Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)
Situational surveillance system in the city. Dnipro - 26.40.3 (32330000-5 Equipment for recording and playback of audio and video)
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2016-10-02-000003-c d41561c4447841ceaeb2af6924d41974
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєв Ігор Володимирович

+380980177292 inforadadnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДМР
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Ісаєв Ігор Володимирович
+380980177292
inforadadnipro@gmail.com
Додаткові контактні особи: Ісаєв Ігор Володимирович
+380980177292
inforadadnipro@gmail.com
Петренко Володимир Володимирович
+380682401016
inforadadnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME "INFO-RADA-DNIPRO" Dnipropetrovsk city council
National ID: 36094821
Contact point: Isaev Igor
+380980177292
inforadadnipro@gmail.com
Additional contacts: Isaev Igor
+380980177292
inforadadnipro@gmail.com
Petrenko Vladymyr
+380682401016
inforadadnipro@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2016 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2016 10:11
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2016 10:11
Початок аукціону: 17 січня 2017 14:23
Очікувана вартість: 19 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 570000 UAH
Publication date: 02 жовтня 2016 10:06
Enquiries until: 10 грудня 2016 10:11
Complaints submission until: до 16 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 грудня 2016 10:11

Information

Estimated total value: 19 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 95 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Дмитра Яворницького
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
ДК 016:2010: 26.40.3 — Апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення

Situational surveillance system in the city. Dnipro - 26.40.3 (32330000-5 Equipment for recording and playback of audio and video)
CPV: 32330000-5
Період постачання: з 01 січня 2017 по 01 липня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 73%
Безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів: 7%
Більше 12 місяців: 7%
Від 6 до 12 місяців: 4%
Менше 6 місяців: 0%
Термін поставки товару: 10%
Менше 150 днів: 10%
Від 150 до 180 днів: 5%
Більше 180 днів: 0%
Гарантійний період: 10%
Більше 24 місяців: 10%
Від 18 до 24 місяців: 5%
Від 12 до 18 місяців: 0%
10 грудня 2016 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2016 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2016 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2016 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2016 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2016 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2016 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2016 08:49
Договір (проект) на закупівлю - Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро.docx
09 грудня 2016 20:53
Договір (проект) на закупівлю - Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро.docx
02 жовтня 2016 10:07
Договір (проект) на закупівлю - Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро.docx
10 грудня 2016 08:49
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 24.10.2016 року.doc
09 грудня 2016 20:53
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 24.10.2016 року.doc
23 листопада 2016 16:23
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 24.10.2016 року.doc
24 жовтня 2016 15:49
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 24.10.2016 року.doc
02 жовтня 2016 10:07
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 30.09.2016 року.doc
09 грудня 2016 20:53
Протокол № 37 від 09.12.2016.PDF
24 жовтня 2016 15:50
Протокол № 20 від 24.10.2016.PDF
18 жовтня 2016 17:50
Протокол №17 від 17.10.2016 року.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 17 жовтня 2016 11:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 16:45
Шановний замонику, Критерії та їх питому вагу при оцінці тендерних пропозицій учасників Ви визначили наступним чином: "Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється за-мовником за приведеною ціною, яка розраховується авто-матично системою електронних закупівель на момент по-дання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2 + F3)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 – безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та монітори-нгових центрів: більше 12 місяців – 10%; від 6 до 12 міся-ців – 5%; менше 6 місяців – 0% F2 – термін поставки товару: менше 150 днів - 10%; від 150 до 180 днів – 5%; більше 180 днів – 0% F3 – гарантійне обслуговування: більше 24 місяців – 10%; від 18 до 24 місяців – 5%; від 12 до 18 місяців – 0% PV - питома вага критерію “ціна” – 70 %" Як ми розуміємо, під "безкоштовними каналами передавання даних" мається на увазі безкоштовна послуга. Запитання таке: Чи не є на Вашу думку "безкоштовна" послуга, питома вага якої складає до 10% вартості тендерної пропозиції участника, маніпуляцією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз'яснення щодо загального питання від 17.10.2016,
Додаткові коефіцієнти на надання нетарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер. Надання Учасником додаткових критеріїв для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції маніпуляцією не вважаємо.
Щодо уточнення визначення "безкоштовнi канали передавання даних"
Дата подання: 20 жовтня 2016 22:19
Дата відповіді: 22 жовтня 2016 19:52
Шановний Замовнику, п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тенде-рної пропозиції із зазна-ченням питомої ваги критерію статті V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця Тендерної документації серед інших містить критерій F1 – безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та монітори-нгових центрів: більше 12 місяців – 10%; від 6 до 12 міся-ців – 5%; менше 6 місяців – 0% **** Що мається на увазі під терміном "безкоштовнi канали передавання даних"? Чи мається на увазі безкоштовне надання послуги Учасником-переможцем для Замовника або отримувача таких послуг та їх отримання Замовником або отримувачем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під терміном "безкоштовнi канали передавання даних" мається на увазі надання безкоштовних для Замовника відповідних послуг на термін заявлений Учасником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 16 листопада 2016 10:44
Вимога стосовно усунення незаконних вимог
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,

Прошу Замовника:

внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.

Скасована
Дата: 16 листопада 2016 10:49
Причина: виправлення граматичних помилок тексту
Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 16 листопада 2016 10:52
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу Замовника: внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2016 16:21
Перевіривши тендерну документацію, вважаємо, що викладені у скарзі посилання є необгрунтованими зважаючи на наступне.
Твердження заявника про те, що п. 1.3. та п.1.4. Додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить серед переліку документів необхідних для підтердження кваліфікації документи, що дикримінують учасника, а саме – «підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, щонайменше 4 (чотири) маршрутизатори ядра мереж з підтримкої протоколу третього рівня MPLS та підтримкою механізмів комутації пакетів на другому рівні QNQ у формi договору на поставку, податкових та видаткових накладних» та «документальне підтвердження наявності точок росташування телекомунікаційної мережі учасніка по близу місць росташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника). У формі договорів сервітуту або аренди на розміщення телекомунікаційних вузлів учасника, договорів на постачання електроживлення поблизу місць росташування IP камер згідно Додатка 5» є помилковим.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в пункті 1.3 Додатку 4 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, а саме маршрутизаторів з підтримкою протоколу третього рівня MPLS, оскільки це є вимоги до надання каналів передачі даних для гарантованої роботи Системи в умовах великої розподіленої мережі і цими документами, що передбачені чинним законодавством (договір на поставку, податкова та видаткова накладна) Учасник підтвердить той факт, що володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором, якщо Учасник буде визнаний переможцем конкурсу. Жодних складностей для подання таких видів документів Учасниками, які можуть виконати зазначений у тендерній документації обсяг поставки товару не повинно виникати, а тому позиція заявника є суб’єктивною.
Також замовником не встановлено дискримінаційних вимог у пункті 1.4. Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності телекомунікаційної мережі Учасника по близу міст розташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника), оскільки це є підтвердженням гарантуванням роботи Системи через телекомунікаційну мережу Учасника та здійснення всіх необхідних дій для підключення обладнання телекомунікаційної мережі відео спостереження м. Дніпро до мережі 220В (технічні умови, лічильник, тощо).
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника інформацію для підтвердження відповідності умов функціонування Системи у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Щодо, оскарження п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації необхідно зазначити, що оптоволоконна мережа повинна належати одному оператору (Учаснику) послуги передачі даних, тому-що має бути одна юридична особа яка буде нести юридичну відповідальність за передачу даних з метою швидкого реагування при можливих аварійних ситуаціях на кабельній мережі передачі даних оператора (Учасника), як наслідок гарантувати роботу Системи в цілому. Це виключає рiзноманiтнi варіанти, коли мережа пошкоджена на фізичному рівні, а відповідальність за аварійно відновлювальні роботи розділена на невизначену кількість провайдерів, які не несуть прямої відповідальності перед Замовником. Так само, коли мережа належить одному оператору(Учаснику) стає неможливим перехоплення даних(трафiку), в місцях точок демаркації з провайдерами які не несуть прямої юридичної відповідальності перед Замовником. Таким чином забезпечується безпека і не розповсюдження даних(трафiку), що передаються до кінцевого адресата мережі - ЦОД Замовника. Оскільки збереження і цінність даних які передаються від відеокамер несе максимальний пріоритет, оптоволоконна мережа передачі даних повинна належати одному оператору (Учаснику), та обслуговуватися тим ж оператором (Учасником).
Вимога щодо несправедливості критеріїю оцінки тендерних пропозицій по закупівлі «Система ситуаційного спостереження у м. Дніпропетровську - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)» а саме «безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів», є необгрунтованою, оскільки додаткові коефіцієнти на надання не тарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер, отже самим ЗУ «Про публічні закупівлі» надається таке право Замовнику, а тому посилання Учасника на те, що Замовник порушує ЗУ «Про запобігання корупції» та права учасників є безпідставним та нічим не підтвердженим.
Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 22 листопада 2016 22:36
Щодо просрочення термінів розгляду Вимоги
Звертаю увагу Замовника на порушення ним ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої він мав розглянути подану нами Вимогу Вих. № 1611-1 від 16 листопада 2016 р. в термін не пізніше 21 листопада 2016 р., надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2016 16:21
Зважаючи на те, що Замовник розглянув вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» 23.11.2016 року, пропонується надати учасникам додатковий час для уточнень, та у зв’язку з цим виправити в розділі ІV Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 09.12.2016 року на 20.12.2016 року. Чим задовольнити вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» від 22.11.2016 року (ID: UA-2016-10-02-000003-C.A3).

Документи подані скаржником

16 листопада 2016 10:44
1611-1 Інфо-Рада Дніпро.pdf

Документи подані скаржником

16 листопада 2016 10:52
1611-1_ Інфо-Рада Дніпро.pdf

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-02-000003-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 листопада 2016 14:47
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
Прошу: Зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації відповідні зміни, виключивши зазначені незаконні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 01.12.2016 № 1803.PDF
Дата публікації: 01 грудня 2016 19:36

Документи подані скаржником

28 листопада 2016 14:47
scan0087.pdf

Документи Органу Оскарження

01 грудня 2016 19:36
від 01.12.2016 № 1803.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2017
UA-2016-10-02-000003-cd41561c4447841ceaeb2af6924d41974
Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДМР
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49100, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Учасник Документи Рішення
ТОВ ИДТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Мегалинк Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

19 грудня 2016 20:21
Електронний підпис
19 грудня 2016 20:21
Електронний підпис
19 грудня 2016 20:19
идт2 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
ИДТ 1 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 3 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 5 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 4 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
темп идт.pdf
19 грудня 2016 20:19
темп идт 2.pdf
19 грудня 2016 20:19
космическая 9а.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт.pdf
19 грудня 2016 20:19
гарантия 558.PDF
19 грудня 2016 18:02
штатка.pdf
19 грудня 2016 18:02
Статут.pdf
19 грудня 2016 18:02
Свідоцтво.pdf
19 грудня 2016 18:02
Протокол 11.pdf
19 грудня 2016 18:01
Приказ Дьоров І.Є,.pdf
19 грудня 2016 18:01
Перелік видів робіт.pdf
19 грудня 2016 18:01
Наявність працівників.pdf
19 грудня 2016 18:01
Наявність обладнання.pdf
19 грудня 2016 18:01
Ліцензія.pdf
19 грудня 2016 18:01
Дозвіл.pdf
19 грудня 2016 18:01
Договір аренди авто.pdf
19 грудня 2016 18:01
Довідки.pdf
19 грудня 2016 18:01
Видаткові накладні.pdf

Публічні документи

20 грудня 2016 07:59
Електронний підпис
20 грудня 2016 07:59
Електронний підпис
20 грудня 2016 07:57
Северний р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
ОСББ Південний.pdf
20 грудня 2016 07:57
Пивденный МЛ.pdf
20 грудня 2016 07:57
Ленинский нет дог С-5.pdf
20 грудня 2016 07:57
Красногвард. р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
Кіровський р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
Индустриальний р-н.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-5.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-2.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-1.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жек№25.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жек№22.pdf
20 грудня 2016 07:56
АНД р-н.pdf
19 грудня 2016 21:02
Електронний підпис
19 грудня 2016 21:02
Електронний підпис
19 грудня 2016 21:00
Точки розташування.pdf
19 грудня 2016 21:00
СтатутМЛ.pdf
19 грудня 2016 21:00
обортно сальдовая МЛ.pdf
19 грудня 2016 21:00
Довідка конкуренція.pdf
19 грудня 2016 21:00
Довідка корупція.pdf
19 грудня 2016 20:59
Технічна специфікація.pdf
19 грудня 2016 20:59
Договір на аренду авто.pdf
19 грудня 2016 20:59
Свідоцтво.pdf
19 грудня 2016 20:59
Наявність обладнання.pdf
19 грудня 2016 20:59
гарантия 559.PDF
19 грудня 2016 20:59
ДТЕК 2010.pdf
19 грудня 2016 20:59
ДТЕК 2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ИДТ

ТОВ Мегалинк

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2017 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Мегалинк 19 000 000,00
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
1.3698630137 13 870 000 Документи
ТОВ ИДТ 19 000 000,00
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
1.1232876712 16 914 634.15 Документи

Публічні документи

20 грудня 2016 07:59
Електронний підпис
20 грудня 2016 07:59
Електронний підпис
20 грудня 2016 07:57
Северний р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
ОСББ Південний.pdf
20 грудня 2016 07:57
Пивденный МЛ.pdf
20 грудня 2016 07:57
Ленинский нет дог С-5.pdf
20 грудня 2016 07:57
Красногвард. р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
Кіровський р-н.pdf
20 грудня 2016 07:57
Индустриальний р-н.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-5.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-2.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жилсевіс-1.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жек№25.pdf
20 грудня 2016 07:56
Жек№22.pdf
20 грудня 2016 07:56
АНД р-н.pdf
19 грудня 2016 21:02
Електронний підпис
19 грудня 2016 21:02
Електронний підпис
19 грудня 2016 21:00
Точки розташування.pdf
19 грудня 2016 21:00
СтатутМЛ.pdf
19 грудня 2016 21:00
обортно сальдовая МЛ.pdf
19 грудня 2016 21:00
Довідка конкуренція.pdf
19 грудня 2016 21:00
Довідка корупція.pdf
19 грудня 2016 20:59
Технічна специфікація.pdf
19 грудня 2016 20:59
Договір на аренду авто.pdf
19 грудня 2016 20:59
Свідоцтво.pdf
19 грудня 2016 20:59
Наявність обладнання.pdf
19 грудня 2016 20:59
гарантия 559.PDF
19 грудня 2016 20:59
ДТЕК 2010.pdf
19 грудня 2016 20:59
ДТЕК 2015.pdf

Публічні документи

19 грудня 2016 20:21
Електронний підпис
19 грудня 2016 20:21
Електронний підпис
19 грудня 2016 20:19
идт2 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
ИДТ 1 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 3 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 5 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт 4 сервитут.pdf
19 грудня 2016 20:19
темп идт.pdf
19 грудня 2016 20:19
темп идт 2.pdf
19 грудня 2016 20:19
космическая 9а.pdf
19 грудня 2016 20:19
идт.pdf
19 грудня 2016 20:19
гарантия 558.PDF
19 грудня 2016 18:02
штатка.pdf
19 грудня 2016 18:02
Статут.pdf
19 грудня 2016 18:02
Свідоцтво.pdf
19 грудня 2016 18:02
Протокол 11.pdf
19 грудня 2016 18:01
Приказ Дьоров І.Є,.pdf
19 грудня 2016 18:01
Перелік видів робіт.pdf
19 грудня 2016 18:01
Наявність працівників.pdf
19 грудня 2016 18:01
Наявність обладнання.pdf
19 грудня 2016 18:01
Ліцензія.pdf
19 грудня 2016 18:01
Дозвіл.pdf
19 грудня 2016 18:01
Договір аренди авто.pdf
19 грудня 2016 18:01
Довідки.pdf
19 грудня 2016 18:01
Видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мегалинк

ТОВ ИДТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Мегалинк
#33769837
Переможець 19 000 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2017 12:15

Документи

19 січня 2017 12:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Мегалинк
#33769837
19 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2017 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
15 серпня 2017 11:40
Додаткова угода 2 від 14.08.2017.PDF зміни до договору
15 серпня 2017 11:36
Електронний підпис укладений
09 червня 2017 11:37
Додаткова угода № 1 від 08.06.2017 року до договору № 01/02 від 01.02.2017 року зміни до договору
09 червня 2017 11:32
Електронний підпис укладений
02 лютого 2017 14:28
Договір № 01/02 від 01.02.2017 року укладений
02 лютого 2017 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Основною складовою «Системи ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)», яку Виконавець повинен створити та встановити Замовнику, є камери відеоспостереження, які є технічно складними пристроями та мають містити аналітичні функції та оптичний інтерфейс 100 Base TX/FX, та які на даний час ще проходять модернізацію на заводі-виробника та заводом-виробником проводиться оновлення та налагодження їх програмної складової для підвищення безпеки пристрою і підвищення продуктивності, тому наявні об’єктивні обставини, незалежні від Виконавця, які підтвердженні документально, що призводять до затримки передання товару. Враховуючи зазначене та документи надані ТОВ «Мега Лінк», Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п. 6.1. Договору № 01-02 від 01.02.2017 року виклавши його в нові редакції: «Створення і поставка Системи здійснюється з моменту укладання договору та не пізніше 01.11.2017 року»
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткова зміна місць встановлення частин Системи
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 19 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 166 666,67 UAH)