Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
295 922,32 UAH
UA-2016-10-17-000259-b 6764b7d2ebb14a29b5494edba7398cba
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Н.М.

+380660830491 izum-kultender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33490989
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл. Центральна,2
Контактна особа: Пархоменко Н.М.
+380660830491
izum-kultender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж є суб’єктом природних монополій Харківської області відповідно до узагальненого переліку суб’єктів природних монополій, складеного Антимонопольним комітетом України. Виключається будь-яка технічна можливість постачання тепла закладам іншим постачальником, ніж Ізюмським комунальним підприємством теплових мереж тому що системи опалення закладів культури приєднані до теплових мереж Ізюмського комунального підприємства теплових мереж.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2016 14:21
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги централізованного теплопостачання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 Гкал
пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська обл., Ізюм, вул. Соборна, 47/58; вул. Соборна, 14; вул. Соборна, 12; пл Садова, 18/75; вул. Московська, 39; пл. Центральна, 2; в-д Ювілейний, 3; пр. Незалежності, 64-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2016  —  30 листопада 2016
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

31 жовтня 2016 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2016 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж
#32284148
Переможець 295 922,32
UAH з ПДВ
17 жовтня 2016 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2016 14:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Ізюмське комунальне підприємство теплових мереж
#32284148
295 922,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2016 11:37
Електронний підпис укладений
15 грудня 2016 14:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
15 грудня 2016 14:40
Електронний підпис укладений
07 листопада 2016 13:42
додаток до додатковой угоди 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2016 13:40
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2016 13:40
Електронний підпис укладений
04 листопада 2016 14:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 листопада 2016 14:10
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2016 11:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2016 10:20
Договор 104.4162.pdf укладений
31 жовтня 2016 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Договорі № 401/4162 від 31.10.2016 року в розділі V “Надання послуг” п 5.1. “строк надання Послуг” помилково вказання дата надання послуг з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року. Згідно рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради №0586 від 10.10.2016 року початок опалювального осінньо-зимового періоду 2016-2017 років в м. Ізюм починається з 10 жовтня 2016 року. В Дотатку 1 в п.1.3. “Розподіл теплової енергії в Гкал” вказано, що теплової енергії вистачіть на два місяці (жовтень-листопад 2016 року),таким чином срок поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з 10.10.2016 по 30.11.2016 року. В розділі V в п.5.2. “Місце надання Послуг” вказана лише юридична адреса Управління культури Ізюмської міської ради, але надання послуг постачання Пари та горячої води буде здійснюватися по всім закладам культури які зазначені в Додатку №2 данного договору, в зв’язку з чим виникає необхідність внесення переліку адрес закладів культури в цей пункт, а саме: вул. Соборна, 47/58, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; вул. Соборна, 14, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; вул. Соборна, 12, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; пл Садова, 18/75, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; вул. Московська, 39, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; пл. Центральна, 2, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; в-д Ювілейний, 3, м. Ізюм, Харківська обл., 64300; пр. Незалежності, 64 в, м. Ізюм, Харківська обл., 64300. Також, були зроблені доповнення до розділу XI “Інші умови” Договору пунктом 11.2. такого змісту: “11.2. Відповідно до положень чинного Закону України “Про природні монополії” № 1682-III від 20.04.2000 року та розпорядження Антимонопольного комітету України за №874-р від 28.11.2012 року “Про затвердження порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій” Теплопостачальну організацію включено до зведеного переліку природних монополій (див. сторінку інтернет : http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=113896&schema=main)”
Номер договору про закупівлю: 401/4162
Договір:
Номер додаткової угоди: 401/4162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору № 401/4162 від 31.10.2016 року внесені згідно пунктів 1 та 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в зв’язку із прийняттям Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) № 1757 від 29.09.2016 року “Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП”, зменьшуються обсяги постачання послуг в зв’язку з новими затвердженими тарифами з 1.10.2016 р., за 1 Гкал тариф 1462,42 грн. таким чином буде зменьшення обсягів закупівлі з 212 гКал на 202,3511 Гкал, але сума залишаеться 295922,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 401/4162
Договір:
Номер додаткової угоди: 401/4162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору № 401/4162 від 31.10.2016 року внесені до Додатку № 1 в з’язку з зміною температурного режиму і прохолодною погодаю, та фактичною проплатою, а саме:була змінена запланована сума на жовтнень з 67 583 грн.17 коп. (шістдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят три грн. 17 коп.) на 69 083 грн. 17 коп. (шістдесят дев’ять тисяч вісімдесят три грн. 17 коп.), та листопад з 228 339грн. 15 коп. (двісті двадцять вісім тисяч триста тридцять дев’ять грн. 15 коп.) на 226 839 грн. 15 коп. (двісті двадцять шість тисяч вісімсот тридцять дев’ять грн. 15 коп.) загальна сума залишилася незмінною - 295 922 грн.32 коп. (двісті дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять дві грн. 32 коп.). Голова тендерного комітету запропонував провести голосування з даного питання. Усі присутні підтримали пропозицію.
Номер договору про закупівлю: 401/4162
Договір:
Номер додаткової угоди: 401/4162
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 295 922,32
UAH з ПДВ