Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко коров'яче питне ультрапастеризоване, жирністю не менше 2,5 %
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2016-10-10-000524-c ● 109f11fcb6894ad099ab90d3fbe33c5e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 21174187 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Чудновського,2 |
Контактна особа: |
Ткаченко Людмила Анатоліївна +380577412078 lmiskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2016 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2016 14:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2016 14:59 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2016 14:27 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5430 кг
Молоко коров'яче питне ультрапастеризоване, жирністю не менше 2,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, заклади освіти м. Люботина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — Молоко та вершки, рідинні, оброблені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2016 11:44 |
ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.doc |
13 жовтня 2016 11:44 |
ОНОВЛЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ З ДОДАТКИ.doc |
13 жовтня 2016 11:44 |
ЗМІНИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.doc
|
||||
13 жовтня 2016 11:44 |
ОНОВЛЕНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ З ДОДАТКИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поясніть, будь-ласка, зміст п. 5.1.4. ТД "5.1.4. Копію довідки про визначення кваліфікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України". Можливо малось на увазі "класифікаційні данні"?
Дата подання: 11 жовтня 2016 15:00
Поясніть, будь-ласка, зміст п. 5.1.4. ТД "5.1.4. Копію довідки про визначення кваліфікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України". Можливо малось на увазі "класифікаційні данні"?
Відповідь: так, "довідка про визначення класифікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України"
замовник вимагає документи, які вже не передбачені законодавством
Дата подання: 12 жовтня 2016 13:29
в документації є вимога надати висновок сес на товар та санітарний паспорт на автотранспорт. Дані документи не видаються органами держсанепідслужби з вересня 2015 року, по-перше у органів санепідслужби відсутні повноваження на створення тких документів, по-друге дані органи ліквідовані згідно чинного законодавства. Просимо пояснити чи буде відхилена пропозиція учасника без надання санітарного паспорту та висновку сес на товар
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в пункті 5 тендерної документації Замовника відсутня вимога надати висновок на товар та санітарний паспорт на автотранспорт саме органами держсанепідслужби.
замовник вимагає документи, які вже не передбачені законодавством
Дата подання: 13 жовтня 2016 09:10
висновок на товар та санітарний паспорт на автотранспорт не видає жоден уповноважений орган, просимо виключити дану вимогу із документації
Відповідь: Вимогу щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи буде виключено із документації .В телефонному режимі 13.10.2016р. нами отримано роз'яснення Держпродспоживслужби ,що транспорт, який використовується для перевезення харчових продуктів повинен мати санітарний паспорт. Видачу відповідного документу покладено на Держпродспоживслужбу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2016 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГІРЕНКО РОМАН СЕРГІЙОВИЧ |
79 278,00
UAH з ПДВ
|
75 911,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ" |
86 800,00
UAH з ПДВ
|
75 965,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" |
93 396,00
UAH з ПДВ
|
76 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВО-ЛОГІСТИЧНА ГРУПА ЗИСК" |
88 997,70
UAH з ПДВ
|
85 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГІРЕНКО РОМАН СЕРГІЙОВИЧ #2833411190 |
Переможець |
75 911,40
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2016 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір МОЛОКО.PDF | укладений |
31 жовтня 2016 08:26
|