Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів
Очікувана вартість
3 258 463,62 UAH
UA-2016-09-21-001238-c ● f043bd4d02a14b3388cb2fddf74b159d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Відділ з організації тендерних закупівель +380443096929,+380443096908,+380443096911 sergeeva@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2016 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2016 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2016 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2016 11:32 |
Очікувана вартість: | 3 258 463,62 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 584,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39101.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
298 штуки
Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. 1-ша Привокзальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50100000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги
ДК 016:2010: 25.61.2 — Послуги щодо обробляння металів, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2016 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2016 16:26 |
ТУ У 24.1-30268559-304-2015 наплавка.docx | |
21 вересня 2016 16:26 |
наплавка хрестовин стрілочних переводів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення та внесення змін
Дата подання: 23 вересня 2016 17:55
Ознайомившись з оголошенням від 21.09.2016 предмет закупівлі «Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів» (код за ДК 021-2015 – 50100000 -6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги) просимо Вас надати роз’яснення стосовно тендерної документації, в частині строків надання послуг.
В п. 14.1 додатку № 6 «Проект договору» до тендерної документації, зазначено, що «даний Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Згідно п.4.3 та 4.4 розділу 1 «Загальні положення», кількість хрестовин стрілочних переводів складає 298 шт., а строк надання послуг: жовтень – грудень 2016 року.
Орієнтовний строк надання послуг з наплавлення хрестовин стрілочних переводів у кількості 298 шт., в залежності від погодних умов, складає 150 робочих днів.
Проведення електронного аукціону: 06.10.2016 року.
Відповідно п.2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, укладання договору з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Тобто, орієнтовне виконання робіт з 26.10.2016 року.
З огляду на вищезазначене, надання послуг з наплавлення хрестовин стрілочних переводів у кількості 298 шт. за період жовтень – грудень 2016 року неможливий.
Таким чином, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, звертаємось до вас з проханням внести зміни до тендерної документації предмет закупівлі «Послуги з наплавлення хрестовин стрілочних переводів» (код за ДК 021-2015 – 50100000 -6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги) (оголошення від 21.09.2016), в частині строку надання послуг та внесення в договір пункту, в якому зазначено пролонгацію договору до повного виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації згідно оголошення № UA-2016-09-21-001238-c стосовно перегляду термінів по надання послуг по наплавці хрестовин. Доводимо до Вашого відома наступне Структурним підрозділом службою колії регіональної філії «Південно- Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» станом на 2016 рік 298 хрестовин стрілочних переводів потребують ремонту (наплавлення) в найкоротший термін зазначений в тендерній документації.
В зв’язку з вищезазначеним ваша вимога не може бути прийнятою до розгляду.
В зв’язку з вищезазначеним ваша вимога не може бути прийнятою до розгляду.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО #40107752 |
Переможець |
3 246 958,33
UAH
|
12 жовтня 2016 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2018 14:56
|
Звіт по тендерних договорах (ПЧ-18).doc | укладений |
17 січня 2018 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2016 17:03
|
Додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2016 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2016 17:19
|
додаткова угода28112016_0000.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2016 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2016 13:42
|
Договір.pdf | укладений |
01 листопада 2016 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | не вказано |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/П-161197/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/П-161197/НЮ-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо продовження дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/П-161197/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/П-161197/НЮ-ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |