ade9c97e8
Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Місцезнаходження: 01044, Україна, Київська область обл., Київ, Хрещатик, 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ Спейс Ай Ті Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Каргон Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 листопада 2016 18:11
Електронний підпис

Публічні документи

24 листопада 2016 14:58
19 Калькуляція.pdf
24 листопада 2016 14:58
18 Проект Договору .pdf
24 листопада 2016 14:58
12 Tехспецифікація.pdf
24 листопада 2016 14:27
30 Лист екологія.pdf
24 листопада 2016 14:27
29 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2016 14:27
28 Копія витягу.pdf
24 листопада 2016 14:27
26 Лист згода.pdf
24 листопада 2016 14:27
25 Авторизації.pdf
24 листопада 2016 14:26
24 4ОПП.pdf
24 листопада 2016 14:26
22 Строительная лицензия.pdf
24 листопада 2016 14:26
21 Держгірпронагляд.pdf
24 листопада 2016 14:26
20 Cтатут нова редакція.pdf
24 листопада 2016 14:26
19 Калькуляція (драфт).pdf
24 листопада 2016 14:26
18 Проект Договору (draft).pdf
24 листопада 2016 14:16
16 Паспорт Кондрашов.pdf
24 листопада 2016 14:16
12 Tехспецифікація.pdf
24 листопада 2016 14:16
10 Приказ антикорупция.pdf
24 листопада 2016 14:16
5 Акти Москіто Поставка.pdf
24 листопада 2016 14:15
5 Акт Зоря-Маш поставка.pdf
24 листопада 2016 14:15
4 Москито Договор поставки.pdf

Документи

29 листопада 2016 18:14
Електронний підпис

Публічні документи

24 листопада 2016 14:56
Технічна специфікація.pdf
24 листопада 2016 14:56
Juniper.pdf
24 листопада 2016 14:56
Authorisation rim.pdf
24 листопада 2016 14:55
Acer.pdf
24 листопада 2016 14:55
Договір ІС Либідь.pdf
24 листопада 2016 14:55
6Копія Договір Кан.pdf
24 листопада 2016 14:55
Калькуляція Каргон договір.pdf
24 листопада 2016 14:55
Протокол загальних зборів.pdf
24 листопада 2016 14:55
Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2016 14:55
аналогічний Договір.pdf
24 листопада 2016 14:54
Авторизація Хіквіжн.pdf
24 листопада 2016 14:54
1Копія Статуту Каргон.pdf
24 листопада 2016 14:53
Копія накладна та акт.pdf
24 листопада 2016 14:53
Тендерна Пропозиція КАРГОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спейс Ай Ті

ТОВ Каргон

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Каргон 16 966 984,40
UAH з ПДВ
16 881 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спейс Ай Ті 17 000 000,00
UAH з ПДВ
16 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2016 14:56
Технічна специфікація.pdf
24 листопада 2016 14:56
Juniper.pdf
24 листопада 2016 14:56
Authorisation rim.pdf
24 листопада 2016 14:55
Acer.pdf
24 листопада 2016 14:55
Договір ІС Либідь.pdf
24 листопада 2016 14:55
6Копія Договір Кан.pdf
24 листопада 2016 14:55
Калькуляція Каргон договір.pdf
24 листопада 2016 14:55
Протокол загальних зборів.pdf
24 листопада 2016 14:55
Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2016 14:55
аналогічний Договір.pdf
24 листопада 2016 14:54
Авторизація Хіквіжн.pdf
24 листопада 2016 14:54
1Копія Статуту Каргон.pdf
24 листопада 2016 14:53
Копія накладна та акт.pdf
24 листопада 2016 14:53
Тендерна Пропозиція КАРГОН.pdf

Публічні документи

24 листопада 2016 14:58
19 Калькуляція.pdf
24 листопада 2016 14:58
18 Проект Договору .pdf
24 листопада 2016 14:58
12 Tехспецифікація.pdf
24 листопада 2016 14:27
30 Лист екологія.pdf
24 листопада 2016 14:27
29 Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2016 14:27
28 Копія витягу.pdf
24 листопада 2016 14:27
26 Лист згода.pdf
24 листопада 2016 14:27
25 Авторизації.pdf
24 листопада 2016 14:26
24 4ОПП.pdf
24 листопада 2016 14:26
22 Строительная лицензия.pdf
24 листопада 2016 14:26
21 Держгірпронагляд.pdf
24 листопада 2016 14:26
20 Cтатут нова редакція.pdf
24 листопада 2016 14:26
19 Калькуляція (драфт).pdf
24 листопада 2016 14:26
18 Проект Договору (draft).pdf
24 листопада 2016 14:16
16 Паспорт Кондрашов.pdf
24 листопада 2016 14:16
12 Tехспецифікація.pdf
24 листопада 2016 14:16
10 Приказ антикорупция.pdf
24 листопада 2016 14:16
5 Акти Москіто Поставка.pdf
24 листопада 2016 14:15
5 Акт Зоря-Маш поставка.pdf
24 листопада 2016 14:15
4 Москито Договор поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Каргон

ТОВ Спейс Ай Ті

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Каргон
#38241508
Переможець 16 881 984,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2016 17:37

Документи

06 грудня 2016 17:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2016 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Каргон
#38241508
16 881 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2016 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2016 17:31
Електронний підпис укладений
21 грудня 2016 12:56
договір 1442016 від 21.12.16.pdf укладений
21 грудня 2016 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 16 881 984,00
UAH з ПДВ