Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Володимирський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 01565129 |
Вебсайт: | http://kpvr.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, Антоновича, 115 |
Контактна особа: |
Лучковська Наталія Іванівна 380445290073 kpvrkadri@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2016 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2016 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2016 07:00 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,43% |
Інформація про предмет закупівлі
1. Опитування цільової аудиторії, яке дозволить докладно дослідити портрет «середнього покупця» за більшістю соціально – демографічних характеристик: - визначити мотиви відвідування та здійснення покупок на ринку; - визначити основні джерела інформації для клієнтів ринку; - визначити на які витрати вони готові; - дослідити «середній чек» покупців за різними категоріями товару; - провести дослідження опитування продавців тощо. 2. Провести кількісне спостереження відвідувачів ринку, що дозволить відобразити картину потоку реальних та потенційних клієнтів в залежності від часу доби та / або дня тижня. 3. Провести дослідження опитування продавців тощо. 4. Провести фокус групового дослідження та надати оброблену інформацію у наступних формах: - відеоматеріали; - презентація результатів (файл в будь-якому форматі та безпосередньо презентація), - повний аналітичний звіт за результатами.
- визначити мотиви відвідування та здійснення покупок на ринку;
- визначити основні джерела інформації для клієнтів ринку;
- визначити на які витрати вони готові;
- дослідити «середній чек» покупців за різними категоріями товару;
- провести дослідження опитування продавців тощо.
2. Провести кількісне спостереження відвідувачів ринку, що дозволить відобразити картину потоку реальних та потенційних клієнтів в залежності від часу доби та / або дня тижня.
3. Провести дослідження опитування продавців тощо.
4. Провести фокус групового дослідження та надати оброблену інформацію у наступних формах:
- відеоматеріали;
- презентація результатів (файл в будь-якому форматі та безпосередньо презентація),
- повний аналітичний звіт за результатами.
- визначити мотиви відвідування та здійснення покупок на ринку;
- визначити основні джерела інформації для клієнтів ринку;
- визначити на які витрати вони готові;
- дослідити «середній чек» покупців за різними категоріями товару;
- провести дослідження опитування продавців тощо.
2. Провести кількісне спостереження відвідувачів ринку, що дозволить відобразити картину потоку реальних та потенційних клієнтів в залежності від часу доби та / або дня тижня.
3. Провести дослідження опитування продавців тощо.
4. Провести фокус групового дослідження та надати оброблену інформацію у наступних формах:
- відеоматеріали;
- презентація результатів (файл в будь-якому форматі та безпосередньо презентація),
- повний аналітичний звіт за результатами.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2016 10:23 |
Оголошення тендер соц. досліджень.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Центр Незалежних Соціологічних Досліджень "Омега" #39355843 |
Переможець |
29 951,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2016 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Омега.pdf | укладений |
25 жовтня 2016 13:46
|
Договір Лендком.pdf | укладений |
25 жовтня 2016 13:43
|