Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
сервери
servers
servers
Очікувана вартість
9 000 000,00 UAH
UA-2016-09-15-000951-a ● 564eefe0ce2b44f7b0c5b68c0daf1c95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна 380962663232 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise Informatics |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Gritsaenko Olga Valeriivna 380962663232 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2016 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2016 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2016 18:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2016 14:17 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,78% |
Publication date: | 15 вересня 2016 18:23 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2016 18:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2016 18:00 |
Planned auction date: | 30 листопада 2016 14:17 |
Information
Estimated total value: | 9 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,78 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
закупівля серверного обладнання згідно технічних вимог, викладених у Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
закупівля серверного обладнання згідно технічних вимог, викладених у Додатку 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, Київська область, Київ, вул.Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48800000-6 — Інформаційні системи та сервери
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
purchase of servers equipment according to the technical requirements set out in Addition 3
CPV: 48800000-6
Період постачання:
з 30 листопада 2016 по 14 грудня 2016
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2016 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2016 13:44 |
Протокол_продовження строку.pdf | |
18 жовтня 2016 13:33 |
Зміни до ТД_сервера від 18.10.16.doc | |
18 жовтня 2016 13:32 |
ТД_сервер зі змінами від 18.10.16.doc | |
15 вересня 2016 18:34 |
Додаток6_ПД.docx | |
15 вересня 2016 18:34 |
Додаток5_Форма.doc | |
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток4_дог_cерв.docx | |
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток3_ТЗ.docx | |
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток2_ст.17.docx | |
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток1_ст.16.docx |
18 жовтня 2016 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 жовтня 2016 13:44 |
Протокол_продовження строку.pdf
|
||||||
18 жовтня 2016 13:33 |
Зміни до ТД_сервера від 18.10.16.doc
|
||||||
18 жовтня 2016 13:32 |
ТД_сервер зі змінами від 18.10.16.doc
|
||||||
15 вересня 2016 18:34 |
Додаток6_ПД.docx
|
||||||
15 вересня 2016 18:34 |
Додаток5_Форма.doc
|
||||||
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток4_дог_cерв.docx
|
||||||
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток3_ТЗ.docx
|
||||||
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток2_ст.17.docx
|
||||||
15 вересня 2016 18:33 |
Додаток1_ст.16.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виробник обладнання
Дата подання: 22 вересня 2016 12:43
В тендерній документації є вімога:
Запропонований товар має бути від одного виробника.
Ця вимога є цілком логічною для позицій 1 та 2 де важлива і фізична сумісність між обладнанням.
Стосовно інших позицій для ефектівної роботи обладнання достатньо сумісності на рівні електричних та інформаційних протоколів.
В теперишній час дуже часто застосовуються комплексні рішення від різних виробників, такий підхід дозволяє більш ефективно використовувати кошти.
В більшості комерційних ЦОД використовуються рішення від різних віробників.
Просимо Вас відалити вимогу: Запропонований товар має бути від одного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за надане питання. У відповідь на нього, повідомляємо, що закупівля товару від одного виробника враховує показник "Загальна вартість володіння ресурсом". Уніфікація обладнання дозволяє знизити вартість сервісного обслуговування, зменшити витрати на навчання персоналу та зменшити ризики, які присутні для систем побудованних на обладнанні від різних виробників, тому видалення вимоги щодо одного виробника не є доцільним.
Виробник обладнання
Дата подання: 29 вересня 2016 23:53
Дякую за відповідь, є зауваження:
1) Обладнання купується з сервісною підтримкою від виробника. Тому її вартість буде включено до ціни тендерної пропозіції.
2) Про яке навчання персоналу йдеться? Якщо до вартості пропозиції треба включити вартість навчання, пропонуємо Вам додати відповідну вимогу до ТЗ, наприклад наявність навчальних курсів для персоналу.
3) Якщо для Вас важливий показник "Загальна вартість володіння ресурсом". Пропонуємо Вам включити відповідний критерій до методики оцінки. Та чітко в числовому форматі зазначити важливі для Вас параметри.
4) Які саме ризики Ви маєте на увазі? На Вашу думку якшо поруч знаходяться СЗД та сервери від одного виробника,ймовирність виходу їх з ладу менша, ніж коли поруч знаходяться СЗД та сервери від різних виробників. На підставі яких даних Ви робите подібне припущення?
Більшість комерційних ЦОДів у світі є мультивендорними, коли при побудові ЦОД використовуються найкраші рішення в окремих галузях(СЗД, сервери, активне мережеве обладнання), чому Ви важаєте, шо раціональний підбір рішення на обладнанні від різних віробників для Вашої установи є непринятним?
Ще раз зауважимо, що все сучасне обладнання є сумісним на рівні
електричних та інформаційних протоколів.
На підставі вищезазначеного просимо Вас видалити вимогу: Запропонований товар має бути від одного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (розділ IV, стаття 22, пункт 3) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" (див. Додаток 3).
Слід зауважити, що існує безліч опублікованих прикладів того, як серйозні проблеми сумісності техніки різних виробників зводять нанівець економію при її закупівлі внаслідок:
- ускладнення керуванням обладнанням;
- ускладнення його сервісного обслуговування, діагностики та ремонту;
- необхідності додаткового навчання технічного персоналу;
- виникнення серйозних проблем сумісності різноманітного обладнання;
- необхідності додаткового придбання нового ліцензійного програмного забезпечення, яке працює виключно тільки з певним обладнанням відповідного виробника;
- потреби мати великий набір різноманітних запасних частин та матеріалів, що в свою чергу потребує додаткових складських приміщень, для їх зберігання.
Таким чином, спрощується та здешевлюється експлуатація за рахунок відсутності проблем з сумісністю різних видів обладнання – серверів, мережі зберігання даних, сховищ інформації, локальної мережі, АРМ користувачів, тощо.
Як наслідок, можливість виникнення на підприємстві зазначених негативних наслідків та ускладнень, звичайно, вирішуються за рахунок додаткових витрат, але це, в свою чергу, призводить до порушення головного принципу публічних закупівель, встановленого частиною 1 статті 3 Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (розділ IV, стаття 22, пункт 3) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" (див. Додаток 3).
Слід зауважити, що існує безліч опублікованих прикладів того, як серйозні проблеми сумісності техніки різних виробників зводять нанівець економію при її закупівлі внаслідок:
- ускладнення керуванням обладнанням;
- ускладнення його сервісного обслуговування, діагностики та ремонту;
- необхідності додаткового навчання технічного персоналу;
- виникнення серйозних проблем сумісності різноманітного обладнання;
- необхідності додаткового придбання нового ліцензійного програмного забезпечення, яке працює виключно тільки з певним обладнанням відповідного виробника;
- потреби мати великий набір різноманітних запасних частин та матеріалів, що в свою чергу потребує додаткових складських приміщень, для їх зберігання.
Таким чином, спрощується та здешевлюється експлуатація за рахунок відсутності проблем з сумісністю різних видів обладнання – серверів, мережі зберігання даних, сховищ інформації, локальної мережі, АРМ користувачів, тощо.
Як наслідок, можливість виникнення на підприємстві зазначених негативних наслідків та ускладнень, звичайно, вирішуються за рахунок додаткових витрат, але це, в свою чергу, призводить до порушення головного принципу публічних закупівель, встановленого частиною 1 статті 3 Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності.
Технічне Завдання
Дата подання: 06 жовтня 2016 22:32
Згідно вимог Тендерої документації:
У разі, коли Учасник торгів пропонує до постачання еквівалент, технічні вимоги до якого визначені в технічній специфікації, він повинен надати, як частину пропозиції, документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, зазначеним у технічній специфікації, а саме експертний висновок, виданий експертом. Термін «експерт» в даному випадку визначений у розумінні Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу». Також Учасник повинен надати свідоцтво, що підтверджує державну акредитацію кваліфікацію експерта з питань організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи.
Чи існує експертний висновок на Технічне завдання щодо закупівлі серверів?
Якщо так, велике прохання надати його для ознайомлення.
На даний момент в технічному завданні безліч несунітниць, можливо, наданий висновок їх пояснить...Можливо Ви вирішуєте якісь нетипові для серверного обладнання задачі...
Є досить багато нараціональних та завищених вимог.
Просимо надати висновок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що, згідно ч.2 ст.5 Закону України "Про наукову і науково-технічну експертизу" обов'язковій науковій і науково-технічній експертизі підлягають: державні цільові наукові і науково-технічні програми; міждержавні наукові і науково-технічні програми, що реалізуються на підставі міжнародних договорів України в межах її території; галузеві і міжгалузеві програми у сфері наукової і науково-технічної діяльності; інноваційні програми та проекти державного значення.
Тендерна документація, і, зокрема, технічне завдання не є об'єктами обов'язкої наукової або науково-технічної документації, тому відповідні висновки експертизи відсутні, тому що експертиза щодо документації не проводилася.
Разом з тим, зауважимо, що відповідно до ч.1 та ч. 3 ст.5 згаданого Закону, наукова та наукова-технічна експертиза може застосовуватися для вирішення відповідних питань, які виникають в діяльності підприємств, установ, організацій. Відповідно до цього, в Технічному завданні і поставлена умова щодо наявності висновку науково-технічної експертизи щодо відповідності запропонованого Учасником еквіваленту предмету закупівлі вимогам до предмету закупівлі в Технічному завданні.
Тендерна документація, і, зокрема, технічне завдання не є об'єктами обов'язкої наукової або науково-технічної документації, тому відповідні висновки експертизи відсутні, тому що експертиза щодо документації не проводилася.
Разом з тим, зауважимо, що відповідно до ч.1 та ч. 3 ст.5 згаданого Закону, наукова та наукова-технічна експертиза може застосовуватися для вирішення відповідних питань, які виникають в діяльності підприємств, установ, організацій. Відповідно до цього, в Технічному завданні і поставлена умова щодо наявності висновку науково-технічної експертизи щодо відповідності запропонованого Учасником еквіваленту предмету закупівлі вимогам до предмету закупівлі в Технічному завданні.
Виробник обладнання
Дата подання: 07 жовтня 2016 10:23
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 14:00
Більшість комерційних ЦОДів є мультивендорними, як Ви вважаєте це є наслідком того, що вони порушують головний принцип публічних закупівель та не обирають найефективніше рішення серед існуючих на ринку?
Чи ефектівність закупівель полягає в закупівлі застарілого обладнання, яке навіть знято з виробництва? – невже це є прояви Вашої далекоглядності та ефективності використання бюджетних коштів?
Можливо на вашому підприємстві працівники після навчання не можуть діагностувати яке саме обладнання вишло з ладу: СЗД, сервери, мережеве обладнання, та звернутись до служби підтримки виробника конкретного обладнання, і саме для цього потрібне єдине вікно звернень? - це едине логічне обгрунтування того, що Ви вимагаєте обладнання від одного виробника(подальше відпрацювання звернення виконують інженери, відповідальні за СВІЙ тип обладнання).
Про які можливі проблеми з сумісністю Ви пишете?
Хочемо Вас проінформувати, що сучасне обладнання абсолютно сумісне між собою. Виробникі обладнання мають власні лабораторії в яких тестують своє обладнання з обладнанням інших виробників на сумісність.
Про запасні частити це взагалі несунітниці : в умовах технічного завдання прописані вимоги до сервісного обслуговування, яке включає заміну частин, що вийшли з ладу. Які складські примішення Ви маєте на увазі, при сервісному обслуговуванні?
На даний момент бюджет закупівлі майже в 2 рази перевищує середньоринкову вартість аналогічного обладнання від інших виробників, конкуренція є штучно обмеженною
Вимагаємо Вас, щоб Ви привели технічне завдання, у відповідність до світових стандартів, за яким буде технічному завданню буде відповідати обладнання, щонайменше 3х виробників. Та зазначити в технічному завданні дійсні критерії, які важливі для ефективної роботи Серверного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що, обладнання, яке ми плануємо до закупівлі, буде працювати в умовах великих навантажень, та повинно забезпечувати мінімальний час простою після можливої аварії. Маючи на увазі ці фактори, ми обираємо кваліфіковану підтримку від виробника обладнання.
Специфікація обладнання обиралась по результатам внутрішнього аналізу. Також, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація підготовлена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів у сфері публічних закупівель, в ній передбачена можливість надання еквівалентного обладнання, тобто Ви можете запропонувати Ваш варіант, за умови що він буде не гірший, ніж той, що заявлений в технічному завданні.
Специфікація обладнання обиралась по результатам внутрішнього аналізу. Також, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація підготовлена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів у сфері публічних закупівель, в ній передбачена можливість надання еквівалентного обладнання, тобто Ви можете запропонувати Ваш варіант, за умови що він буде не гірший, ніж той, що заявлений в технічному завданні.
Технические характеристики оборудования
Дата подання: 07 жовтня 2016 15:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 14:10
Нижеприведенные характеристики, являются либо технологиями свойственными только определенному производителю, либо завышенными, не влияющими на эффективность и работоспособность системы. Просим их убрать из требований к закупаемому оборудованию.
Серверне шасі для блейд серверів
Відсіки для серверів
Не менше ніж 16 шт для встановлення блейд-серверів
Відсіки для модулів активного охолодження
Не менше ніж 10 шт.
ПЗ керування
Наявність ліцензії Insight Control Encl FIO 8 Svr E-LTU
Блейд сервер
Процесор
Не менше ніж 2 процесори Intel® Xeon® E5-2670v3 (2.3GHz/12-core)
Мережеві контролери
Не менше ніж 2 порти FlexFabric 10Gb
Сервер
Мережевий контролер
Тип 1
Не менше ніж 1х4 порти 1 Gb/s Ethernet
Мережевий контролер
Тип 2
Не менше ніж 2х2 порти 10 Gb/s Converged Network Adapter
Система збереження даних
Архітектура
- а також різних рівнів RAID на одних (тих самих) дисках
Контролери дискового масиву
- Для передачі даних між контролерами єдиної системи не повинні використовуватися технології FibreChannel, Ethernet або Infiniband.
Можливість розширення
- Можливість розширення до 24 портів Fibre Channel
Наявна функціональність
- Операції RAID повинні здійснюватися спеціалізованою апаратною мікросхемою (ASIC, сопроцесором), а не центральним процесором загального призначення
- Віртуалізація ресурсів збереження на рівні контролера, з можливістю використання алгоритмів наступних типів - RAID 10, 50, 60 на одних і тих самих фізичних дисках
Багаторівневе збереження (Tiering)
- не менше трьох, Можливість змінювати алгоритм RAID для будь-якого тому на інший тип RAID без зупинки додатків
- Можливість здійснювати переміщування даних томів з внутрішніх доріжок диску на зовнішні, і навпаки, без зупинки додатків
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що всі характеристики, вказані для даного предмету закупівлі, є необхідними для задач, які буде вирішувати обладнання, а також не є властивими для одного виробника, а саме:
«Серверне шасі для блейд серверів Відсіки для серверів Не менше ніж 16 шт для встановлення блейд-серверів Відсіки для модулів активного охолодження - не менше ніж 10 шт.»
Під дані характеристики підходять наприклад блейд шассі таких компаній як Dell, Hewlett Packard Enterprise, Fujitsu
«Наявність ліцензії Insight Control Encl FIO 8 Svr E-LTU»
Аналогічну функціональність пропонують всі бренди
«Не менше ніж 2 процесори Intel® Xeon® E5-2670v3 (2.3GHz/12-core)»
Продуктивність процессорів, та обєм оперативної памяті обирались по результатам аналізу обладнання, та є мінімально необхідним для рішення наших задач. Ви можете запропонувати Ваш варіант більш продуктивного обладнання
«Мережеві контролери Не менше ніж 2 порти FlexFabric 10Gb
Сервер
Мережевий контролер Тип 1 - Не менше ніж 1х4 порти 1 Gb/s Ethernet
Мережевий контролер Тип 2 - Не менше ніж 2х2 порти 10 Gb/s Converged Network Adapter»
Кількість, та пропускна здатність мережевого обладнання обиралась відповідно до задач, що повинна виконувати дана система. На нашу думку, більшість сучасних виробників серверного обладнання може запропонувати сервери, що мають декілька мережевих конвергентних адаптерів з швидкістю передачі 10Gb, не говорячи вже про адаптери 1Gb.
«Серверне шасі для блейд серверів Відсіки для серверів Не менше ніж 16 шт для встановлення блейд-серверів Відсіки для модулів активного охолодження - не менше ніж 10 шт.»
Під дані характеристики підходять наприклад блейд шассі таких компаній як Dell, Hewlett Packard Enterprise, Fujitsu
«Наявність ліцензії Insight Control Encl FIO 8 Svr E-LTU»
Аналогічну функціональність пропонують всі бренди
«Не менше ніж 2 процесори Intel® Xeon® E5-2670v3 (2.3GHz/12-core)»
Продуктивність процессорів, та обєм оперативної памяті обирались по результатам аналізу обладнання, та є мінімально необхідним для рішення наших задач. Ви можете запропонувати Ваш варіант більш продуктивного обладнання
«Мережеві контролери Не менше ніж 2 порти FlexFabric 10Gb
Сервер
Мережевий контролер Тип 1 - Не менше ніж 1х4 порти 1 Gb/s Ethernet
Мережевий контролер Тип 2 - Не менше ніж 2х2 порти 10 Gb/s Converged Network Adapter»
Кількість, та пропускна здатність мережевого обладнання обиралась відповідно до задач, що повинна виконувати дана система. На нашу думку, більшість сучасних виробників серверного обладнання може запропонувати сервери, що мають декілька мережевих конвергентних адаптерів з швидкістю передачі 10Gb, не говорячи вже про адаптери 1Gb.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-09-15-000951-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 20 жовтня 2016 12:44
Дата подання: 20 жовтня 2016 12:44
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
У зв’язку з порушенням ст. 3, ч. 4. ст. 22, з метою належного виконання Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі ст. 18 Закону прошу:
Зобов’язати Замовника закупівлі привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства шляхом усунення вказаних дискримінаційних умов, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
без розгляду № 1231 від 25.10.16.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2016 19:35
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» | Документи |
Очікується рішення
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Новітні цифрові технології" | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 листопада 2016 12:43 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) |
Документи:
02 листопада 2016 12:41
|
протокол 36_відміна.pdf |