Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів
Очікувана вартість
3 258 463,62 UAH
UA-2016-09-21-001238-c f043bd4d02a14b3388cb2fddf74b159d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ з організації тендерних закупівель

+380443096929
+380443096908
+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Відділ з організації тендерних закупівель
+380443096929,+380443096908,+380443096911
sergeeva@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2016 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2016 17:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 11:32
Очікувана вартість: 3 258 463,62 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 584,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39101.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
298 штуки
Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. 1-ша Привокзальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50100000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги
ДК 016:2010: 25.61.2 — Послуги щодо обробляння металів, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2016 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2016 16:26
ТУ У 24.1-30268559-304-2015 наплавка.docx
21 вересня 2016 16:26
наплавка хрестовин стрілочних переводів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення та внесення змін
Дата подання: 23 вересня 2016 17:55
Ознайомившись з оголошенням від 21.09.2016 предмет закупівлі «Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів» (код за ДК 021-2015 – 50100000 -6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги) просимо Вас надати роз’яснення стосовно тендерної документації, в частині строків надання послуг. В п. 14.1 додатку № 6 «Проект договору» до тендерної документації, зазначено, що «даний Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Згідно п.4.3 та 4.4 розділу 1 «Загальні положення», кількість хрестовин стрілочних переводів складає 298 шт., а строк надання послуг: жовтень – грудень 2016 року. Орієнтовний строк надання послуг з наплавлення хрестовин стрілочних переводів у кількості 298 шт., в залежності від погодних умов, складає 150 робочих днів. Проведення електронного аукціону: 06.10.2016 року. Відповідно п.2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, укладання договору з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тобто, орієнтовне виконання робіт з 26.10.2016 року. З огляду на вищезазначене, надання послуг з наплавлення хрестовин стрілочних переводів у кількості 298 шт. за період жовтень – грудень 2016 року неможливий. Таким чином, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, звертаємось до вас з проханням внести зміни до тендерної документації предмет закупівлі «Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів» (код за ДК 021-2015 – 50100000 -6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги) (оголошення від 21.09.2016), в частині строку надання послуг та внесення в договір пункту, в якому зазначено пролонгацію договору до повного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації згідно оголошення № UA-2016-09-21-001238-c стосовно перегляду термінів по надання послуг по наплавці хрестовин. Доводимо до Вашого відома наступне Структурним підрозділом службою колії регіональної філії «Південно- Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» станом на 2016 рік 298 хрестовин стрілочних переводів потребують ремонту (наплавлення) в найкоротший термін зазначений в тендерній документації.
В зв’язку з вищезазначеним ваша вимога не може бути прийнятою до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2016 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО 3 246 958,33
UAH
3 246 958,33
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-БУД" 3 258 463,62
UAH
3 258 463,62
UAH
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2016 15:11
Калькуляція.pdf
06 жовтня 2016 15:11
Проект договору.pdf
06 жовтня 2016 15:11
Установчий документ.pdf
06 жовтня 2016 15:11
Свідоцтво якості.pdf
06 жовтня 2016 15:11
Технічний опис послуг.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2016 12:46
Проект договора.pdf
06 жовтня 2016 12:46
Установчий документ.pdf
06 жовтня 2016 12:46
Технічний опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІНЕКС ЕКО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
Переможець 3 246 958,33
UAH
12 жовтня 2016 17:08

Документи

12 жовтня 2016 17:08
Електронний підпис
12 жовтня 2016 17:07
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2016 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
3 246 958,33
UAH
Документи

Документи

12 жовтня 2016 17:08
Електронний підпис
12 жовтня 2016 17:07
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 14:56
Звіт по тендерних договорах (ПЧ-18).doc укладений
17 січня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2016 17:03
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
29 грудня 2016 17:03
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2016 17:19
додаткова угода28112016_0000.pdf зміни до договору
28 листопада 2016 17:18
Електронний підпис укладений
01 листопада 2016 13:42
Договір.pdf укладений
01 листопада 2016 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: ПЗ/П-161197/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/П-161197/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/П-161197/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/П-161197/НЮ-ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 3 246 958,33
UAH