Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування обладнання Hitachi SVC VSP з подовженням гарантії)
Technical support services in the field of information technologies (Hitachi SVC VSP equipment technical support implementation with the warranty extension)
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2016-09-01-000109-b 4cc1c07f163645f5bbb0f333eee24a7a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Торгонська Марія Василівна

+380444540279 torhonska@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Центр державного земельного кадастру
Код ЄДРПОУ: 21616582
Вебсайт: http://www.dzk.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська область обл., Київ, Народного Ополчення, 3
Контактна особа: Торгонська Марія Василівна
+380444540279
torhonska@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Land Cadastre Centre
National ID: 21616582
Contact point: Torhonska Maria
+380444540279
torhonska@dzk.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 вересня 2016 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2016 17:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2016 17:59
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 вересня 2016 12:05
Enquiries until: 25 вересня 2016 17:59
Complaints submission until: до 01 жовтня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2016 17:59

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
забезпечення технічного обслуговування обладнання Hitachi SVC VSP з подовженням гарантії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, м. Київ, вул. Народного ополчення, 3
ДК 021:2015: 50312600-1 — Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій
ДК 016:2010: 62.02.3 — Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій

Hitachi SVC VSP equipment technical support implementation with the warranty extension
CPV: 50312600-1
Період постачання: з 15 листопада 2016 по 31 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк гарантійного обслуговування: 30%
18 місяців: 30%
17 місяців: 25%
16 місяців: 20%
15 місяців: 15%
14 місяців: 10%
13 місяців: 5%
12 місяців: 0%
28 вересня 2016 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2016 17:58
Перелік змін ТД Hitachi 2.doc
27 вересня 2016 17:58
ТД Hitachi зі змінами 2 – копія.docx
02 вересня 2016 11:20
ТД Hitachi3.docx
28 вересня 2016 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2016 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2016 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2016 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2016 17:58
Перелік змін ТД Hitachi 2.doc
15 вересня 2016 14:25
Перелік змін ТД Hitachi.docx
27 вересня 2016 17:58
ТД Hitachi зі змінами 2 – копія.docx
15 вересня 2016 14:25
ТД Hitachi зі змінами.docx
02 вересня 2016 11:20
ТД Hitachi3.docx
01 вересня 2016 12:05
ТД Hitachi3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги стосовно наявності статусу авторизованого партнера виробника (Hitachi) для підтвердження права виконання технічних робіт з Hitachi VSP. Підтверджується наданням копії авторизаційного листа, виданого безпосередньо учаснику на цю закупівлю від компанії виробника. Наявності статусу сервісного партнера виробника (Hitachi) для підтвердження права виконання технічних робіт з Hitachi VSP. Підтверджується наданням копії авторизаційного листа, виданого безпосередньо учаснику на цю закупівлю від компанії виробника.
Дата подання: 21 вересня 2016 13:12
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до Статті 12 частини 5 Закону України «Захист економічної конкуренції» монопольним (домінуючим) вважається становище кожного з кількох суб'єктів господарювання, якщо стосовно них виконуються, зокрема, такі умови: сукупна частка не більше ніж п'яти суб'єктів господарювання, яким на одному ринку належать найбільші частки на ринку, перевищує 70 відсотків. Крім того, Стаття 12 частини 1 пункт 2 Суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Політикою компанії виробника (Hitachi) передбачено, що сервісний партнер - це партнер зі статусом HDS Gold TrueNorth Partner. Відповідно до інформації висвітленої на загальнодоступних інформаційних ресурсах (https://www.hds.com/ru/partners/local-partners/?WT.ac=ru_mg_par_locpart), на сьогодні, в Україні здійснюють свою діяльність лише 2 (два) таких сервісних партнери виробника (Hitachi). Тобто, Замовник, встановивши такі дискримінаційні дії (допустивши до участі у торгах лише дві компанії в Україні), свідомо створив ситуацію створення антиконкурентних узгоджених дій. Разом з тим, вимога надання послуг виключно сервісним партнером не забезпечує гарантії отримання найбільш вигідної ціни та якості надання послуг, оскільки всі запчастини та необхідні комплектуючи в межах гарантійного обслуговування забезпечуються вендором. При цьому, вендер виконує свої зобов’язання на абсолютно рівних умовах всім авторизованим партнерам, незважаючи на їх статус партнерства. Крім того, отримання рівня сервісного партнера передбачає виконання ряду умов, одна з яких, наприклад, постійне утримання в штаті як мінімум двох кваліфікованих високооплачуваних співробітників, що значно впливає на адміністративний рівень витрат такого партнера, та як наслідок, збільшує вартість послуг. В той же час, авторизований партнер наймає спеціаліста такого ж рівня лише на період виконання договору, тобто, ціна послуг такого партнера несе мінімальне адміністративне навантаження. Отже, здійснення конкурентного відбору між всіма авторизованими партнерами дозволить відбутись чесному аукціону, а Замовник буде мати можливість отримати якісну послугу на вигідних умовах. Враховуючи вище викладене, не зрозуміло чому Замовником встановлені свідомо дискримінаційні умови, тим паче, що, як можна бачити з офіційних джерел, кількість авторизованих партнерів виробника, які здійснюють діяльність в Україні, взагалі досить обмежена. Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, допустивши до участі у торгах всіх авторизованих партнерів виробника або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону. У випадку не внесення відповідних змін до тендерної документації є підстава вважати, що має місце попередня домовленість Замовника з двома сервісними партнерами, а саме Компания «Техносерв Украина» та компанія INTEGRITY VISION LLC.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів і створення конкурентного середовища, тендерним комітетом буде внесено зміни до тендерної документації, допустивши до участі у торгах всіх авторизованих партнерів виробника.
Щодо урахування вимог Закону України “Про санкції”
Дата подання: 21 вересня 2016 15:15
Частиною третьою статті 5 Закону України “Про санкції” встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи - нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1 - 21, 23 - 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Так, Указом Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, відповідно до якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, внесені Кабінетом Міністрів України (розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 N 808-р) та Службою безпеки України. Пунктом 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” встановлено застосувати строком на один рік персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: 1) фізичних осіб згідно з додатком 1; 2) юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому до суб’єктів, визначених пунктами 23, 30, 100, 101 додатка 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. До суб’єктів, визначених пунктами 104, 105 додатка 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” застосовано заборону здійснення державних закупівель та використання органами державної влади України. Разом з тим частиною другою статті 6 Закону України “Про санкції” встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить Закону. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 16.10.2015 № 3302-05/34390, при здійсненні державних закупівель відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель” замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Таким чином, з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, застосувавши спеціальні економічні обмежувальні заходи щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України «Про санкції». У випадку відмови внесення змін можна припустити, що Замовник ухиляється від дотримання норм Закону України «Про санкції».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» повідомляє, що внесення змін до тендерної документації, які б передбачали заборону участі в процедурі закупівлі учасникам, визначеним в додатку 2 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” буде порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Також звертаємо вашу увагу, що так як рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” уведено в дію Указом Президента України від 16.09.2015 року №549/2015, а згідно з пунктом 2 вищезазначеного рішення, встановлено застосовувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) строком на один рік (з 16.09.2015 до 16.09. 2016 року), на даний момент дія санкцій щодо юридичних осіб, зазначених в додатку 2, закінчилася та не була продовжена.
Тендерний комітет Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» неухильно додержується вимог чинного законодавства України, зокрема вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Закону України «Про санкції», повідомляємо вам, що рішення щодо внесення змін до тендерної документації з застосуванням спеціальних економічних обмежувальних заходів щодо здійснення публічних закупівель буде неправомірним.
Разом з тим, при визначенні переможця та прийнятті рішення будуть враховані вимоги законодавства, в тому числі Закону України "Про санкції"
Щодо вимоги стосовно наявності у Учасника статусу сервісного партнера виробника (Hitachi)
Дата подання: 21 вересня 2016 17:26
Згідно з частиною першою статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (далі - закон) суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо: • на цьому ринку у нього немає жодного конкурента; • не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар’єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Монопольним (домінуючим) вважається становище суб’єкта господарювання, частка якого на ринку товару перевищує 35 відсотків, якщо він не доведе, що зазнає значної конкуренції. Монопольним (домінуючим) також може бути визнане становище суб’єкта господарювання, якщо його частка на ринку товару становить 35 або менше відсотків, але він не зазнає значної конкуренції, зокрема внаслідок порівняно невеликого розміру часток ринку, які належать конкурентам. Поряд із зазначеними нормами є спеціальні умови щодо встановлення монопольного (домінуючого) становища кожного з кількох суб’єктів господарювання. Згідно з частиною четвертою статті 12 закону вважається, що кожен із двох чи більше суб'єктів господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо стосовно певного виду товару між ними немає конкуренції або є незначна конкуренція і щодо них, разом узятих, виконується одна з умов, передбачених частиною першою цієї статті. Монопольним (домінуючим) вважається також становище кожного з кількох суб'єктів господарювання, якщо стосовно них виконуються такі умови: • сукупна частка не більше ніж трьох суб’єктів господарювання, яким на одному ринку належать найбільші частки на ринку, перевищує 50 відсотків; • сукупна частка не більше ніж п’яти суб’єктів господарювання, яким на одному ринку належать найбільші частки на ринку, перевищує 70 відсотків, і при цьому вони не доведуть, що стосовно них не виконуються умови частини четвертої статті 12. Відповідно до статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку є дії чи бездіяльність суб’єкта господарювання, який займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, що призвели або можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, або ущемлення інтересів інших суб’єктів господарювання чи споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку. Зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку, зокрема, визнається: • встановлення таких цін чи інших умов придбання або реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку; • застосування різних цін чи різних інших умов до рівнозначних угод з суб’єктами господарювання, продавцями чи покупцями без об’єктивно виправданих на те причини; • обумовлення укладання угод прийняттям суб’єктом господарювання додаткових зобов’язань, які за своєю природою або згідно з торговими та іншими чесними звичаями у підприємницькій діяльності не стосуються предмета договору; • обмеження виробництва, ринків або технічного розвитку, що завдало чи може завдати шкоди іншим суб’єктам господарювання, покупцям, продавцям; • часткова або повна відмова від придбання або реалізації товару за відсутності альтернативних джерел реалізації товару за відсутності альтернативних джерел реалізації чи придбання; • суттєве обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин; • створення перешкод доступу на ринок (виходу з ринку) чи усунення з ринку продавців, покупців, інших суб’єктів господарювання. Разом з тим, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене вище, вимога Замовника щодо надання послуг виключно сервісним партнером є дискримінаційною, що порушує норми та вимоги відразу двох законів України, та провокує ситуацію створення антиконкурентних узгоджених дій. Сервісні партнери Hitachi займають монопольне (домінуюче) становище на ринку України стосовно надання послуг предмету закупівлі підпадаючи під цілий ряд ознак зловживанням монопольним (домінуючим) становищем. Таким чином, встановлені Замовником дискримінаційні умови допускають можливість зловживання монопольним становищем, що може проявитись у вигляді завищення цін та зниження якості товарів та послуг. При цьому, з точки зору максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів Замовник навпаки зацікавлений у створенні конкурентного середовища при проведенні закупівлі послуг. Отже, з метою дотримання чинного законодавства України звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу стосовно наявності у Учасника статусу сервісного партнера або пояснити чому встановлена вимога надання послуг виключно сервісними партнерами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесено зміни до тендерної документації і ваші пропозиції будуть враховані.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-01-000109-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інстрім КТ, Код ЄДРПОУ:33777848
Дата подання: 21 вересня 2016 13:43
Звернення (Вимога ) щодо внесення змін до тендерної документації
Звернення (Вимога ) щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2016 17:36
Вашу вимогу було задоволено. В тендерну документацію будуть внесено відповідні зміни.

Документи подані скаржником

21 вересня 2016 13:38
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-09-01-000109-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Інстрім КТ, Код ЄДРПОУ:33777848
Дата подання: 14 жовтня 2016 19:28
Скарга на дії ДП Центр державного земельного кадастру
Підстава подання скарги: Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру», всупереч положень пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставно та незаконно відхилило тендерну пропозицію ТОВ «Інстрім КТ» за предметом закупівлі «послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій (забезпечення технічного обслуговування обладнання Hitachi SVC VSP з подовженням гарантії) (ДК 016-2010 – 62.02.3, код CPV 021-2015- 50312600-1)» (UA-2016-09-01-000109-b) (далі – Предмет закупвілі).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2016 19:57
від 19.10.2016 № 1139+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2016 19:56
від 19.10.2016 № 1139+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2016 19:56
про резулютивну частину рішення від 04.11.2016 № 1385.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2016 15:41
від 04.11.2016 № 1385.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2016 18:35

Документи Органу Оскарження

09 листопада 2016 18:35
від 04.11.2016 № 1385.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 жовтня 2016
UA-2016-09-01-000109-b4cc1c07f163645f5bbb0f333eee24a7a
Найменування: ДП Центр державного земельного кадастру
Код ЄДРПОУ: 21616582
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київська область обл., Київ, Народного Ополчення, 3
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Інстрім КТ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСЕРВ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 жовтня 2016 18:06
протокол
11 жовтня 2016 18:37
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2016 14:56
Довідка.pdf
05 жовтня 2016 14:49
Частина 5.pdf
05 жовтня 2016 14:41
Частина 4.pdf
05 жовтня 2016 14:40
Частина 3.pdf
05 жовтня 2016 14:39
Частина 1.pdf
05 жовтня 2016 14:32
Частина 2.pdf

Документи

11 жовтня 2016 18:11
Протокрл № 83.pdf
11 жовтня 2016 18:42
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2016 19:46
протокол
11 жовтня 2016 19:46
Протокрл № 83.pdf
11 жовтня 2016 19:53
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2016 18:46
Протокрл № 83.pdf
11 жовтня 2016 18:57
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2016 15:15
Scan 3.pdf
05 жовтня 2016 15:15
Scan 2.pdf

Конфіденційні документи

05 жовтня 2016 15:26
3520.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ є комерційною таємницею компаніі

05 жовтня 2016 15:15
3520.pdf.(2).P7S

Обґрунтування конфіденційності

Дані документи є комерційною таємницею компанії

05 жовтня 2016 15:15
3520.pdf.(1).P7S

Обґрунтування конфіденційності

Дані документи є комерційною таємницею компанії

05 жовтня 2016 15:15
Scan 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Дані документи є комерційною таємницею компанії

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

ТОВ Інстрім КТ

ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСЕРВ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2016 17:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп» 5 125 700,00
UAH з ПДВ
5 125 700,00
UAH з ПДВ
1 5 125 700 Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп»

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2016 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій