Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти і прилади медичні, хірургічні
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2016-10-18-000350-c e1817a20f80843b186e691f42ab8cd60
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2016 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2016 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2016 11:35
Початок аукціону: 21 жовтня 2016 13:18
Початок аукціону: 21 жовтня 2016 13:18
Очікувана вартість: 17 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Пластир 2,5*500 см на тканній основі -360шт;Стерітест 132 №1000-10шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №3,5 -50шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №4-50шт;Затискач пуповини JS -1000шт Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

Пластир 2,5*500 см на тканній основі -360шт;Стерітест 132 №1000-10шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №3,5 -50шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №4-50шт;Затискач пуповини JS -1000шт Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1470 штуки
Пластир 2,5*500 см на тканній основі -360шт;Стерітест 132 №1000-10шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №3,5 -50шт;Трубка ендотрахеальна без манжети №4-50шт;Затискач пуповини JS -1000шт Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера 7
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
ДК 016:2010: 32.50.13 — "Шприци, голки, катетери, зонди та подібні вироби; інструменти та прилади офтальмологічні й інші, н.в.і.у."

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2016 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ООО "Виджи Медикал" 11 333,41
UAH з ПДВ
11 333,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 14 729,41
UAH з ПДВ
14 729,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

19 жовтня 2016 12:07
уставні документи.rar
19 жовтня 2016 12:07
св-во.rar
19 жовтня 2016 12:07
комерц.пр-я.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ООО "Виджи Медикал"

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ООО "Виджи Медикал"
#39190161
Відхилено 11 333,41
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 11:27
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
Переможець 14 729,41
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 11:30

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2016 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
14 729,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи