Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Чудновська Марина Олександрівна 380442769601 kmpb3@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2016 21:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2016 18:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2016 06:20 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2016 15:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2016 15:00 |
Очікувана вартість: | 15 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 474,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Канюля в/в G 18 BВraun шт. 50 Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000 Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300 Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000
Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000
Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2016 11:09 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
02 вересня 2016 11:09 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
02 вересня 2016 11:09 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
02 вересня 2016 11:07 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
02 вересня 2016 11:06 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
02 вересня 2016 11:06 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
02 вересня 2016 11:04 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2016 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К." |
10 833,75
UAH з ПДВ
|
7 756,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" |
15 526,06
UAH з ПДВ
|
7 800,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМС-УК" |
15 795,00
UAH з ПДВ
|
15 321,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ООО "виджи Медикал" |
15 800,00
UAH з ПДВ
|
15 326,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "ФАРМЛіДЕР" |
15 799,62
UAH з ПДВ
|
15 799,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
7 756,97
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2016 12:40
|