Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (теплова енергія)
Очікувана вартість
551 577,00 UAH
UA-2016-09-28-001255-b bc4446de9e0c4e1bbd06aa03f3def7ba
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лінійчук

+380972517238 ztprodukty@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Лінійчук
+380972517238
ztprodukty@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Так як постачання пари та гарячої води та пов'язаної продукції в Житомирському районі здійснюють по закріплених територіях відповідні постачальники Лот1 - КП Новогуйвинське ВЖРЕКП, альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Враховуючи вищенаведені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі даного предмету, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі », а саме відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. З метою опалення Новогуйвинської гімназії до кінця опалювального періоду 2016 року необхідно укласти договір з КП Новогуйвинське ВЖРЕКП. Не укладення договору про закупівлю призведе до припинення теплопостачання вищевказаної гімназії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2016 16:45
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 услуга
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (теплова енергія) , Гкал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12441, Україна, Житомирська область, смт. Новогуйвинське, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

28 вересня 2016 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП «Новогуйвинське ВЖРЕКП»
#30273396
Переможець 551 577,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2016 16:45

Документи

29 вересня 2016 16:45
Електронний підпис
29 вересня 2016 16:40
протокол188новог.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2016 16:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП «Новогуйвинське ВЖРЕКП»
#30273396
551 577,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2016 16:45
Електронний підпис
29 вересня 2016 16:40
протокол188новог.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2017 17:39
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2017 17:16
dod_ugoda_26.jpg зміни до договору
25 січня 2017 17:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2016 13:56
дод_угода Новог_ВЖРЕКП_31-03-17.JPG зміни до договору
31 грудня 2016 13:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2016 15:59
дод_угода Новог_ВЖРЕКП_3.JPG зміни до договору
27 грудня 2016 15:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2016 15:57
дод_угода Новог_ВЖРЕКП.JPG зміни до договору
27 грудня 2016 15:55
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2016 17:28
img0003.JPG укладений
05 жовтня 2016 17:19
img0002.JPG укладений
05 жовтня 2016 17:19
img0001.JPG укладений
05 жовтня 2016 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2016
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору відповідно до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору відповідно до фактичного використання послуг
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору згідно ст.36 ч.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 579 391,21
UAH з ПДВ