Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

тест-системи, розчини до біохімічного аналізатора cobas- C311
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2016-09-20-000993-c 7137eecb984142d1b53d793834f633c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Петрук Зоряна Ігорівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська комунальна міська лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Петрук Зоряна Ігорівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2016 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 06:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2016 06:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 14:28
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 14:28
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

тест-системи, розчини до біохімічного аналізатора cobas- C311 (препарати фармацевтичні, інші)

тест-системи, розчини до біохімічного аналізатора cobas- C311 (препарати фармацевтичні, інші)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 упаковок
тест-системи, розчини до біохімічного аналізатора cobas- C311 (препарати фармацевтичні, інші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Р.Купчинського,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2016  —  26 грудня 2016
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
ДК 016:2010: 21.20.2 — "Препарати фармацевтичні, інші"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2016 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс 249 425,78
UAH з ПДВ
249 425,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лаб-Універсум" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2016 13:40
Документи переможця
04 жовтня 2016 12:34
Проект договору.pdf
04 жовтня 2016 12:34
Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2016 12:34
Довідка ч.2 ст. 17 Закону.pdf
04 жовтня 2016 12:34
Копія Відгуку.pdf
04 жовтня 2016 12:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2016 16:30
відповідність МТВ.pdf
05 жовтня 2016 16:30
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалог Діагностікс

ТОВ "Лаб-Універсум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
Переможець 249 425,78
UAH з ПДВ
10 жовтня 2016 09:08

Документи

10 жовтня 2016 09:06
Електронний підпис
10 жовтня 2016 09:04
Протокол №1ВТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2016 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
249 425,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2016 09:06
Електронний підпис
10 жовтня 2016 09:04
Протокол №1ВТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 13:19
Додаткова угода 30.12.2016PDF.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 13:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 12:37
Додаткова угода 30.12.2016PDF.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 12:33
додаткова угода 3.pdf укладений
14 грудня 2016 13:04
Електронний підпис укладений
14 грудня 2016 12:58
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 12:04
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 12:00
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 12:00
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 11:59
Електронний підпис укладений
22 листопада 2016 11:58
дод угода 2.pdf укладений
22 листопада 2016 11:58
Додаткова угода до договору №450.pdf укладений
26 жовтня 2016 09:24
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2016 09:29
договір 450.pdf укладений
24 жовтня 2016 09:06
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2016 09:22
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2016 09:18
Договір 450.pdf укладений
21 жовтня 2016 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою запобігання перевищення граничної торговельної(роздрібної) надбавки більше ніж на 10 відсотків закупівельної ціни на партію товару, що є предметом закупівлі за Договором №450 від 24.10.2016 року , згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабилізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008р.№955 Сторони внесли зміни до Договору відповідно ст.36 п.4 п.п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.4 п.п.5 Договору -узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 450
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 450
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.5 п.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.5 п.3.4 Договору №450 від 24.10.2016 -узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу та якості товарів, робіт і послуг). Зменшити суму договору на 45,95 грн. та внести зміни у п.3.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «3.1. Очікувана вартість закупівлі цього Договору становить 233 339,19 грн.(двісті тридцять три тисячі триста тридцять дев’ять гривень) 19 коп. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 450
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 450
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.5 п.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п.5 п.3.4 Договору №450 від 24.10.2016 -узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу та якості товарів, робіт і послуг). Зменшити суму договору на 25036,81 грн. та внести зміни у п.3.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «3.1. Очікувана вартість закупівлі цього Договору становить 208 302,38 грн.(двісті вісім тисяч триста тридцять дві гривені) 38 коп. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 450
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 450
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст 36 ч.5 Закону України "Про Публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі,укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.(Виходячи з реального фінансування для замовника бюджетні призначення за Договором визначені в сумі 191348,78грн з ПДВ,)
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 450
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст,36 ч.5 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. (Виходячи з реального фінансування для замовника бюджетні призначення за договором визначені в сумі 191348,78 грн з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 450
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2016 — 30 грудня 2016
Сума оплати за договором: 229 573,74
UAH