Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі конторські/офісні (шафи книжкові, шафи-стелажі, шафи для одягу, столи письмові, тумби приставні, полки під монітор, стільчики для відвідувачів, крісла офісні, лавки)
Очікувана вартість
32 200,00 UAH
UA-2016-09-21-000230-a 6f25b10218394ec7b31ba467298aed8a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оцабрика Любов Степанівна

+380384242750 socnettercentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нетішинський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 37115983
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, пр.Незалежності 29
Контактна особа: Оцабрика Любов Степанівна
+380384242750
socnettercentr@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2016 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 28 вересня 2016 14:25
Очікувана вартість: 32 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
Меблі конторські/офісні (шафи книжкові, шафи-стелажі, шафи для одягу, столи письмові, тумби приставні, полки під монітор, стільчики для відвідувачів, крісла офісні, лавки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, просп. Курчатова, 1 прим. 1П
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2016
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 016:2010: 31.01.1 — Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2016 09:55
Уточнення (специфікація).doc
22 вересня 2016 09:55
Уточнююча інформація.doc
21 вересня 2016 14:19
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ.doc
21 вересня 2016 14:19
ДОГОВІР.doc
21 вересня 2016 14:19
Постанова (сканована).doc
21 вересня 2016 14:19
Договір сканований (проект).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Які технічні вимоги до меблів
Дата подання: 22 вересня 2016 08:40
В Вашому запиті відсутня конкретика: 1) Товщина матеріалів, 2) Декор матеріалів. 3) В багатьох позиціях відсутні розміри, ;) Шафи закриті, півзакриті, зі склом..., 5) Якого типу мають бути крісла, 6) в позиції №20 Тумба приставна 14100/400/650 не коректний розмір. Прохання надати більше вимог до меблів та їх технічних характеристик.
Відповідь: Уточнююча інформація щодо технічних вимог до меблів
Додаток № 1
до Договору від __ __________ 2016 року

Специфікація


п/п Найменування і сорт товару Один. вим. Кількість Товщина матеріалів
Меблі для обладнання робочих місць працівників територіального центру

1. Тумба 500/500/750 (ламінована) шт 2 16 мм
2. Полка під монітор (ламінована) 500/500 шт 2 16 мм
3. Шафа для паперів напівзакрита,без скла, ламінована 800/350/1850 шт 2 16 мм
4. Шафа для паперів закрита, ламінована 800/350/1850 шт 2 16 мм
5. Шафа для паперів напівзакрита,без скла, ламінована (пенал) 400/350/1850 шт 1 16 мм
6. Шафа для одягу закрита, ламінована 500/550/1850 шт 3 16 мм
7. Шафа для одягу закрита, ламінована 1200/400/800 шт 1 16 мм
8. Стіл письмовий, ламінований 1600/650/750 шт 2 16 мм
9. Стіл письмовий, ламінований 1000/600/750 шт 1 16 мм
10. Стіл письмовий, ламінований 1200/600//750 шт 1 16 мм
11. Стіл для відвідувачів ламінований (тумба)
В 0,8/Ш 0,8/Гл 0,4 (1,77) шт 1 16 мм
12. Крісло офісне (сидіння поворотні, оббиті, з пристроєм регулювання висоти, зі спинкою, поручнями й оснащені коліщатками) шт 3 -
13. Стілець для відвідувачів типу ІЗО або Рольф шт 12 -
14. Лавка ламінована 1850/350/450 шт 3 16 мм
Меблі для службового кабінету керівника

15 Шафа для одягу закрита, ламінована 500/350/1850 шт 1 16 мм
16 Шафа для паперів напівзакрита з кутовою полицею ламінована, без скла 950/350/1850 шт 1 16 мм
17 Крісло офісне (сидіння поворотні, оббиті, з пристроєм регулювання висоти, зі спинкою, поручнями й оснащені коліщатками) шт 1 -
18 Стіл керівника, ламінований 1800/700/750 шт 1 16 мм
19 Стіл приставний ламінований 1100/600/720 шт 1 16 мм
20 Тумба приставна ламінована 1100/400/650 шт 1 16 мм

Всього : 42 одиниці на загальну суму 32 200, 00 грн.

Примітка: Суми витрат на меблі не повинні перевищувати граничні суми витрат відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 року № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».

Учасник: Замовник:
___________ Директор
___________ ___________ ___________ Л.С. Оцабрика

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2016 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вітюк Денис Анатолійович 28 144,00
UAH з ПДВ
25 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОЗАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 32 000,00
UAH з ПДВ
25 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Ірен" 32 200,00
UAH з ПДВ
26 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2016 14:59
Тендер меблі Нет.rar

Публічні документи

25 вересня 2016 11:18
SCAN0006.jpg
25 вересня 2016 11:17
SCAN0005.jpg
25 вересня 2016 11:17
SCAN0004.jpg

Публічні документи

27 вересня 2016 11:58
довідка ЄДР2.JPG
27 вересня 2016 11:58
пропозиція.JPG
27 вересня 2016 11:58
виписка2.JPG
27 вересня 2016 11:58
виписка1.JPG
27 вересня 2016 11:58
довідка ЄДР1.JPG
27 вересня 2016 11:58
лист-гарантія.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вітюк Денис Анатолійович

ФОП КОЗАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Мале приватне підприємство "Ірен"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вітюк Денис Анатолійович
#2862311478
Переможець 25 899,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2016 15:15

Документи

29 вересня 2016 15:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2016 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вітюк Денис Анатолійович
#2862311478
25 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2016 15:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 39 укладений
17 жовтня 2016 10:54