Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні меблі
Очікувана вартість
3 452 750,00 UAH
UA-2016-09-01-000393-c 91102e60933d460ba1058c5847be51a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Алла Яківна

+380487123150 gria@odmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Вебсайт: http://odmu.edu.ua
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Гриценко Алла Яківна
+380487123150
gria@odmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2016 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 21 вересня 2016 12:34
Очікувана вартість: 3 452 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
медичні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65082, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33192000-2 — Меблі медичного призначення
ДК 016:2010: 32.50.3 — Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їхні частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2016 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2016 13:26
Додаток 2 - проект договора МЕБЛИ.doc
01 вересня 2016 13:26
Додаток 3 - Тендерна пропозиція МЕБЛИ.docx
01 вересня 2016 13:26
Додаток 1 - Технічна Спецификация МЕБЛИ.xls
01 вересня 2016 13:26
ТД - МЕБЛИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розподілення на лоти
Дата подання: 09 вересня 2016 16:18
Добрий день! Згідно Вашої тендерної документації предметом торгів за одним лотом є: медичні меблі Класифікація ДК 021:2015: 33192000-2 Меблі медичного призначення, а саме: Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їхні частини. Визначається дуже великий перелік згідно специфікації. Тобто в одному лоті заявлені меблі, які відрізняються за призначенням. Вважаємо, що зазначені вимоги обмежують конкуренцію і зменшують кількість потенційних учасників, оскільки таким чином надається перевага тим учасникам процедуру торгів, у яких є весь перелік зазначеного в одному лоті предмету закупівлі, що порушує вимоги п.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наприклад у разі коли у будь-якого потенційного учасника є в наявності столи операційні, а відсутні: візок медичний функціональний, крісло з електроприводом або підставка медична для тазів, такий учасник буде відхилений у відповідності до пп.1) п.1 ст.30 (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п.2 ст.16 відсутність обладнання) та не зможе прийняти участь в торгах. Вимоги кваліфікаційних критеріїв наявності меблів, які суттєво відрізняються один від одного в одному лоті - є суттєвою дискримінацією і суттєво звужують кількість потенційних учасників торгів. Із вище визначеного, на підставі п.4 ст. 22 ЗУ, п.1 ст.3, п.3 ст.5, п.2 ст.23 «Про публічні закупівлі» внести зміни до тендерної документації шляхом розділення предмету торгів на лоти, у тому числі і на електронному майданчику, а саме: 1. Лот 1 : Стіл операційний тип 1 - 1 шт. (та його частини); Стіл операційний тип 2 – 1 шт. (та його частини); Стіл операційний тип 3– 1 шт. (та його частини) 2. Лот 2 - Візок медичний функціональний тип 1 – 3 шт. (та його частини); Візок медичний функціональний тип 2 – 1 шт. (та його частини); 3. Лот 3 – Кушетка медична – 5 шт.; 4. Лот 4 – Крісло гінекологічне з електроприводом – 1 шт.(та його частини); 5. Лот 5 - Підставка медична для тазів – 1 шт. (та її частини); 6. Лот 6 – Підставка для сміття – 1 шт. (та її частини); 7. Лот 7 – Стілець медичний зі спинкою – 8 шт. (та його частини); 8. Лот 8 - Столик медичний інструментальний тип 1 - 1 штука; 9. Лот 9 – Шафа медична тип 1 – 10 шт. (та її частини); Шафа для ендоскопів – 2 шт. (та її частини); 10. Лот 10 – Ширма медична – 5 шт; Повідомляємо, що у разі відмови в усуненні дискримінаційних умов тендерної документації шляхом розподілення предмету закупівлі на лоти, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету, а в подальшому і господарського суду з відшкодуванням з Вас витрат за подачу скарги до Антимонопольного комітету, а також і витрат на юридичні послуги і витрат пов’язаних з розглядом справи у господарському суді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Затверджено:
протоколом тендерного
комітету
№5 від 12.09.2016р.

Відповідь на запитання що виникли при обговоренні предмету закупівлі медичні меблі.
Уважно ознайомившись з Вашим зауваженням, Одеський національний медичний університет ( далі Замовник) повідомляє Вам про наступне:

Визначення предмету закупівлі до 31 грудня 2016 року з урахуванням положення абзаців першого і третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року №457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Оскільки вимога щодо визначення лотів не є обов’язковою комітетом прийнято рішення не поділяти на лоти.
Враховуючи вище наведеного, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, з урахуванням норм чинного законодавства та положень Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2016 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед 3 451 050,00
UAH з ПДВ
3 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 3 420 850,00
UAH з ПДВ
3 420 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2016 10:32
Тенд проп _Статут.pdf
20 вересня 2016 10:32
Тенд проп_Реєстр.pdf

Публічні документи

20 вересня 2016 12:07
259 гарантійний лист.pdf
20 вересня 2016 12:07
257 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2016 12:06
255 контактна інформація.pdf
20 вересня 2016 12:06
237 загальні вимоги.pdf
20 вересня 2016 12:06
77-3 якість товару.pdf
20 вересня 2016 12:06
77-2 якість товару.pdf
20 вересня 2016 12:05
77-1 якість товару.pdf
20 вересня 2016 12:04
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сервісмед

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сервісмед
#38126142
Переможець 3 415 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2016 11:55

Документи

23 вересня 2016 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2016 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед
#38126142
3 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2016 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2017 11:44
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2016 13:06
договір укладений
07 жовтня 2016 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 3 415 000,00
UAH з ПДВ