Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(пропофол)
Очікувана вартість
409 080,00 UAH
UA-2016-09-08-000573-c bf6c6e59b8d64758b540c2acd220bdd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГП "ДУ Інситут серця Міністрества охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Украина , Киев обл., м.Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2016 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2016 11:00
Початок аукціону: 27 вересня 2016 13:09
Очікувана вартість: 409 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 090,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі сформована з урахуванням ПДВ та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
пропофол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Украина, Киев, Київ, вул. Братиславська, буд. 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2016  —  23 грудня 2016
ДК 021:2015: 33661000-1 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
ДК 016:2010: 21.10.3 — Лактони, н.в.і.у., гетероциклічні сполуки лише з гетеро-атомом(-ами) азоту, що мають у структурі неконденсоване піразинове кільце, піримідинове кільце, піперазольне кільце чи фенотіазинову кільцеву систему без подальшої конденсації; гідантоїн та його похідні; сульфонаміди

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2016 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2016 15:38
6 - ЗТД (Prozorro) - пропофол.doc
16 вересня 2016 15:38
perelik_zmin.doc
16 вересня 2016 15:38
7 - Зміни Проект Договору про закупівлію (Додаток 3).docx
08 вересня 2016 12:25
ТД (Prozorro) - пропофол.doc
08 вересня 2016 12:25
Проект Договору про закупівлію (Додаток 3).docx
16 вересня 2016 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2016 15:38
6 - ЗТД (Prozorro) - пропофол.doc
16 вересня 2016 15:38
perelik_zmin.doc
16 вересня 2016 15:38
7 - Зміни Проект Договору про закупівлію (Додаток 3).docx
08 вересня 2016 12:25
ТД (Prozorro) - пропофол.doc
08 вересня 2016 12:25
Проект Договору про закупівлію (Додаток 3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 12 вересня 2016 10:44
Чи потрібно складати реєстр документів, що розміщуються на майданчику, та нумеровати сторінки цих документів?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації складати реєстр документів, що розміщуються на майданчику, та нумерувати сторінки цих документів не потрібно. Додатково інформуємо, що відповідно до п. 3.2. тендерної документації документи необхідно завантажувати у послідовності викладеній у пункті 3.1. розділу III тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 12 вересня 2016 10:48
Чи потрібно буде переможцю торгів надавати Замовнику документи (оригінали та копії) на паперових носіях, які будуть розміщені до 26.09.2016 р. на майданчику у сканованому вигляді?
Відповідь: Тендерною документацією надання переможцем торгів документів Замовнику (оригіналів та копії) на паперових носіях, що мають бути розміщені до 26.09.2016 на майданчику у сканованому вигляді не передбачено. Але, відповідно до підп. 5.2.4. п. 5 розділу III тендерної документації Закупівлі переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику супровідний лист разом з наступними документи:
1. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що містить в собі відомості про те що, фізичну особу, яка видана на керівника (ів), представника (ів) учасника або безпосередньо на фізичну особу-підприємця та його представника (ів), не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, наданої відповідним територіальним органом Міністерства внутрішніх справ України не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
2. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів має бути дійсним станом на дату подання.
А також, згідно част. 7 ст. 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Форма тендерної пропозиції Додаток 1
Дата подання: 12 вересня 2016 11:09
При завантажені на майданчик до 26.09 Форми тендерної пропозиції у форматі .xlsx", як оформити розділ - 3.Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення) - поставити прочерки в осередках, там де потрібно зазначити інформацію?
Відповідь: При завантажені на майданчик до 26.09.2016 розділ «3.Ціна тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення)» Форми тендерної пропозиції у форматі «.xlsx» або«.xls» учасник може залишити без заповнення або поставити прочерки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2016 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 282 608,40
UAH з ПДВ
262 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 289 560,00
UAH з ПДВ
262 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАР-МА" 348 000,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бадм 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2016 10:33
24 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

21 вересня 2016 12:03
Київ 7.docx
21 вересня 2016 12:03
Староб.док..docx
21 вересня 2016 12:03
Довкілля.jpg
21 вересня 2016 12:03
Лицензия.jpeg
21 вересня 2016 12:02
Витяг з МОЗ 001.jpg
21 вересня 2016 12:02
Кваліфікац. вимоги (5.1).docx
21 вересня 2016 12:02
гарант виробник2.pdf
21 вересня 2016 12:02
Гарант лист 001.jpg
21 вересня 2016 12:02
МЕДИКО-ТЕХН..docx
21 вересня 2016 12:02
Кваліфікац.вимоги (5.2).docx
21 вересня 2016 12:02
істот.умови.jpg
21 вересня 2016 12:02
Висновки.docx
21 вересня 2016 12:02
Банк (вересень) 001.jpg
21 вересня 2016 12:02
Пропофол-Ново (новое).pdf
21 вересня 2016 12:01
гарант виробник1.pdf
21 вересня 2016 12:01
лицензия 2.jpeg
21 вересня 2016 12:01
Аренда Авто.docx
21 вересня 2016 12:01
Арифметичні помилки 001.jpg
21 вересня 2016 12:01
Договор.docx
21 вересня 2016 12:01
Старобільськ 001.jpg
21 вересня 2016 12:00
ПРОПОЗИЦІЯ .docx
21 вересня 2016 12:00
1045.pdf
21 вересня 2016 12:00
Довідка аналог.дог. 001.jpg

Публічні документи

26 вересня 2016 09:54
2016-09-08-000573_2.7z
26 вересня 2016 09:54
2016-09-08-000573_1.7z
23 вересня 2016 13:30
ГП.jpg
23 вересня 2016 13:30
ДБ.pdf
23 вересня 2016 13:29
Відгук.pdf
23 вересня 2016 13:29
2016-09-08-000573_2.7z
23 вересня 2016 13:28
2016-09-08-000573_1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ФАР-МА"

ТОВ Бадм

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#38282649
Відхилено 262 152,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2016 14:57
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 262 153,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2016 15:45

Документи

03 жовтня 2016 14:57
Електронний підпис

Документи

04 жовтня 2016 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2016 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
262 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2016 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2016 15:43
21.10.3-39Т.pdf укладений
26 грудня 2016 15:43
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2016 11:04
Дод.угода №1 до Договір Людмила-Фарм.pdf зміни до договору
20 жовтня 2016 10:50
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2016 17:02
Договір Людмила-Фарм.pdf укладений
19 жовтня 2016 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням ціни та відповідно до пунктів 3.2., 13.1. та 13.2. Договору, Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 21.10.3-39Т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2016 — 23 грудня 2016
Сума оплати за договором: 262 140,00
UAH з ПДВ