Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (шкільний автобус)
Очікувана вартість
1 510 000,00 UAH
UA-2016-10-06-000143-c b0121335ab65474abfba3d6c74dc6944
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулик Сергій Григорович

+380536524337 globino.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти сім"ї та молоді Глобинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145464
Вебсайт: http://globosvita.pl.ua
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., місто Глобине, вулиця Леніна 240/2
Контактна особа: Кулик Сергій Григорович
+380536524337
globino.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2016 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2016 11:31
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2016 11:31
Початок аукціону: 25 жовтня 2016 13:37
Очікувана вартість: 1 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (шкільний автобус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, місто Глобине, вулиця Леніна, 240/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 34121000-1 — Міські та туристичні автобуси
ДК 016:2010: 29.10.3 — Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2016 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 16:28
Тендерна документація Зміни 1.doc
06 жовтня 2016 11:33
ТД Прозоро 5.doc
11 жовтня 2016 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2016 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 16:28
Тендерна документація Зміни 1.doc
11 жовтня 2016 16:18
Тендерна документація Зміни 1.doc
06 жовтня 2016 11:33
ТД Прозоро 5.doc
06 жовтня 2016 11:27
ТД Прозоро 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 жовтня 2016 09:34
У п.5 розділу ІІІ тендерної документації Вами зазначено: "По закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен протягом 5 робочих днів надати на адресу Замовника торгів (приймальня відділу освіти, сім»ї та молоді Глобинської РДА за адресою: вул.Леніна, 240/2, Полтавська область Глобинський район м.Глобине, 39000) пакет оригіналів документів Замовнику особисто або через уповноваженого представника, або кур’єром - «особисто в руки» (прошитий, пронумерований з зазначенням кількості скріплених аркушів на звороті останнього аркушу та скріплений підписом та печаткою Учасника разом з Додатками 1- 3 та цінову пропозицію (Додаток 4), що була запропонована в результаті аукціону, та визначена системою найменшою. У разі не надання повного пакету документів у зазначений термін, Замовник має право дискваліфікувати Учасника. Надані оригінали документів не повинні відрізнятися від сканованих копій, які були завантажені на електронний майданчик до початку аукціону за винятком цін та суми у ціновій пропозиції, які повинні відповідати цінам та сумі, запропонованими в результаті аукціону, у противному випадку, Замовник має право дискваліфікувати Учасника." Згідно Закону "Про публічні закупівлі", переможець торгів надає тільки документи, які зазначені в ст. 17 Закону. Учасник торгів несе відповідальність за ту інформацію, що розміщена в системі Прозорро. Весь пакет документів Вам не потрібен. Для чого тоді електронні торги, Ви ж нам не надаєте оригінали тендерної документації? Чи будуть зроблені зміни тендерної документації з урахуванням вимог Закону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії відповідно до вимог цифри 1,2 ст.16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізуючи проведення електронних закупівель у системі PROZORRO нами, як замовником були виявлені не поодинокі випадки того; що учасники закупівель, чи то через технологічні проблеми, чи то навмисне не подають своєї тендерної пропозиції у повному обсязі на електронний майданчик. Факти того, що учасник – переможець, недовантажує через систему PROZORRO відповідних матеріалів, через технологічні проблеми майданчика, через, що не може виконати вимог тендерної документації та дотриматися вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Через вище викладені факти, тендерна документація містить норму надання у п.5 розділу ІІІ тендерної документації Вами зазначено: "По закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен протягом 5 робочих днів надати на адресу Замовника торгів» - дана вимога не може перетворити електронні закупівлі, на «паперові», щодо надання матеріалів переможцем торгів, за результатами аукціону - не може кваліфікуватися як, така, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що Додаток №1 до тендерної документації – це цінова стартова пропозиція. Додаток №4 до тендерної документації – це цінова пропозиція учасника за результатами проведеного аукціону. Додаток №2 - містить вимоги щодо надання матеріалів переможцем торгів. Додаток№3 тендерної документації – містить проект договору, який буде підписано із переможцем торгів.

Всі подальші рішення щодо внесення змін до тендерної документації по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34121000-1 - Міські та туристичні автобуси) (шкільний автобус 1 одиниця) будуть оприлюднені відповідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
як електронні торги перетворюються у паперові
Дата подання: 07 жовтня 2016 18:19
Пропонується зразок даної тендерної документації надіслати пану НЕФЬОДОВУ, щоб він особисто переконався у здібностях цього замовника у перетворенні електроних торгів у паперові. Може дасть цьому тендерному комітету "медаль"
Відповідь: Шановний учасник!

Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії відповідно до вимог цифри 1,2 ст.16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізуючи проведення електронних закупівель у системі PROZORRO нами, як замовником були виявлені не поодинокі випадки того; що учасники закупівель, чи то через технологічні проблеми, чи то навмисне не подають своєї тендерної пропозиції у повному обсязі на електронний майданчик. Факти того, що учасник – переможець, недовантажує через систему PROZORRO відповідних матеріалів, через технологічні проблеми майданчика, через, що не може виконати вимог тендерної документації та дотриматися вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Через вище викладені факти, тендерна документація містить норму надання у п.5 розділу ІІІ тендерної документації Вами зазначено: "По закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації Учасник з найнижчою запропонованою ціною повинен протягом 5 робочих днів надати на адресу Замовника торгів» - дана вимога не може перетворити електронні закупівлі, на «паперові», щодо надання матеріалів переможцем торгів, за результатами аукціону - не може кваліфікуватися як, така, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що Додаток №1 до тендерної документації – це цінова стартова пропозиція. Додаток №4 до тендерної документації – це цінова пропозиція учасника за результатами проведеного аукціону. Додаток №2 - містить вимоги щодо надання матеріалів переможцем торгів. Додаток№3 тендерної документації – містить проект договору, який буде підписано із переможцем торгів.

Всі подальші рішення щодо внесення змін до тендерної документації по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34121000-1 - Міські та туристичні автобуси) (шкільний автобус 1 одиниця) будуть оприлюднені відповідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2016 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА" 1 420 000,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АІС-ПОЛТАВА" 1 420 600,00
UAH з ПДВ
1 420 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2016 17:14
ТП.pdf
20 жовтня 2016 17:14
тех ч.pdf
20 жовтня 2016 17:14
Проект догору.pdf
20 жовтня 2016 17:14
кваліф.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2016 17:12
тех. часть.pdf
20 жовтня 2016 17:12
статут.pdf
20 жовтня 2016 17:12
пропозиція.pdf
20 жовтня 2016 17:12
проект договору.pdf
20 жовтня 2016 17:12
повноваження.pdf
20 жовтня 2016 17:11
квалификация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"

ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АІС-ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"
#35018734
Переможець 1 420 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2016 17:02

Документи

26 жовтня 2016 16:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2016 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"
#35018734
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2016 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 11:02
Електронний підпис укладений
11 листопада 2016 11:22
договір укладений
11 листопада 2016 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 420 000,00
UAH з ПДВ