Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація програмного забезпечення підсистеми «Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» з метою розробки Автоматизованої системи виконавчого провадження
Очікувана вартість
27 500 000,00 UAH
UA-2016-09-14-000789-c 7f2f7bbf08904a91b536c35dcb62b954
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Потапчук

380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: http://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: Украина , Киевская обл., вул. Бульварно-Кудрявська, 4, м. Київ, 04053
Контактна особа: Юрій Потапчук
380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Протягом 2014–2015 рр. в державному підприємстві «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України була створена підсистема «Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» у складі Інформаційної Системи Єдиних та Державних реєстрів (далі – Реєстр). Програмне забезпечення Реєстру було розроблене на базі програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «ВебОборот» виробництва ТОВ «Айкюжн ІТ», закупленого державним підприємством «Інформаційний центр» у рамках договору від 28.02.2014 № 960. На сьогоднішній день автоматизовані процеси діловодства, реєстрації та первинної обробки виконавчих документів, ведення журналів вхідних та вихідних документів органами ДВС України, передача виконавчих документів на розгляд державним виконавцям, ведення реєстраційних журналів про відкриття виконавчих проваджень, переданих державним виконавцям. Також автоматизовані процеси винесення рішень та реєстрації виконавчих дій по виконавчим провадженням, ведення інформації про арештоване майно, контролю за строками вчинення виконавчих дій. Реалізовано функціональність для пошуку та отримання інформації з Реєстру шляхом подання заяв та отримання витягів фізичними та юридичними особами, державними органами, сторонами виконавчого провадження та правоохоронними органами у відповідності до чинного законодавства. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2015 № 424) та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України» (набрав чинності 03.07.2015), адміністратором Єдиних та Державних реєстрів створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України, визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи». З 5 травня 2015 р. забезпечено роботу нового програмного забезпечення Реєстру в межах пілотного проекту у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 142 «Деякі питання реалізації пілотного проекту щодо оптимізації контролю за примусовим виконанням рішень судів та інших органів (посадових осіб), впровадження автоматичного розподілу виконавчих документів між державними виконавцями та механізму мотивації державних виконавців», але наразі необхідно здійснити доопрацювання існуючого програмного забезпечення у зв’язку зі зміною чинного законодавства, яке регулює функціонування Реєстру, зокрема розробку наступного функціоналу: – ведення відомостей щодо виконавчих документів і виконавчих проваджень та рішень щодо них; – реєстрація та ведення виконавчих проваджень; – ведення відомостей щодо виконавчих дій та рішень по виконавчих провадженнях, внесення, збереження та обліку відомостей про них; – забезпечення збереження та обліку відомостей про майно, що фігурує в рамках виконання виконавчих проваджень; – формування, перегляд та друк процесуальних документів, супроводжувальних документів, витягів та довідок; – формування та друк журналів діловодства (журналу реєстрації вхідних документів про відкриття виконавчого провадження, журналу обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві), обкладинок (в тому числі і на зведене виконавче провадження) та облікової картки на зведене виконавче провадження; – контроль за строками вчинення виконавчих дій, винесення процесуальних рішень, внесення виконавчих документів до Системи; – автоматичний розподіл виконавчих документів; – формування книги обліку депозитних сум, яка враховує нерозподілені залишки коштів, а також кошти, які надходять та перераховуються платіжними дорученнями з депозитного рахунку (стягувачу, до бюджету тощо); формування, перегляд, друк бухгалтерських регістрів; – формування, перегляд та друк статистичної та оперативної звітності; – ведення Єдиного реєстру боржників: обробка даних про боржника, внесення відомостей про нього внесення до Єдиного реєстру боржників одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження, оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов’язання боржників; – функціонування Реєстру рішень, виконання яких гарантується державою, регулюється пунктом 3 роздiлу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень»; – реалізація відповідно до вимог законодавства принципів доступності, гласності та відкритості інформації про приватних виконавців для заінтересованих користувачів. Розробка вищевказаного функціоналу повинна здійснюватися на підставі наступних нормативно-правових актів: – Закон України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 № 1404-VIII (набирає чинності 05.10.2016, крім статей 8 «Автоматизована система виконавчого провадження», 9 «Єдиний реєстр боржників» та положень, що стосуються діяльності приватних виконавців, які вводяться в дію 05.01.2017), – Закон України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень»; – наказ Мін’юсту від 05.08.2016 № 2432/5 «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» (набирає чинності 05.01.2017). Вказані вище зміни та доповнення функціоналу підсистеми «Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» вимагають значної зміни коду програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «ВебОборот». У відповідності до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 57607 від 12.12.2014, додатку № 4 до Договору № 2015/12/07-ап про постачання програмної продукції (з передачею (відчуженням) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми) від 07.12.2015, умов договору від 28.02.2014 № 960 та договору про передачу майнових прав інтелектуальної власності на використання від 06.07.2015 подібні зміни може вносити лише ТОВ «Айкюжн ІТ», як власник авторських майнових прав на комп’ютерну програму продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «ВебОборот». З урахуванням вищенаведеного, виконання проекту модернізації програмного забезпечення підсистеми «Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» з метою автоматизації процесів, пов’язаних з веденням виконавчих проваджень, можливе лише ТОВ «Айкюжн ІТ» у відповідності до вимог законодавства в сфері захисту авторських прав. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: – експертний висновок Факультету прикладної математики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» від 09.09.2016 № 1900/02-06-40; – свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 57607 від 12.12.2014. – додаток № 4 до Договору № 2015/12/07-ап про постачання програмної продукції (з передачею (відчуженням) виключних майнових прав автора на комп’ютерні програми) від 07.12.2015.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2016 08:46
Оскарження наміру укласти договір: 26 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модернізація програмного забезпечення підсистеми «Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» з метою розробки Автоматизованої системи виконавчого провадження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2017
ДК 021:2015: 72212000-4 — Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

15 вересня 2016 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2016 17:03
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-ppz-asvp.docx
14 вересня 2016 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2016 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2016 17:03
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-ppz-asvp.docx
14 вересня 2016 15:46
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-ppz-asvp.docx
14 вересня 2016 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Айкюжн ІТ»
#40026988
Переможець 27 500 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2016 08:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2016 08:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Айкюжн ІТ»
#40026988
27 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 17:25
Повідомлення про зміни до договору АСВП_ДУ7.pdf зміни до договору
02 липня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:21
Повідомлення про зміни до договору АСВП_ДУ6.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 13:18
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 17:37
Електронний підпис укладений
16 червня 2017 14:39
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 18:07
povdomlennya-pro-zmni-do-dogovoru-asvpdu3.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 18:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 15:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 16:39
2016-09-28-dogovr-ajkyuzhn-t-asvp-compressed.pdf укладений
28 вересня 2016 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Календарного плану надання послуг (додаток № 1 до договору)
Номер договору про закупівлю: 125
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток № 1 до Договору), Специфікації послуг (Додаток № 2 до Договору) та Технічних вимоги до надання послуг (Додаток № 3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 125
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки № 1 та № 2 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): – Внесено зміни до пункту 3.1 Договору. – Додатки № 1, № 2, №3 та № 5 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №7
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2016 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 26 650 000,00
UAH з ПДВ