Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного залу Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня №7 з прибудовою харчоблока по вул. Шевченка, 14, м. Вознесенськ Миколаївської області
Очікувана вартість
16 382 000,00 UAH
UA-2016-09-28-001119-b 523aa9406c9f4b9f977ded24532d9b97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нуждов Павло Анатолійович

+380512379436 ukb@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, 804 , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Нуждов Павло Анатолійович
+380512379436
ukb@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2016 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2016 09:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2016 13:23
Очікувана вартість: 16 382 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Будівництво спортивного залу Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня №7 з прибудовою харчоблока по вул. Шевченка, 14, м. Вознесенськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 804, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45212225-9 — Будівництво спортивних зал

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін якості виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію : 10%
16 років і більше: 10%
11-15 років: 5%
10 років: 0%
29 вересня 2016 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2016 15:32
Тендерна документація ЗОШ №7 Вознесенск.doc
29 вересня 2016 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2016 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2016 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2016 15:32
Тендерна документація ЗОШ №7 Вознесенск.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2016 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд" 13 555 910,49
UAH з ПДВ
13 555 910,49
UAH з ПДВ
1.1111111111 12 200 319.44 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаїв Телекомбуд» 13 912 281,00
UAH з ПДВ
13 912 281,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 12 521 052.90 Документи

Публічні документи

13 жовтня 2016 18:35
Банківська гарантія.zip
13 жовтня 2016 18:33
Відповідність.rar

Публічні документи

13 жовтня 2016 19:55
Кошторис_3.rar
13 жовтня 2016 19:54
Кошторис_2.rar
13 жовтня 2016 19:52
Кошторис_1.rar
13 жовтня 2016 19:45
Банківська гарантія.rar
13 жовтня 2016 19:43
Докуметы.rar
13 жовтня 2016 19:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ІНТЕРБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаїв Телекомбуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд"
#40356536
Переможець 13 555 910,49
UAH з ПДВ
21 жовтня 2016 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2016 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд"
#40356536
13 555 910,49
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 10:36
Д.у 7 від 08.12.17 до договору 50.pdf зміни до договору
08 грудня 2017 10:32
Д у 6 від 20.11.2017 до договору 50.pdf зміни до договору
21 листопада 2017 09:08
ДУ 5 10.08.2017 до договору 50.pdf зміни до договору
10 серпня 2017 15:16
ДУ 4 від 28.12.2016 до договору 50.pdf укладений
29 грудня 2016 10:17
ДУ 3 від 28.12.2016 до договору 50.pdf укладений
29 грудня 2016 10:17
ДУ 2 від 20.12.2016 до договору 50.pdf укладений
20 грудня 2016 08:53
ДУ 1від 25.11.2016 до договору 50.pdf укладений
28 листопада 2016 10:19
Договір 50 03.11.2016.pdf укладений
04 листопада 2016 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числі ПДВ – 2258679,25 грн., обладнання -1548319,97 грн. в тому числі ПДВ, на поточний рік – 9265955,60 грн. в тому числі ПДВ – 1544325,93 грн., обладнання -129918,08 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 9085955,60 грн. в тому числі ПДВ – 1514325,93 грн., обладнання -129918,08 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 180000,00 грн. в тому числі ПДВ – 30000,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 2 від 20.12.2016 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2016.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числи ПДВ – 2258679,25 грн., обладнання -1548319,97 грн. в тому числі ПДВ, на поточний рік – 11982615,58 грн. в тому числи ПДВ – 1997102,60 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 11721615,58 грн. в тому числи ПДВ – 1953602,60 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 261000,00 грн. в тому числи ПДВ – 43500,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 3 від 28.12.2016 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2016.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числи ПДВ – 2258679,25 грн., обладнання -1548319,97 грн. в тому числі ПДВ, на поточний рік – 11982391,13 грн. в тому числи ПДВ – 1997065,19 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 11721391,13 грн. в тому числи ПДВ – 1953565,19 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 261000,00 грн. в тому числи ПДВ – 43500,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 4 від 28.12.2016 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2016.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числі ПДВ – 2259318,42 грн., обладнання -688270,61 грн. в тому числі ПДВ. На 2016 рік – 11982391,13 грн. в тому числі ПДВ – 1997065,20 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ. На поточний 2017 рік -1573519,36 грн. в тому числі ПДВ – 262253,22 грн., обладнання -103112,71 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1493719,36 грн. в тому числі ПДВ – 248953,22 грн., обладнання -103112,71 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 79800,00 грн. в тому числі ПДВ – 13300,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 5 від 10.08.2017 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числі ПДВ – 2259318,42 грн., обладнання -688270,61 грн. в тому числі ПДВ. На 2016 рік – 11982391,13 грн. в тому числі ПДВ – 1997065,20 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ. На поточний 2017 рік -1573519,36 грн. в тому числі ПДВ – 262253,22 грн., обладнання - 90432,48 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1493719,36 грн. в тому числі ПДВ – 248953,22 грн., обладнання -90432,48 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 79800,00 грн. в тому числі ПДВ – 13300,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 6 від 20.11.2017 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 і викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 13555910,49 грн. в тому числі ПДВ – 2259318,42 грн., обладнання - 675590,38 грн. в тому числі ПДВ. На 2016 рік – 11982391,13 грн. в тому числі ПДВ – 1997065,20 грн., обладнання -585157,90 грн. разом з ПДВ. На поточний 2017 рік -1573087,08 грн. в тому числі ПДВ – 262181,18 грн., обладнання – 90432,48 грн. разом з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1493719,36 грн. в тому числі ПДВ – 248953,22 грн., обладнання -90432,48 грн. разом з ПДВ, субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 79367,72 грн. в тому числі ПДВ – 13227,96 грн. 3. Інші умови договору підряду № 50 від 03.11.2016 залишити без змін. 4. Додаткова угода № 7 від 08.12.2017 до договору підряду № 50 від 03.11.2016 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 13 555 478,21
UAH з ПДВ