Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016-2010: 32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні; ДК 021: 2015 33100000-1 медичне обладнання.
Очікувана вартість
1 398 300,00 UAH
UA-2016-10-19-001345-b 5d43692fe61f4ce89c567fe66ddb817f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228 likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2016 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2016 10:00
Очікувана вартість: 1 398 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ЛОТ 1:Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100л-2шт; Стерилізатор повітряний на 20л-5шт; Стерилізатор повітряний на 80л-2шт. ЛОТ 2:Аспіратор хірургічний-2шт; Електрохірургічний ніж з термостеплером-1шт. ЛОТ 3:Терапевтичний концентратор кисню, для забезпечення штучної вентиляції легень при наркозі на10л-1шт.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 листопада 2016 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2016 10:43
16 1) ТД 1 398 300грн оборуд.32.50.1.doc
03 листопада 2016 10:17
Рішення №30 про зміни ТД №16.docx
31 жовтня 2016 20:14
Рішення №28 про внесення змін до закупівлі через prom.ua №16.docx
03 листопада 2016 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2016 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2016 10:43
16 1) ТД 1 398 300грн оборуд.32.50.1.doc
03 листопада 2016 10:17
16 1) ТД 1 398 300грн оборуд.32.50.1.doc
19 жовтня 2016 19:45
16 1) Тенд.док. 1 508 300грн оборуд.32.50.1.doc
03 листопада 2016 10:17
Рішення №30 про зміни ТД №16.docx
31 жовтня 2016 20:14
Рішення №28 про внесення змін до закупівлі через prom.ua №16.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне; ДК 016:2010: 32.50.1 Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ 1: Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100л-2шт, ціна до 220 000грн; Стерилізатор повітряний на 20л-5шт, ціна до 6 900грн; Стерилізатор повітряний на 80л-2шт, ціна до 9 900грн.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 494 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 листопада 2016 15:00
Закінчення: 14 листопада 2016 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 шт
ЛОТ 1: Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100л-2шт, ціна до 220 000грн; Стерилізатор повітряний на 20л-5шт, ціна до 6 900грн; Стерилізатор повітряний на 80л-2шт, ціна до 9 900грн.
ДК 021:2015: 33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
ДК 016:2010: 32.50.1 — Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Гагаріна, 114/116
Дата доставки: 12 листопада 2016  —  12 грудня 2016

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2016 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Євромедтехника" 493 917,35
UAH з ПДВ
493 917,35
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРІЗАНТА" 493 163,00
UAH з ПДВ
493 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2016 18:05
реєстр с.1-2.pdf
10 листопада 2016 18:05
стр. 49-112 Тех. частина ЛОТ 1____.pdf
10 листопада 2016 18:05
кваліфікація с.7-44.pdf
10 листопада 2016 18:05
пропозиція с.3-6.pdf

Публічні документи

10 листопада 2016 17:43
п.28.pdf
10 листопада 2016 17:43
п.1 лот 1 (2).pdf
10 листопада 2016 15:21
п.27.pdf
10 листопада 2016 15:21
п.26.pdf
10 листопада 2016 15:21
п. 23-25 лот 1.pdf
10 листопада 2016 15:21
п.17-21 лот 1.pdf
10 листопада 2016 15:21
п.2-16.pdf
10 листопада 2016 15:20
п.1 лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Євромедтехника"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БРІЗАНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРІЗАНТА"
#38676852
Переможець 493 163,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2016 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2016 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРІЗАНТА"
#38676852
493 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2017 11:34
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2016 11:29
скан ДОП.УГОДИ №4 (ЛОТ1).pdf зміни до договору
22 грудня 2016 11:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2016 17:17
скан Доп.угоди №3(ЛОТ1) зі спеціфікацією.pdf зміни до договору
21 грудня 2016 17:15
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2016 08:40
скан ДОП.УГОДИ №3 (ЛОТ1).pdf зміни до договору
16 грудня 2016 08:37
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2016 15:24
доп.угоди к договору №110.pdf зміни до договору
13 грудня 2016 15:23
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2016 12:53
скан.ПРОТОКОЛА №62 и записки щодо дати доставки.pdf зміни до договору
02 грудня 2016 12:35
Рішення №62 пояснювальна записка до Рішення №62.docx зміни до договору
02 грудня 2016 12:35
Рішення №62 ПРОТОКОЛ розгляду помилки у визначенні дати початку доставки(МУЛЬТИЛОТ).doc зміни до договору
02 грудня 2016 12:35
Електронний підпис укладений
01 грудня 2016 17:00
скан ДОГОВОРА.pdf укладений
01 грудня 2016 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінити дату початку доставки з 12.11.2016 на 28.11.2016р.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: ПРОТОКОЛ розгляду помилки у визначенні дати початку доставки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у Договір поставки №110 від 28.11.2016р в розділі 11 ІНШІ УМОВИ : 1.1. видалити п.11.2 1.2. п.13.3 вважати відповідно п. 11.2 1.3. п.13.4 вважати відповідно п. 11.3
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1,2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни у Договір про закупівлю товарів за державні кошти №110/2 від 28.11.2016р (поділ на Лоти).
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перезавантаження ДОП.УГОДИ №3/1: додано специфікацію №1
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти номер у новій редакції: «Договір № 110/2/1 про закупівлю товарів за державні кошти» від 28.11.2016 року. Додатки до Договору: Додаток №1. Специфікація.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 493 163,00
UAH з ПДВ