Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металеві шафи для документів
Очікувана вартість
53 630,00 UAH
UA-2016-09-22-000357-b ● 75e9ad86adab4351b614b300e3bded57
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2016 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2016 16:00 |
Очікувана вартість: | 53 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 269,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість і опис предмета закупівлі: згідно Додатка №1 4. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг- заклади освіти Подільського району м. Києва згідно Додатка №1. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вересень-жовтень 2016 року. 6. Технічні вимоги: Додаток 1. 7. Інформація про учасника: Додаток 2. 8. Основні умови договору: Додаток 3.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
згідно ДК 016:2010 25.99.2 Вироби з недорогоцінних металів, інші ( НКУ 021:2015 -44421720-0 "Шафи із замком" (металева шафа )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2016
ДК 021:2015: 44421720-0 — Шафи із замком
ДК 016:2010: 25.99.2 — Вироби з недорогоцінних металів, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2016 11:40 |
Вимоги_металева шафа.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вопросы по тендеру.
Дата подання: 26 вересня 2016 10:45
Добрый день.
Есть ряд вопросов, касательно тендера:
1. Срок поставки, хотелось бы понимать, какой окончательный срок поставки.
2. По каждой доставке нужна информация на какой этаж нужно занести продукцию и есть ли там грузовые лифты (это по шкафам ШБС-16/4), куда она поместиться.
3. Фото продукции нужно добавить отдельным файлом, или можно разместить в предложении, отдельным столбцом в таблице?
4. Можно ли документы, которые прилагаются к предложению, не делать согласно ( Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів.). Например статут у нас в формате пдф 22 страницы, нет технической возможности его распечатать на фирменном бланке, с датой и номером регистрации, сохранив при этом читабельность.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Строк поставки до 31.10.2016(вказано в оголошенні).
2. В закладах освіти відсутні ліфти.
3. Фото продукції потрібно завантажити окремим файлом(файлами).
4.Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів. Ця вимога стосується довідок, які надає учасник (наприклад "цінова пропозиція"). Статут-це не довідка, як і інші копії документів які повинні бути надані для підтвердження кваліфікаційних вимог, тому вони завантажуються у сканованому вигляді.Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника і печаткою.
1. Строк поставки до 31.10.2016(вказано в оголошенні).
2. В закладах освіти відсутні ліфти.
3. Фото продукції потрібно завантажити окремим файлом(файлами).
4.Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів. Ця вимога стосується довідок, які надає учасник (наприклад "цінова пропозиція"). Статут-це не довідка, як і інші копії документів які повинні бути надані для підтвердження кваліфікаційних вимог, тому вони завантажуються у сканованому вигляді.Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника і печаткою.
Вопрос по доставка
Дата подання: 26 вересня 2016 14:32
Добрый день.
На какой этаж нужно будет заносить продукцию, согласно следующим адресам:
ЗНЗ №63, вул.Гречка 10а (1 шт)
ЗНЗ №271, вул.Мостицька 16 (1 шт.)
ЗНЗ №68, вул.Білицька,41/43 (1 шт.)
ЗНЗ №17, вул. Фрунзе, 8 (1 шт.)
ЗНЗ №156, вул. Западинська, 10 (1 шт)
ЗНЗ №3, пр. Правди, 84 (1 шт.)
ЗНЗ №242, пр. Правди, 64-Г (1 шт)
Відповідь: Доброго дня.
ЗНЗ №63, вул.Гречка 10а (1 шт)-2 поверх
ЗНЗ №271, вул.Мостицька 16 (1 шт.)-1 поверх
ЗНЗ №68, вул.Білицька,41/43 (1 шт.)-3 поверх
ЗНЗ №17, вул. Фрунзе, 8 (1 шт.)-2 поверх
ЗНЗ №156, вул. Западинська, 10 (1 шт)-2 поверх
ЗНЗ №3, пр. Правди, 84 (1 шт.)-1 поверх
ЗНЗ №242, пр. Правди, 64-Г (1 шт)-1 поверх
ЗНЗ №63, вул.Гречка 10а (1 шт)-2 поверх
ЗНЗ №271, вул.Мостицька 16 (1 шт.)-1 поверх
ЗНЗ №68, вул.Білицька,41/43 (1 шт.)-3 поверх
ЗНЗ №17, вул. Фрунзе, 8 (1 шт.)-2 поверх
ЗНЗ №156, вул. Западинська, 10 (1 шт)-2 поверх
ЗНЗ №3, пр. Правди, 84 (1 шт.)-1 поверх
ЗНЗ №242, пр. Правди, 64-Г (1 шт)-1 поверх
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Переможець |
53 523,18
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2016 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
10 жовтня 2016 10:34
|