Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2016-09-29-001574-b 2a9cf69d20434a63bb340ce5f05566cd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестеренко Валентина Вікторівна

380442348977 nesterenko_bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470112
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513
Контактна особа: Нестеренко Валентина Вікторівна
380442348977
nesterenko_bux@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2016 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2016 15:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2016 14:28
Початок аукціону: 06 жовтня 2016 14:28
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні (якісні) вимоги Предмет закупівлі: ДК 016:2010 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів) Надаючи зазначену пропозицію Учасник погоджується з вимогами, які визначені цим документом та Договором поставки Товару (проект Договору додається окремо). До уваги Учасника! Пропозиція буде відхилена при виконані однієї з умов наведених у Розділі 4 цього документу. Учасник має окремо ознайомитись з порядком та правилами подання пропозицій до проведення Аукціону. 1.Специфікацію на послуги наведено у окремому документі Файл: «Специфікація.docx» 2. Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника: 2.1. Загальні відомості про учасника (надається окремим документом): - повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб); - юридична адреса, місцезнаходження; - інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити; - керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон); 2.2. Копія виписки або витягу про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця. 2.3. Копія документів, які підтверджують статус платника ПДВ (платника єдиного податку). 2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2014 та 2015 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). 2.5. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. 2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб). 2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.8. На підтвердження дотримання норм виробника надати завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг. 2.9. Надати в довільній формі лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів. 2.10. Цінова пропозиція - заповнена форма (файл «Специфікація.docx») 3. Інша інформація: 3.1. Місце отримання послуг: – м. Київ, бул. Т. Шевченка, 26/4; 4. Перелік умов при яких пропозиція буде відхилена 4.1. Ненадання кваліфікаційної інформації про Учасника в повному обсязі (перелік наведений у розділі 2 цього документу). Зазначені документи необхідно надати до проведення Аукціону; 4.2. Перевищення вартості пропозиції над очікуваною вартістю. 5. Вимоги щодо порядку виконання робіт та якості наданих послуг, які будуть включені в договір Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця. Вилучення картриджів, з метою заправки чи відновлення Виконавцем, здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту подання замовлення, у тому числі по телефону. Повернення картриджів здійснюється протягом 2-3 днів з моменту надходження відповідного замовлення. Транспортування картриджів від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Специфікація ДК 016:2010 - 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів ) № Найменування Код Од. Кількість 1. Заправка картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 20 2. Заправка картриджу HP Color LaserJet 2600n Q6000A, Q6001A, Q6002A, Q6003A. шт. 1 3. Заправка картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 4 4. Заправка картриджу Canon i – sensys MF 5940 dn 719 H шт. 2 5. Заправка картриджу Canon i – sensys LBP 6230 dw 726 Starter шт. 2 6. Відновлення картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 4 7. Відновлення картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 1

Технічні (якісні) вимоги
Предмет закупівлі:
ДК 016:2010
95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування
ДК 021:2015
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(Заправка та відновлення картриджів)
Надаючи зазначену пропозицію Учасник погоджується з вимогами, які визначені цим документом та Договором поставки Товару (проект Договору додається окремо).
До уваги Учасника! Пропозиція буде відхилена при виконані однієї з умов наведених у Розділі 4 цього документу.
Учасник має окремо ознайомитись з порядком та правилами подання пропозицій до проведення Аукціону.

1.Специфікацію на послуги наведено у окремому документі
Файл: «Специфікація.docx»

2. Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника:

2.1. Загальні відомості про учасника (надається окремим документом):
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб);
- юридична адреса, місцезнаходження;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);
2.2. Копія виписки або витягу про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
2.3. Копія документів, які підтверджують статус платника ПДВ (платника єдиного податку).
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2014 та 2015 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон).
2.5. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб).
2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.8. На підтвердження дотримання норм виробника надати завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг.

2.9. Надати в довільній формі лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів.
2.10. Цінова пропозиція - заповнена форма (файл «Специфікація.docx»)

3. Інша інформація:
3.1. Місце отримання послуг: – м. Київ, бул. Т. Шевченка, 26/4;

4. Перелік умов при яких пропозиція буде відхилена
4.1. Ненадання кваліфікаційної інформації про Учасника в повному обсязі (перелік наведений у розділі 2 цього документу). Зазначені документи необхідно надати до проведення Аукціону;
4.2. Перевищення вартості пропозиції над очікуваною вартістю.

5. Вимоги щодо порядку виконання робіт та якості наданих послуг, які будуть включені в договір

Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець.
Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до і після виконаних робіт.
Після заправки або відновлення в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок.
Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа.
Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування.
Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування.
Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем.
Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця.
Вилучення картриджів, з метою заправки чи відновлення Виконавцем, здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту подання замовлення, у тому числі по телефону.
Повернення картриджів здійснюється протягом 2-3 днів з моменту надходження відповідного замовлення.
Транспортування картриджів від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок.
У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою.
У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок.
Специфікація
ДК 016:2010 - 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання:
ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів )
№ Найменування Код Од. Кількість
1. Заправка картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 20
2. Заправка картриджу HP Color LaserJet 2600n Q6000A,
Q6001A,
Q6002A,
Q6003A. шт. 1
3. Заправка картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 4
4. Заправка картриджу Canon i – sensys MF 5940 dn 719 H шт. 2
5. Заправка картриджу Canon i – sensys LBP 6230 dw 726 Starter шт. 2
6. Відновлення картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 4
7. Відновлення картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
Технічні (якісні) вимоги
Предмет закупівлі:
ДК 016:2010
95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування
ДК 021:2015
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(Заправка та відновлення картриджів)
Надаючи зазначену пропозицію Учасник погоджується з вимогами, які визначені цим документом та Договором поставки Товару (проект Договору додається окремо).
До уваги Учасника! Пропозиція буде відхилена при виконані однієї з умов наведених у Розділі 4 цього документу.
Учасник має окремо ознайомитись з порядком та правилами подання пропозицій до проведення Аукціону.

1.Специфікацію на послуги наведено у окремому документі
Файл: «Специфікація.docx»

2. Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника:

2.1. Загальні відомості про учасника (надається окремим документом):
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб);
- юридична адреса, місцезнаходження;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);
2.2. Копія виписки або витягу про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
2.3. Копія документів, які підтверджують статус платника ПДВ (платника єдиного податку).
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2014 та 2015 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон).
2.5. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб).
2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.8. На підтвердження дотримання норм виробника надати завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг.

2.9. Надати в довільній формі лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів.
2.10. Цінова пропозиція - заповнена форма (файл «Специфікація.docx»)

3. Інша інформація:
3.1. Місце отримання послуг: – м. Київ, бул. Т. Шевченка, 26/4;

4. Перелік умов при яких пропозиція буде відхилена
4.1. Ненадання кваліфікаційної інформації про Учасника в повному обсязі (перелік наведений у розділі 2 цього документу). Зазначені документи необхідно надати до проведення Аукціону;
4.2. Перевищення вартості пропозиції над очікуваною вартістю.

5. Вимоги щодо порядку виконання робіт та якості наданих послуг, які будуть включені в договір

Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець.
Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до і після виконаних робіт.
Після заправки або відновлення в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок.
Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа.
Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування.
Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування.
Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем.
Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця.
Вилучення картриджів, з метою заправки чи відновлення Виконавцем, здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту подання замовлення, у тому числі по телефону.
Повернення картриджів здійснюється протягом 2-3 днів з моменту надходження відповідного замовлення.
Транспортування картриджів від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок.
У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою.
У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок.
Специфікація
ДК 016:2010 - 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання:
ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів )
№ Найменування Код Од. Кількість
1. Заправка картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 20
2. Заправка картриджу HP Color LaserJet 2600n Q6000A,
Q6001A,
Q6002A,
Q6003A. шт. 1
3. Заправка картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 4
4. Заправка картриджу Canon i – sensys MF 5940 dn 719 H шт. 2
5. Заправка картриджу Canon i – sensys LBP 6230 dw 726 Starter шт. 2
6. Відновлення картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 4
7. Відновлення картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 1
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2016  —  29 грудня 2016
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 016:2010: 95.11.10-00.00 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому немає доданих до закупівлі документів?
Дата подання: 30 вересня 2016 08:50
Додайте будь-ласка їх.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2016 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Вічний картридж 2 480,63
UAH з ПДВ
2 480,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 3 660,00
UAH з ПДВ
3 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Талалаєв А. В. 5 750,00
UAH з ПДВ
5 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2016 17:36
Сертіфікат НР.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Сертіфікат Canon.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Договір2009р услугі.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Скан договора.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Податки 2016.pdf
03 жовтня 2016 17:36
ДовідкаМВС.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Довідка.pdf
03 жовтня 2016 17:36
ДОКУМ СКАН 21.pdf
03 жовтня 2016 17:36
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
03 жовтня 2016 17:36
Специфікація.docx
03 жовтня 2016 17:36
Пропозиція5750.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Вічний картридж

ТОВ Гарант прінт сервіс

ФОП Талалаєв А. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Вічний картридж
#37634298
Переможець 2 480,63
UAH з ПДВ
12 жовтня 2016 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2016 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вічний картридж
#37634298
2 480,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір про надання послуг 1.jpg укладений
25 жовтня 2016 16:03
Договір про надання послуг 2.jpg укладений
25 жовтня 2016 16:03
Договір про надання послуг.jpg укладений
25 жовтня 2016 16:02