Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади та інструменти для вливання розчинів
Очікувана вартість
15 800,00 UAH
UA-2016-09-01-000989-c f23b269a2346489f8660d3fbff4d44fc
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2016 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2016 18:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2016 06:20
Початок аукціону: 07 вересня 2016 15:00
Початок аукціону: 07 вересня 2016 15:00
Очікувана вартість: 15 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 474,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Канюля в/в G 18 BВraun шт. 50 Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000 Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300 Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

Канюля в/в G 18 BВraun шт. 50
Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000
Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350 штуки
Канюля в/в G 18 BВraun шт. 50
Канюля в/в G 20 BВraun шт. 1000
Канюля в/в G 22 BВraun шт. 300
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера 7
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
ДК 016:2010: 32.50.1 — Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2016 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К." 10 833,75
UAH з ПДВ
7 756,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" 15 526,06
UAH з ПДВ
7 800,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМС-УК" 15 795,00
UAH з ПДВ
15 321,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ООО "виджи Медикал" 15 800,00
UAH з ПДВ
15 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ФАРМЛіДЕР" 15 799,62
UAH з ПДВ
15 799,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2016 11:14
статутные МТК.zip

Публічні документи

05 вересня 2016 17:06
Наказ.pdf
05 вересня 2016 17:06
IMG_0001.pdf
05 вересня 2016 17:06
Свідоцтво 12309-2012 КАНЮЛІ.jpg

Публічні документи

05 вересня 2016 15:49
13987-2014_Vasofix Braunule, Introcan.pdf
05 вересня 2016 15:49
File0005.PDF
05 вересня 2016 15:49
Випіска.pdf
05 вересня 2016 15:48
Свидоцтво.pdf
05 вересня 2016 15:48
4ОПП довiдка.PDF
05 вересня 2016 15:48
НДС.PDF
05 вересня 2016 15:48
Регистрац св-во.PDF
05 вересня 2016 15:48
ВИТЯГ с держ.реестра.rtf
05 вересня 2016 15:48
выписка(вторая сторона).JPG
05 вересня 2016 15:48
выписка.JPG
05 вересня 2016 15:48
Ведомости.PDF

Публічні документи

05 вересня 2016 14:17
На отправку ВІДЖИ.rar

Публічні документи

05 вересня 2016 10:57
уставні документи.rar
05 вересня 2016 10:57
св-во.rar
05 вересня 2016 10:57
комерц.пр-я.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К."

ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"

ТОВ "СМС-УК"

Виджи Медикал

ООО "ФАРМЛіДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К."
#21633086
Переможець 7 756,97
UAH з ПДВ
28 грудня 2016 12:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2016 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медичний Центр М.Т.К."
#21633086
7 756,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи