Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари, картридж, тонер, мишка, клавіатура
Очікувана вартість
3 803,00 UAH
UA-2016-10-06-001092-b 2d281826048c4b17ac3bdc3b5b782bdb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщенко Наталя Георгіївна

+380552490102 NIschenko@ksu.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський державний університет
Код ЄДРПОУ: 02125609
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. 40 років Жовтня, 27
Контактна особа: Іщенко Наталя Георгіївна
+380552490102
NIschenko@ksu.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Тонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30125110-5 — Тонери для лазерних принтерів/факсів
ДК 016:2010: 20.30.2 — Фарби та лаки, інші, та пов’язана з ними продукція; барвники художні та друкарські чорнила
8 шт
Коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
ДК 016:2010: 20.30.2 — Фарби та лаки, інші, та пов’язана з ними продукція; барвники художні та друкарські чорнила
6 пач
папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК 016:2010: 17.12.7 — Папір і картон оброблені
100 шт
Папка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК 016:2010: 17.29.1 — Вироби паперові та картонні, інші
4 шт
Мишка та клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
ДК 016:2010: 26.20.4 — Частини та приладдя до обчислювальних машин
1 шт
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 40 років Жовтня, буд 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
ДК 016:2010: 28.23.2 — Машини конторські/офісні, інші, та частини до них

Тендерна документація

06 жовтня 2016 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛТ-Офіс"
#31917623
Переможець 3 803,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2016 17:09

Документи

06 жовтня 2016 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 15:24
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2016 09:47
355_241_16 от 06.10.16.pdf укладений
07 жовтня 2016 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 3 803,00
UAH з ПДВ