Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Годинники
Очікувана вартість
71 517,50 UAH
UA-2016-10-05-000022-c ● 19e02387e4a34143bd8fb545f5ef7090
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Сенишин І.А. (032)-226-16-60 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2016 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2016 11:35 |
Очікувана вартість: | 71 517,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Годинник наручний чоловічий (згідно ескізів №1 та №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
тел. (032-226-15-67)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
ДК 016:2010: 26.52.1 — Годинники (крім частин і годинникових механізмів)
8 шт
Годинник наручний жіночий (згідно ескізів №2 та №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
тел. (032-226-15-67)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
ДК 016:2010: 26.52.1 — Годинники (крім частин і годинникових механізмів)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2016 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2016 09:21 |
ТД (Годинники).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-05-000022-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 21 жовтня 2016 18:35
оскарження
пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Перший український годинниковий завод “Київська Русь» відповідає умовам тендерної документації і документи які ви написали відсутні є в наший тендерній документації
Згідно з законодавством України всі дані про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, зберігання, основні технічні характеристики товару тощо вписані в технічний паспорт та гарантійний талон, та надана довідка, що товар відповідає цим вимогам,і це не може бути причиною відхилення пропозиції
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
В тендерної документації відсутній п 1.3. у додатку №6який ви вказуєте як причину не відповідності! це надумана причина невідповідності.
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників. це надумана причина невідповідності і прописана вже 2 рази і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
копія довідки банку про наявність рахунку є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами
є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами, а саме «завірені печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копії документів, які підтверджують право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю (виписка з протоколу зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) відповідно до умов п.2. та п.3 додатку №1 тендерної документації;»
Взірець товару був відправлений і доставлений до Львова до кінця сроку подання тендерних пропозицій, в кур’єрський службі пояснили це, що його не змогли віддати , що контактних особ не було на місці, а тому віддали тільки о 14-00, зі своєї сторони ми виконали умови тендерної документації і і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно
Розгорнути
Згорнути
Згідно з законодавством України всі дані про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, зберігання, основні технічні характеристики товару тощо вписані в технічний паспорт та гарантійний талон, та надана довідка, що товар відповідає цим вимогам,і це не може бути причиною відхилення пропозиції
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
В тендерної документації відсутній п 1.3. у додатку №6який ви вказуєте як причину не відповідності! це надумана причина невідповідності.
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників. це надумана причина невідповідності і прописана вже 2 рази і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
копія довідки банку про наявність рахунку є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами
є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами, а саме «завірені печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копії документів, які підтверджують право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю (виписка з протоколу зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) відповідно до умов п.2. та п.3 додатку №1 тендерної документації;»
Взірець товару був відправлений і доставлений до Львова до кінця сроку подання тендерних пропозицій, в кур’єрський службі пояснили це, що його не змогли віддати , що контактних особ не було на місці, а тому віддали тільки о 14-00, зі своєї сторони ми виконали умови тендерної документації і і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2016 13:28
Доброго дня!
Згідно ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Керуючись частиною 4 статті 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Дякуємо за звернення!
Згідно ст. 11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Керуючись частиною 4 статті 28 Закону, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2016-10-05-000022-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 21 жовтня 2016 18:35
оскарження
Закуповуючи годинники торговой марки «Клейнод» у Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" яке має російських засновників , що видно з іх статуту в документах тендера, Ви порушуєте законодавство України, а саме постанову:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11 вересня 2014 р. № 829-р Київ
Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів
1. У зв’язку з агресією Російської Федерації проти України у військовій, економічній, енергетичній та інформаційній сфері, окупацією частини території України, сприянням терористичній діяльності на території України, порушенням прав і свобод громадян України, інтересів суспільства та держави, що створюють реальні та потенційні загрози національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування таких персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (далі - санкції):
1) заборонити в’їзд на територію України особам за переліком згідно з додатками 1-3 (для службового користування);
2) застосувати такі санкції до осіб (з числа осіб за переліком згідно з додатком 4 (для службового користування), та осіб, які прямо чи опосередковано контролюються ними або діють в їх інтересах), які мають такий правовий статус або провадять такі види діяльності:
заборонити виведення капіталу за межі України - юридичним особам - резидентам Російської Федерації державної форми власності та юридичним особам, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації;
припинити видачу дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з Російської Федерації грошових знаків національної валюти України - особам, які ввозять в Україну з Російської Федерації грошові знаки національної валюти України;
заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі;
заборонити участь у приватизації, в укладенні нових договорів оренди державного майна України - резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах;
заборонити транзит територією України озброєння та військової техніки російського виробництва - особам, що провадять такі види діяльності;
заборонити експорт до Російської Федерації товарів військового призначення та подвійного використання, призначених для виробництва і ремонту озброєння та військової техніки, в інтересах збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації - особам, що провадять такі види діяльності;
запровадити додаткові заходи у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю щодо харчових продуктів, товарів легкої промисловості, косметичних виробів та товарів побутової хімії походженням з Російської Федерації - особам, що здійснюють імпорт таких товарів;
заборонити передачу технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах;
3) застосувати до осіб за переліком згідно з додатком 5 (для службового користування) блокування активів.
2. Органам державної влади, на яких буде покладено виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування санкцій:
у визначений Радою національної безпеки і оборони України строк установити, до яких осіб з числа тих, що зазначені в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження, застосовуються санкції;
протягом дії санкцій у разі звернення особи за видачею документа дозвільного характеру, видача якого заборонена як санкція, або волевиявлення особи щодо вчинення правочину, вчинення якого заборонено як санкція, проводити перевірку належності такої особи до числа осіб, на яких поширюються санкції (включаючи перевірку щодо наявності зазначених в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження відносин контролю, враховуючи правовий статус особи та вид діяльності, який вона провадить).
3. Після застосування Радою національної безпеки і оборони України санкцій поінформувати компетентні органи Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки та інших держав “Великої сімки” з метою розгляду ними питання про застосування аналогічних санкцій.
4. Винести питання щодо строку застосування санкцій, питання щодо інформування осіб про застосування до них санкцій, а також питання щодо оприлюднення списку таких осіб на розгляд Ради національної безпеки і оборони України.
5. Це розпорядження набирає чинності з 12 вересня 2014 року.
Пропонуємо відмінити закупівлю яка порушує закон України
Розгорнути
Згорнути
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11 вересня 2014 р. № 829-р Київ
Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів
1. У зв’язку з агресією Російської Федерації проти України у військовій, економічній, енергетичній та інформаційній сфері, окупацією частини території України, сприянням терористичній діяльності на території України, порушенням прав і свобод громадян України, інтересів суспільства та держави, що створюють реальні та потенційні загрози національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування таких персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (далі - санкції):
1) заборонити в’їзд на територію України особам за переліком згідно з додатками 1-3 (для службового користування);
2) застосувати такі санкції до осіб (з числа осіб за переліком згідно з додатком 4 (для службового користування), та осіб, які прямо чи опосередковано контролюються ними або діють в їх інтересах), які мають такий правовий статус або провадять такі види діяльності:
заборонити виведення капіталу за межі України - юридичним особам - резидентам Російської Федерації державної форми власності та юридичним особам, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації;
припинити видачу дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з Російської Федерації грошових знаків національної валюти України - особам, які ввозять в Україну з Російської Федерації грошові знаки національної валюти України;
заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі;
заборонити участь у приватизації, в укладенні нових договорів оренди державного майна України - резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах;
заборонити транзит територією України озброєння та військової техніки російського виробництва - особам, що провадять такі види діяльності;
заборонити експорт до Російської Федерації товарів військового призначення та подвійного використання, призначених для виробництва і ремонту озброєння та військової техніки, в інтересах збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації - особам, що провадять такі види діяльності;
запровадити додаткові заходи у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю щодо харчових продуктів, товарів легкої промисловості, косметичних виробів та товарів побутової хімії походженням з Російської Федерації - особам, що здійснюють імпорт таких товарів;
заборонити передачу технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах;
3) застосувати до осіб за переліком згідно з додатком 5 (для службового користування) блокування активів.
2. Органам державної влади, на яких буде покладено виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування санкцій:
у визначений Радою національної безпеки і оборони України строк установити, до яких осіб з числа тих, що зазначені в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження, застосовуються санкції;
протягом дії санкцій у разі звернення особи за видачею документа дозвільного характеру, видача якого заборонена як санкція, або волевиявлення особи щодо вчинення правочину, вчинення якого заборонено як санкція, проводити перевірку належності такої особи до числа осіб, на яких поширюються санкції (включаючи перевірку щодо наявності зазначених в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження відносин контролю, враховуючи правовий статус особи та вид діяльності, який вона провадить).
3. Після застосування Радою національної безпеки і оборони України санкцій поінформувати компетентні органи Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки та інших держав “Великої сімки” з метою розгляду ними питання про застосування аналогічних санкцій.
4. Винести питання щодо строку застосування санкцій, питання щодо інформування осіб про застосування до них санкцій, а також питання щодо оприлюднення списку таких осіб на розгляд Ради національної безпеки і оборони України.
5. Це розпорядження набирає чинності з 12 вересня 2014 року.
Пропонуємо відмінити закупівлю яка порушує закон України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2016 13:32
Доброго дня!
Згідно статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до норм Закону, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у разі наявності підстав, визначених статтею 31 Закону.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Дякуємо за звернення!
Згідно статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Відповідно до норм Закону, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у разі наявності підстав, визначених статтею 31 Закону.
Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка фізична чи юридична особа, має можливість звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-05-000022-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 21 жовтня 2016 18:30
Дата подання: 21 жовтня 2016 18:30
оскарження
пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Перший український годинниковий завод “Київська Русь» відповідає умовам тендерної документації і документи які ви написали відсутні є в наший тендерній документації
Згідно з законодавством України всі дані про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, зберігання, основні технічні характеристики товару тощо вписані в технічний паспорт та гарантійний талон, та надана довідка, що товар відповідає цим вимогам,і це не може бути причиною відхилення пропозиції
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
В тендерної документації відсутній п 1.3. у додатку №6який ви вказуєте як причину не відповідності! це надумана причина невідповідності.
Гарантійний термін запропонований нашим підприємством (60 місяців) майже в 2 рази перевищую гарантійний термін за вимогами технічної специфікації (36 місяців), що насамперед показую вищу якість та надійність годинників. це надумана причина невідповідності і прописана вже 2 рази і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
копія довідки банку про наявність рахунку є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами
є в поданої нами тендерної документації, просимо уважніше ознайомитесь з документами, а саме «завірені печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи копії документів, які підтверджують право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю (виписка з протоколу зборів про призначення директора, президента, голови правління; наказ про призначення директора або довіреність керівника , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) відповідно до умов п.2. та п.3 додатку №1 тендерної документації;»
Взірець товару був відправлений і доставлений до Львова до кінця сроку подання тендерних пропозицій, в кур’єрський службі пояснили це, що його не змогли віддати , що контактних особ не було на місці, а тому віддали тільки о 14-00, зі своєї сторони ми виконали умови тендерної документації і і це не може вважатися не відповідністю і бути причиною відхилення пропозиції
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що наша пропозиція була відхилена безпідставно
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
№ 1246 від 25.10.16.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2016 13:05
Номер скарги: UA-2016-10-05-000022-c.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 24 жовтня 2016 12:10
Дата подання: 24 жовтня 2016 12:10
оскарження
Закуповуючи годинники торговой марки «Клейнод» у Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" яке має російських засновників , що видно з іх статуту в документах тендера, Ви порушуєте законодавство України, а саме постанову: КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 11 вересня 2014 р. № 829-р Київ Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів 1. У зв’язку з агресією Російської Федерації проти України у військовій, економічній, енергетичній та інформаційній сфері, окупацією частини території України, сприянням терористичній діяльності на території України, порушенням прав і свобод громадян України, інтересів суспільства та держави, що створюють реальні та потенційні загрози національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування таких персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (далі - санкції): 1) заборонити в’їзд на територію України особам за переліком згідно з додатками 1-3 (для службового користування); 2) застосувати такі санкції до осіб (з числа осіб за переліком згідно з додатком 4 (для службового користування), та осіб, які прямо чи опосередковано контролюються ними або діють в їх інтересах), які мають такий правовий статус або провадять такі види діяльності: заборонити виведення капіталу за межі України - юридичним особам - резидентам Російської Федерації державної форми власності та юридичним особам, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації; припинити видачу дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з Російської Федерації грошових знаків національної валюти України - особам, які ввозять в Україну з Російської Федерації грошові знаки національної валюти України; заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі; заборонити участь у приватизації, в укладенні нових договорів оренди державного майна України - резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах; заборонити транзит територією України озброєння та військової техніки російського виробництва - особам, що провадять такі види діяльності; заборонити експорт до Російської Федерації товарів військового призначення та подвійного використання, призначених для виробництва і ремонту озброєння та військової техніки, в інтересах збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації - особам, що провадять такі види діяльності; запровадити додаткові заходи у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю щодо харчових продуктів, товарів легкої промисловості, косметичних виробів та товарів побутової хімії походженням з Російської Федерації - особам, що здійснюють імпорт таких товарів; заборонити передачу технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах; 3) застосувати до осіб за переліком згідно з додатком 5 (для службового користування) блокування активів. 2. Органам державної влади, на яких буде покладено виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування санкцій: у визначений Радою національної безпеки і оборони України строк установити, до яких осіб з числа тих, що зазначені в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження, застосовуються санкції; протягом дії санкцій у разі звернення особи за видачею документа дозвільного характеру, видача якого заборонена як санкція, або волевиявлення особи щодо вчинення правочину, вчинення якого заборонено як санкція, проводити перевірку належності такої особи до числа осіб, на яких поширюються санкції (включаючи перевірку щодо наявності зазначених в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження відносин контролю, враховуючи правовий статус особи та вид діяльності, який вона провадить). 3. Після застосування Радою національної безпеки і оборони України санкцій поінформувати компетентні органи Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки та інших держав “Великої сімки” з метою розгляду ними питання про застосування аналогічних санкцій. 4. Винести питання щодо строку застосування санкцій, питання щодо інформування осіб про застосування до них санкцій, а також питання щодо оприлюднення списку таких осіб на розгляд Ради національної безпеки і оборони України. 5. Це розпорядження набирає чинності з 12 вересня 2014 року. Пропонуємо відмінити закупівлю яка порушує закон України
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
без розгляду № 1254 від 26.10.16.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2016 18:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2016 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" |
56 200,32
UAH
|
56 200,32
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" |
71 517,50
UAH
|
71 517,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" #31629188 |
Відхилено |
56 200,32
UAH
|
21 жовтня 2016 17:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" #25277725 |
Переможець |
71 517,50
UAH
|
28 жовтня 2016 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2016 10:32
|
Договір.pdf | укладений |
10 листопада 2016 10:32
|