Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2016-09-09-000455-a ac151f1b0cd94c41948339e119c047da
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Вебсайт: http://www.cvk.gov.ua/
Місцезнаходження: Украина , Киевская обл., 01196, Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пункту 3.7 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, та згідно з листом Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 27 липня 2016 року № 08/02/03-1476 організатором проведення додаткової державної експертизи КСЗІ АІТС Реєстру визначено державне підприємство "Українські спеціальні системи"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2016 16:54
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з проведення державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, Україна, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій
ДК 016:2010: 62.02.2 — Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення

Тендерна документація

13 жовтня 2016 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 16:45
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-pp.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 630 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2016 16:54

Документи

09 вересня 2016 16:54
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-pp.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2016 16:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
#32348248
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2016 16:54
povdomlennya-pro-namr-uklasti-dogovr-pp.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2017 17:28
Електронний підпис укладений
29 березня 2017 14:40
du2s0210010181703291332000.pdf зміни до договору
29 березня 2017 14:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 11:45
s0210010181612301109000.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 11:40
s0210010181610131356000.pdf укладений
13 жовтня 2016 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 1 від 30 грудня 2016 року строк дії договору про закупівлю № 091-2016 продовжено термін дії договору до 31 грудня 2017 року
Номер договору про закупівлю: № 091-2016
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір про закупівлю № 091-2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі та відповідно вартість послуг за договором
Номер договору про закупівлю: № 091-2016
Договір:
Номер додаткової угоди: 091-2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 380 000,00
UAH з ПДВ