Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котел твердопаливнийLiberator multi 100, в комплекті зі шнеком,бункером та факельним пальником Power 100, потужністю 100 кВт разом з послугою його встановлення(монтажу) та підготовкою до роботи
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2016-10-07-000471-a a7b461bbcf4948dabb73a2059507357f
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542617347 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542617347
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2016 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2016 13:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2016 13:03
Початок аукціону: 17 жовтня 2016 11:59
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Котел твердопаливнийLiberator multi 100, в комплекті зі шнеком,бункером та факельним пальником Power 100, потужністю 100 кВт разом з послугою його встановлення(монтажу) та підготовкою до роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2016  —  31 жовтня 2016
ДК 021:2015: 44621220-7 — Котли для систем центрального опалення
ДК 016:2010: 25.21.12 — Котли центрального опалення для виробництва гарячої води чи пари низького тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 07 жовтня 2016 13:23
Чому в супереч закону об'єднано продаж товару (котла) та виконання робіт по монтажу ?
Відповідь: Доброго дня! відповідно законодавства Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, до якого саме і відноситься твердопаливний котел здійснюється разом із видатками на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації
Предмет закупівлі
Дата подання: 07 жовтня 2016 19:41
Прошу уточнити згадані Вами норми Закону.
Відповідь: ТОВ «ТЕРМІКО-ЛТД»


В Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області для забезпечення економії бюджетних коштів при опаленні приміщення та створення комфортного температурного режиму в осінньо зимовий період існує виробнича необхідність по придбанню та монтажу твердопаливного котла. Саме тому Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області на виконанням вимог Держпродспоживслужби щодо проведення переважної більшості закупівель на порталі «Prozorro» та з метою економії бюджетних коштів та пошуку найбільш комерційно вигідної пропозиції було оголошено до порогові закупівлі Котла твердопаливного Liberator multi 100, в комплекті зі шнеком, бункером та факельним пальником Power 100 потужністю 100 кВт. – разом з послугою з його встановлення(монтажу) та підготовкою до роботи.
Оскільки враховуючи, що наша установа є органом державної влади та фінансується із державного бюджету України тож має керуватись насамперед нормами законодавства, що регулює специфіку використання бюджетних коштів.
Кошти були виділені нам по Коду економічної класифікації видатків 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” , до якого і відноситься твердопаливний котел. Також пункт 22 статті 3.1.1. «Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» зобов’язує нас здійснювати видатки на придбання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації саме по цьому коду економічної класифікації видатків 3110.
Тому тендерним комітетом нашої установи було прийняте рішення розпочату процедуру допорогових закупівель котла твердопаливного Liberator multi 100, в комплекті зі шнеком, бункером та факельним пальником Power 100 потужністю 100 кВт разом з його монтажом саме по коду ДК 016:2010 "25.21.12 - Котли центрального опалення для виробництва гарячої води чи пари низького тиску", (ДК 021:2015 - 44621220-7 - Котли для систем центрального опалення), а не 43.22.1 - Монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, вентиляції та кондиціювання повітря, оскільки даний код не передбачає придбання а лише встановлення(монтаж) готового( вже придбаного) котла. Нажаль коду Державного класифікатора товарів та послуг, який передбачав би одночасне придбання та монтаж твердопаливного котла не існує, а вище вказаний код економічної класифікації видатків надає нам право саме придбати та оплатити котел разом з пусконалагоджувальними роботами і монтажем.
В той же час нагадуємо Вам, що ми як замовники закупівлі маємо право самостійно визначати на свій розсуд специфіку предмету закупівлі, яка найбільше відповідає інтересам установи. Так оскільки придбання котла разом з монтажем та пусконалагоджувальними роботами буде відбуватись одним постачальником, то дана обставина гарантує повний спектр послуг безкоштовного гарантійного обслуговування придбаного котла, на відміну від ситуації коли відбувається окремо придбання котла в одного постачальника а потім відбувається монтаж іншим, то при настанні гарантійного випадку знайти хто саме( постачальник котла або той хто здійснював монтаж) винен та має усунути(виправити) гарантійний випадок досить складно.
Також у своїй скарзі ви посилаєтесь на вимоги «Закону України «Про публічні закупівлі», який ми ніби то порушуємо. Саме тому наголошуємо, що Вам слід звернути увагу, на які саме закупівлі розповсюджується дія даного закону.
Вам також слід звернути увагу, що дана закупівля твердопаливного котла має статус допорогових закупівель, на яку розповсюджуються норми порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п.14.3 вище вказаного порядку №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» рішення комісії, яка розглядає вашу скаргу в допорогових закупівлях має рекомендаційний характер та замовник має право на підставі рішення комісії може залишити попереднє рішення без змін, переглянути його або скасувати.
Тож опираючись на вище сказане тендерний комітет Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області не може задовольнити Вашу скаргу. Проте наголошуємо, що ми завжди відкриті до співпраці для забезпечення найбільшої економії бюджетних коштів. Тож якщо Ваша установа відповідає вимогам тендерної документації та має бажання прийняти участь у даних торгах запрошуємо Вас це зробити.
Предмет закупівлі
Дата подання: 08 жовтня 2016 20:26
Чи розглядаються альтернативні котли ?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-07-000471-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТЕРМІКО-ЛТД, Код ЄДРПОУ:36321628
Дата подання: 07 жовтня 2016 19:52
Усунення порушень в оголошенні
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМІКО-ЛТД» доводить до відома Замовника закупівлі, що у відповідності до Закону України №1078-VІІІвід 12/04/2016 «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №454 «Про порядок визначення предмету закупівлі» від 17/03/2016 року (зареєстр. Мінюст. 23/03/2016р. №448/28578), порядок визначеного Вами предмету закупівлі не передбачає включення робіт, з монтажу обладнання, капітального, ремонту, реконструкції, технічного переоснащення об’єкту, пуско-налагоджувальних робіт, інструктаж обслуговуючого персоналу.
Зазначені роботи повинні виконуватися відповідно з кошторисом, який в свою чергу регламентується ДБН.
Для розробки кошторисної документації та визначення об’ємів і вартості робіт необхідно скласти дефектний акт, проект з заміни котла, кошторисної експертизи тощо.
Виходячи з викладеного та у відповідності до згаданих нормативних актів наше Товариство вимагає привести оголошення до норм Закону.
У випадку ігнорування даних вимог ми залишаємо за собою право на оскарження дій Замовники з усіма подальшими наслідками по відміні тендеру.




Директор …………………………………… Черняхівський Л.Я.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2016 14:09
відповіднь по незадоволенні скарги по придбанні твердопаливного котла

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 жовтня 2016 09:32
Коментар щодо відміни: Торги відміняються по причині відсутності приміщення яке б відповідно державних будівельних норм дозволяло встановлення даного котла. Приміщення, де планувалося встановлення твердопаливного котла раніше не відповідає вимогам
Документи:
17 жовтня 2016 09:32
Протокол про відміну торгів