Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція та комплексний благоустрій міської території біля БК «Шахтарів» по вул. Шахтарської Слави, 7 м. Першотравенськ Дніпропетровської області
Очікувана вартість
7 023 000,00 UAH
UA-2016-10-24-000571-b ● 94661d2055f34444a558b06e1e0dc0c8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33063476 |
Місцезнаходження: | 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна, 20 |
Контактна особа: |
Любовь Макаричева +380954023228 ykgm-2005@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2016 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2016 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2016 13:48 |
Очікувана вартість: | 7 023 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,21% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35115 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція та комплексний благоустрій міської території біля БК «Шахтарів» по вул. Шахтарської Слави, 7 м. Першотравенськ Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 листопада 2016
—
25 травня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
ДК 016:2010: 43.2 — Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2016 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2016 13:38 |
Парк.pdf | |
24 жовтня 2016 13:38 |
тендерна документація.rar |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-24-000571-b.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 18 листопада 2016 14:38
Дата подання: 18 листопада 2016 14:38
Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
вих. № 18/11-1 від «18» листопада 2016 р.
Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45.
Скаржник (Учасник закупівлі): Товариства з обмеженою відповідальністю «АфінаЦентр»
49005; пров. Біологічний, буд. 2 А, офіс 16, м. Дніпро, Дніпропетровська обл.
тел.: +38 (097) 727-92-51
e-mail: аfinacentr2016@gmail.com
Замовник Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради
52800, Україна, Дніпропетровська область, м. Першотравенськ, вул. Шкільна, 20
Скарга
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
«24» жовтня 2016 року Замовником було оголошено конкурсні торги за процедурою «відкриті торги» на закупівлю робіт з: «Реконструкція та комплексний благоустрій міської території біля БК «Шахтарів» по вул. Шахтарської Слави, 7 м. Першотравенськ Дніпропетровської області», ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-24-000571-b, ID 94661d2055f34444a558b06e1e0dc0c8.
«14» листопада 2016 року Замовником було опубліковано Протокол № 11 розгляду тендерних пропозиції від 14.11.2016 року, яким було визначено пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарткомпані» ЄДРПОУ 40371858 (далі Переможець) було визнано переможцем.
Відповідно до висновків, що зроблені Замовником та викладені у вищезазначеному протоколі, тендерна пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ЗУ) та вимогам документації конкурсних торгів Замовника (далі ДКТ).
З чим наше підприємство не може погодитися з наступних підстав:
1. В закладці дата та терміни оголошення, яке розміщено на веб - порталі Уповноваженого органу та абз. 1 п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 6 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ДКТ, передбачено, що кінцевим строком подання тендерних пропозиції є 09.11.2016 рік до 16:00.
пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, які повинні містити наступні документи та інформацію:
1) Реєстр документів тендерної пропозиції;
2) заповнену форму «Тендерна пропозиція на закупівлю» згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
3) документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до цієї тендерної документації);
4) інформацію та документи про відповідність запропонованих робіт у технічній спеціфікації щодо предмета закупівлі, підготовлені відповідно до вимог п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 3 цієї тендерної документації;
5) у разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник надає довідку, за формою згідно Додатку 4, з переліком субпідрядних організацій які будуть залучені до виконання робіт в об’ємі не менш 20% вартості договору;
6) довідка від учасника, про те, хто є уповноваженою особою учасника процедури закупівлі з зазначенням документа, яким уповноважує його на підпис пропозиції конкурсних торгів. (Додаток 5);
7) оригинал або копія документа(ів), що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі уповноваженою особою підтверджується будь-яким з перерахованих документів (оригіналом або копією): випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або оригіналом чи завіреною належним чином копією виписки, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань);
8) документальне підтвердження господарської діяльності про учасника торгів, а саме:
8.1) копія статуту зі змінами та доповнення (за наявності зареєстрованих змін);
8.2) копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копію довідки про взяття на облік платника податків та/або копію витяга з реєстру платників податку на додану вартість, у відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності;
8.3) копія Дозволу Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на окремі види робіт.
9) документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення, яке має бути подане у формі банківської гарантії (якщо гарантія не вимагається, документ не надається);
10) копія Балансу підприємства за 2015 рік та/або за ІІ квартала/або 6 місяців 2016 року;
11) копія Звіту про фінансові результати за 2015 рік та/або за ІІ квартала /або 6 місяців місяці 2016 року;
12) оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами не більше тижневої давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
13) проект договору підряду з додатками (Додаток 6)
Графік виконання робіт повинен складатись з врахуванням виконання робіт до 24.12.2016р. та робіт, які необхідно виконати до 25.05.2017р.;
14) довідка, складена у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи:
14.1) про наявність, або відсутність зауважень за виконані роботи, та по роботам, які виконуються;
14.2) про наявність або відсутність простроченої заборгованості по отриманим авансам або попередньої оплати з бюджетними коштами;
15) довідки (у довільній формі) щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 7 до цієї тендерної документації).
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої статті 17. (Додаток 8 до цієї тендерної документації);
16) Розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів (Додаток 9).
17) Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (Додаток 10);
Проте, Переможцем о 15:59 09.11.2016р. було завантажено лише декілька документів з переліку, що наведено вище та й ті у своїй значній мірі не відповідають вимогам ДКТ, а саме:
1. Реєстр документів (файл під назвою «Предложение+.docx»), не відповідає вимогам абзаців 24 та 25 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, Усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені власною печаткою та підписом Учасника;
2. Завірена копії Виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (файли під назвою Виписка_ЄДР_1.PDF, Виписка_ЄДР_2.PDF), надано як підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника ч. 7 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ;
3. Відомості з ЄДРПОУ (файли під назвою Ведом_з_ЄДРПОУ_1.PDF, Ведом_з_ЄДРПОУ_2.PDF), не вимагалося;
4. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (файл під назвою Витяг_з_РПЄП.PDF), надано на вимогу пп. 8.2 ч. 8 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, не відповідає вимогам абзаців 24 та 25 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, Усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені власною печаткою та підписом Учасника, окрім цього не надано копії довідки про взяття на облік платника податків та/ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або лист – роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання документів;
5. Завірена копія наказу про призначення директора (файл під назвою Приказ_директор.PDF) надано, як підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника ч. 7 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ;
6. Завірена копії Ліцензії на право здійснення підприємницької діяльності пов’язаної із створенням об’єктів архітектури (файл під назвою Лиц_1.PDF, Лиц_2.PDF), не вимагалося;
7. Завірена копії частини Статуту Переможця (файли під назвою Статут_1.PDF, Статут_2.PDF, Статут_3.PDF, Статут_4.PDF, Статут_5.PDF, Статут_6.PDF), що порушує вимогу пп. 8.1 ч. 8 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, копія Статуту, окрім цього Переможцем не надано підтвердження державної реєстрації Статуту.
Окрім цього Переможцем не надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що порушує вимоги ч. 12 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній розрахунок договірної ціни та розрахунки за статтями витрат договірної ціни, що вимагались п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ.
Як бачимо Переможцем в повному обсязі було виконано лише ч. 7 пп. 1.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, решта документів, що вимагалася ДКТ Замовника відсутні, а ті, що надано не відповідають вимогам ДКТ.
Вищезазначені порушення неможливо віднести до формальних оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД Замовника чітко визначено перелік таких порушень.
Також відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію учасника, який не відповідає встановленим критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому на підставі вищевикладеного вимагаємо відхилити конкурсну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає вимогам ДКТ та чинного законодавства.
Відповідно до положень ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору.
Відповідно, вищезазначеними діями Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушені права Скаржника, чим надано право на звернення до органу оскарження з відповідною скаргою.
Наведене вище свідчить про наявність підстав для задоволення нашої Скарги в повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення факту порушень процедури закупівлі з боку Замовника під час оцінки тендерної пропозиції Переможця;
3. Скасувати рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарткомпані»;
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію Переможця;
5. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерних пропозицій наступних учасників.
Уповноважена особа ___________ М. В. Мандриковський
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2016 20:39
від 22.11.2016 № 1605+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 22 листопада 2016 20:39
про резолютивну частину рішення від 07.12.2016 № 1910.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2016 21:54
від 07.12.2016 № 1910.PDF
Дата публікації: 12 грудня 2016 20:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2016 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМПАНІ" |
5 484 933,91
UAH з ПДВ
|
5 484 933,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
6 399 224,62
UAH з ПДВ
|
6 379 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
6 991 392,13
UAH з ПДВ
|
6 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТКОМПАНІ" #40371858 |
Переможець |
5 484 933,91
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2016 16:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 грудня 2016 16:03 |
Коментар щодо відміни: | cкорочені видатки на здійснення закупівлі робіт |
Документи:
22 грудня 2016 16:03
|
Електронний підпис |
22 грудня 2016 15:58
|
протокол.bmp |