Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
585 032,45 UAH
UA-2016-09-20-001728-c d0945a91160347a29222a9de1dc6b2af
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №10
Код ЄДРПОУ: 21929243
Місцезнаходження замовника: 49006, Україна, Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Філософська, 29
Контактна особа замовника: Олена Журавель
+380563757340
deafschool.dp@meta.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2016 16:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2016 11:59
Очікувана вартість: 585 032,45 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Філософська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відкривається файл з тендерною документацією
Дата подання: 21 вересня 2016 15:15
Добрий день. Чому не відкривається файл з тендерною документацією? Як можна отримати всі документи в іншому форматі?
Відповідь: У відповідності до абзацу 2 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація буде оприлюднена не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-20-001728-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Код ЄДРПОУ:40375543
Дата подання: 28 вересня 2016 14:40
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (п.3 Додатку 3 до ТД - Кваліфікаційни критерії- підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2016 14:05
В скарзі не зазначено вимоги Скаржника та підстави оскарження
Номер вимоги: UA-2016-09-20-001728-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Код ЄДРПОУ:40375543
Дата подання: 29 вересня 2016 12:09
Вимоги про усунення дискримінаційних вимог ТД (п.3 Додатку 3 Кваліфікаційні критерії)
Відповідно до п.3 (Кваліфікаційні критерії) Додатку 3 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію аналогічного договору з бюджетною установою стосовно надання послуг шкільного гарячого харчування (послуги їдалень), протягом бюджетного року, у відповідності до предмету закупівлі.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі.
Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на надання послуг гарячого харчування не бюджетним установам або неповний бюджетний рік, і це, вже не кажучи про новостворені підприємства, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори.
При цьому Замовник зобов’язаний враховувати те, що новостворені підприємства не можуть бути обмежені у своєму праві приймати участь та перемагати у закупівлях, тобто Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до цієї категорії підприємств.
Звертаємо увагу на те, що вищевказане підтверджується і рішеннями Антимонопольного комітету України (наприклад № 86-р/пк-ск від 24.01.2014), відповідно до яких таке обмеження кола учасників є дискримінаційним і порушує базові принципи здійснення закупівель.
Також, Замовником вимагається надання актів виконаних робіт за весь період дії договору та банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору.
Така вимога, на нашу думку, також є дискримінаційною і такою, що обмежує можливе коло учасників, наприклад тих, які надавали послуги гарячого харчування (послуги їдалень) на благодійній, тобто безкоштовній основі.
Також ця вимога унеможливлює участь для підприємств, які надають ці послуги протягом поточного року, відповідно термін дії договору ще триває і надати акти виконаних робіт та банківські виписки за весь період дії договору об’єктивно неможливо.

В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Попереджаємо, що необґрунтовані, з порушенням чинного законодавства дії тендерного комітету, в тому числі щодо дискримінації учасників закупівлі, будуть розцінені нами як такі, що мають ознаки корупції, з наступним оскарженням їх до антимонопольного комітету, органів місцевого самоврядування, суду та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2016 11:07
Відповідь на вимогу наведена у прикріпленому файлі.

Документи

03 жовтня 2016 11:07
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-09-20-001728-c.b3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ ЛАВЕРНА СМАК, Код ЄДРПОУ:40375543
Дата подання: 05 жовтня 2016 17:48
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення, виявлені в процедурі закупівлі
Повний текст скарги щодо неправомірних вимог Замовника у тендерної документації наведено у завантаженому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2016 14:58
Дата рішення: 24 жовтня 2016 18:25
від 07.06.2016 1013 до публікації + Запит.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2016 14:58
1186 від 21.10.2016.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2016 18:24

Документи подані скаржником

05 жовтня 2016 17:48
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

19 жовтня 2016 14:27
Відповідь АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

24 жовтня 2016 18:24
1186 від 21.10.2016.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
26 жовтня 2016 15:54
Причина скасування
на підставі абзацу 2, частини першої, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи
26 жовтня 2016 15:27 Протокол рішення.pdf
26 жовтня 2016 15:54 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку