Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дошкільного навчального закладу на 120 місць по провулку Шостаковича, 28-А в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
17 463 311,00 UAH
UA-2016-09-27-001100-b 3868e69a50c84d25a211b795b506261f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2016 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2016 14:56
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2016 14:56
Початок аукціону: 17 жовтня 2016 15:45
Очікувана вартість: 17 463 311,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 316,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дошкільного навчального закладу на 120 місць по провулку Шостаковича, 28-А в м. Хмельницькому (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, провулок Шостаковича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2016 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2016 14:52
4 ТД Шостаковича 27.09.2016.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2016 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне Виробниче Підприємство "Енергомонтаж" 17 247 957,00
UAH з ПДВ
17 247 957,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РІСТ" 17 457 540,00
UAH з ПДВ
17 457 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2016 15:32
довідка з податкової.pdf
24 жовтня 2016 15:13
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2016 17:23
про кошторис.pdf
13 жовтня 2016 13:37
авк.rar
13 жовтня 2016 12:59
БГ 6606 КПВ Енергомонтаж.rar
13 жовтня 2016 03:05
лист по ст.17.pdf
13 жовтня 2016 03:04
довідки з банків.pdf
13 жовтня 2016 02:49
опис.pdf
13 жовтня 2016 02:49
техніка.pdf
13 жовтня 2016 02:49
працівники.pdf
13 жовтня 2016 02:48
реєстр.pdf
13 жовтня 2016 02:48
установчі.pdf
13 жовтня 2016 02:48
опис.pdf
13 жовтня 2016 02:48
пропозиція.pdf
13 жовтня 2016 02:47
Лист згода субпідряд.jpg
13 жовтня 2016 02:47
субпідряд.pdf
13 жовтня 2016 02:47
Ліцензія та Дозвола.pdf
13 жовтня 2016 02:46
3.rar
13 жовтня 2016 02:46
2.rar
13 жовтня 2016 02:46
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне Виробниче Підприємство "Енергомонтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне Виробниче Підприємство "Енергомонтаж"
#01018671
Переможець 17 247 957,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2016 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2016 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне Виробниче Підприємство "Енергомонтаж"
#01018671
17 247 957,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 17:58
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 16:21
d_u2.PDF зміни до договору
15 грудня 2017 16:18
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 12:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 березня 2017 15:41
Електронний підпис укладений
02 листопада 2016 16:05
Договір № 04-1-16 про закупівлю робіт від 02.11.2016 укладений
02 листопада 2016 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.14 Договору Сторони вирішили абзац 2 пункту 3.1. виключити. 2. Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.1. у наступній реакції: “Роботи передбачені в п. 1.2. Договору у 2016 році не виконувалися.”. 3. Згідно рішення позачергової десятої сесії Хмельницької міської ради “Про бюджет міста Хмельницького на 2017 рік” від 29.12.2016 №12, пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2.: “Вартість виконання робіт у 2017 році становить 4 896 560 (чотири мільйони вісімсот дев'яносто шість тисяч п'ятсот шістдесят) гривень 40 копійок, в тому числі ПДВ — 816093,40 грн.”. 4. Пункт 4.1. Договору доповнити підпунктом 4.1.1. у наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій у 2017 році в розмірі 1 468 960 (один мільйон чотириста шістдесят вісім тисяч дев'ятсот шістдесят) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 244826,67 грн.”. 5. Пункт 4.2. Договору доповнити підпунктом 4.2.1. у наступній реакції: “Підрядник у 2017 році протягом трьох місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати (авансу) підтверджує їх використання згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням.”. 6. Пункт 4.3. Договору доповнити підпунктом 4.3.1. у наступній реакції: “У 2017 році по закінченні тримісячного терміну невикористанні суми попередньої оплати (авансу) Підрядником повертаються Замовнику.”. 7. В Розділі 13 Договору слова “ПАТ АКБ “Львів” замінити на слова “ПАТ «ВіЕсБанк», цифри “2600739250” замінити на цифри “26006000015966”, цифри “325268” замінити на цифри “325213”, доповнити словами та цифрами: “Індивідуальний податковий номер 010186713064, Номер свідоцтва 18046747”.
Номер договору про закупівлю: 04-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до договору про закупівлю робіт № 04-1-16 від 02.11.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.14 Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2017 році, що становить 4 896 560 грн. 40 коп. зменшити на 4 896 560 грн. 40 коп. 2. Підпункт 3.1.2 Договору викласти у наступній реакції: “Роботи передбачені в п. 1.2. Договору у 2017 році не виконувалися.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 04-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 531 409,80
UAH з ПДВ