Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
1 110 300,00 UAH
UA-2016-10-18-000196-a 7082683f8c7a4044a3bf9b7ceeb28db3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тилик Катерина Григорівна

+380614394110 maveevka_int@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520196
Місцезнаходження: 70035, Україна , Запорізька обл., Вільнянський район, село Матвіївка, вулиця Леніна 71/А
Контактна особа: Тилик Катерина Григорівна
+380614394110
maveevka_int@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2016 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2016 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2016 12:37
Очікувана вартість: 1 110 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 551,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123366 м.куб
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, село Матвіївка, вул.Леніна, буд 71/А, с.Матвіївка, Вільнянський р-н, Запорізька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 18 жовтня 2016 12:50
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 13:05
Закон України «Про здійснення державних закупівель» не може регулювати відносини, оскільки з 1 серпня обовязковий до виконання Закон України «Про публічні закупівлі». Внесіть, будь-ласка зміни дл тендерної докуметації
Відповідь: Оновлена документація опублікована
Оплата за договором
Дата подання: 18 жовтня 2016 12:54
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 13:58
Вкажіть, будь-ласка, порядок та строки проведення розрахунків за поставлений природний газ
Відповідь: Розрахунковий період становить один календарний місяць – з 07.00 години першого дня місяця до 07.00 години першого дня наступного місяця включно.
Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Якщо Споживач є бюджетною установою або комунальним підприємством, установою, організацією, то оплату вартості послуг з постачання здійснювати місячним платежем на підставі акту приймання –передачі природного газу до 10 числа місяця наступного за звітним. Датою оплати (здійснення розрахунку) є дата зарахування коштів на банківський рахунок Постачальника.
Транспортування природного газу
Дата подання: 19 жовтня 2016 11:39
Дата відповіді: 20 жовтня 2016 14:28
Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. Отже, Законом України «Про ринок природного газу» розділені функції транспортування, розподілу, зберігання та постачання природного газу, які є незалежними одна від одної. Згідно ст. 20 даного Закону та Кодексу газотранспортної системи України, затвердженим Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2493, транспортування природного газу здійснюється виключно оператором газотранспортної системи, що має відповідну ліцензію на провадження діяльності з транспортування природного газу, та створений з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про ринок природного газу». Таким чином, оскільки незалежні газові трейдери не транспортують природний газ, тому що дану функцію виконує виключно оператор газотранспортної системи. Аналогічна позиція викладена і у Правилах постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2496 (Розділ І, у якому визначаються вимоги до постачальників природного газу) та у Кодексі газотранспортної системи, у якому визначається порядок транспортування природного газу. Крім того, повідомляємо що взаємовідносини між газопостачальними, газорозподільчими підприємствами та споживачами природного газу регулюються наступними документами: - Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015р. № VIII; - Закон України «Про здійснення державних закупівель»; - Постанова НКРЕКП України від 30.09.2015р. № 2496. Згідно вимог вказаних нормативних документів Замовник зобов’язаний самостійно укласти Договори на послуги з транспортування газу. Таким чином, сплату послуг з транспортування - розподільчими і магістральними мережами, повинні здійснювати безпосередньо Споживачі газу, а отримувати ці кошти – структури, які їх безпосередньо надають такому Споживачу. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.

У пункті 31 статті 1 Закону України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-YIII визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Отже, газ – це товар.

При цьому, згідно з пункту 32 сатті. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.

Як зазначено в Законі України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, предмет закупівлі замовник має визначати в порядку, встановленому Уповноваженим органом з питань державних закупівель.
Згідно з п. 2.5 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454, у разі якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Транспортування
Дата подання: 24 жовтня 2016 11:14
Дата відповіді: 24 жовтня 2016 15:31
Ваша відповідь стосується товарів взагалі (це може бути пальне, якесь обладнання), постачання природного газу є спеціальним і регулюється додатково зазнпченими вище нормативно-правовими актами. Тому Договор з операторами ГРМ і ГТС на розподілення і транспортування має бути укладено Замовником.
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» постачання природного газу споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару.
У пункті 31 статті 1 Закону України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-YIII визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Отже, газ – це товар.
Відповідно до пункту 32 статті. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
У п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мiнiстерства економічного розвитку i торгiвлi України від 17.03.2016р. №454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Замовником в тендерній документації викладена умова щодо наявності укладеного договору на транспортування природного газу між учасником та підприємством яке здійснює транспортування природного газу.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу.
Чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем.
Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
10 листопада 2016 12:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій