Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій - за кодом ДК 016:2010 - 62.01.1 (Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 72212000-4; Створення програмного модулю обліку договорів по сплаті пайової участі міста Києва інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва»); (Модуль «Пайова участь»)
Очікувана вартість
2 360 000,00 UAH
UA-2016-08-31-000770-b e7175102e62943b693da3b56a2407a1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Марина Олександрівна

380442027664 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Кузьмич Марина Олександрівна
380442027664
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2016 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2016 20:59
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2016 20:59
Початок аукціону: 16 вересня 2016 12:36
Початок аукціону: 16 вересня 2016 12:36
Очікувана вартість: 2 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Тендерні пропозиції подаються учасниками щодо предмету закупівлі в цілому.

Місце поставки – м. Київ (за адресою замовника):
вул. Хрещатик, 36.
Кількість – 1 послуга.
В межах надання послуг щодо створення програмного модулю обліку договорів по сплаті пайової участі міста Києва інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» у 2016 році передбачено 2 етапи:
1й етап:
Створення технічного завдання на розробку 1 та 2 етапів. Розробка програмних компонентів, які забезпечують введення, обробку, пошук і зберігання інформації про інформаційні сутності «Договір пайової участі», «Об’єкт будівництва», «Забудовник», «Звернення на пайову участь», «Розрахунок суми пайової участі», «Графік сплати», «Факт сплати», «Звільнення від пайової участі», «Додаткова угода» тощо.
Розробка допоміжних програмних компонентів для забезпечення функціональності: формування повідомлень, формування тексту договору, стандартних звітних форм ведення заборгованості, формування тексту претензії.
Розробка інтерфейсів, що забезпечує взаємодію користувача з Модулем в зручній для нього формі і дозволяє працювати з інформаційними ресурсами Модулю.
Розробка набору програмних компонентів для забезпечення інтеграції системою відкритого бюджету м. Києва.
Розробка програмних компонентів інтеграції Модулю з порталом КМДА.
Розробка службових компонентів Модулю. Тестування розробленого програмного забезпечення. Впровадження в дослідну експлуатацію. Розробка інструкцій користувача.

2й етап:
Розробка автоматизованих бізнес-процесів «Подання звернення на пайову участь», «Отримання довідки про виконання умов договору на пайову участь», «Отримання довідки про відсутність зобов’язання на сплату пайової участі».
Реалізація інтеграції для забезпечення електронного підписання договору та документів. Тестування розробленого програмного забезпечення. Впровадження в дослідну експлуатацію. Розробка інструкцій користувача.

Інформацію стосовно обсягів надання послуг в межах закупівлі Модулю «Пайова участь» та терміни їх надання викладено у Додатку 3 «Технічні вимоги».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Місце поставки – м. Київ (за адресою замовника):
вул. Хрещатик, 36.
Кількість – 1 послуга.
В межах надання послуг щодо створення програмного модулю обліку договорів по сплаті пайової участі міста Києва інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» у 2016 році передбачено 2 етапи:
1й етап:
Створення технічного завдання на розробку 1 та 2 етапів. Розробка програмних компонентів, які забезпечують введення, обробку, пошук і зберігання інформації про інформаційні сутності «Договір пайової участі», «Об’єкт будівництва», «Забудовник», «Звернення на пайову участь», «Розрахунок суми пайової участі», «Графік сплати», «Факт сплати», «Звільнення від пайової участі», «Додаткова угода» тощо.
Розробка допоміжних програмних компонентів для забезпечення функціональності: формування повідомлень, формування тексту договору, стандартних звітних форм ведення заборгованості, формування тексту претензії.
Розробка інтерфейсів, що забезпечує взаємодію користувача з Модулем в зручній для нього формі і дозволяє працювати з інформаційними ресурсами Модулю.
Розробка набору програмних компонентів для забезпечення інтеграції системою відкритого бюджету м. Києва.
Розробка програмних компонентів інтеграції Модулю з порталом КМДА.
Розробка службових компонентів Модулю. Тестування розробленого програмного забезпечення. Впровадження в дослідну експлуатацію. Розробка інструкцій користувача.

2й етап:
Розробка автоматизованих бізнес-процесів «Подання звернення на пайову участь», «Отримання довідки про виконання умов договору на пайову участь», «Отримання довідки про відсутність зобов’язання на сплату пайової участі».
Реалізація інтеграції для забезпечення електронного підписання договору та документів. Тестування розробленого програмного забезпечення. Впровадження в дослідну експлуатацію. Розробка інструкцій користувача.

Інформацію стосовно обсягів надання послуг в межах закупівлі Модулю «Пайова участь» та терміни їх надання викладено у Додатку 3 «Технічні вимоги».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 72212000-4 — Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2016 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2016 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2016 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2016 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 17:34
Зміни до Тендерної документації від 08.09.2016.docx
08 вересня 2016 17:34
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону) у новій редакції зі змінами від 08.09.2016.docx
31 серпня 2016 18:45
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx
08 вересня 2016 17:33
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_пайова участь у редакції від 08.09.2016.docx
31 серпня 2016 18:44
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_пайова участь.docx
31 серпня 2016 18:46
5. Додаток 5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_пайова участь.docx
31 серпня 2016 18:46
4 Додаток 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_пайова участь.doc
31 серпня 2016 18:46
3. Додаток 3. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_ пайова участь (остання редакція).docx
31 серпня 2016 18:46
2. Додаток 2. ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ_пайова участь (стаття 17 Закону).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо Тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2016 14:03
Доброго дня! Прохання надати роз'яснення, чому "витяг із переліку основних засобів, матеріальних та нематеріальних активів", який вимагається у п.1 Додатку 1 тендерної документації в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, має надаватися "станом на/не раніше 31.09.2016", при тому, що розкриття пропозицій буде відбуватися 16.09.2016 року. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!

Ми дуже вдячні за Вашу зацікавленість ініціативами Департаменту економіки та інвестицій та маємо надію на спільну їх реалізацію в межах закупівлі Послуг щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій  за кодом ДК 016:2010  62.01.1 Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення  за кодом СРV за ДК 021:2015  72212000-4 (Створення програмного модулю обліку договорів по сплаті пайової участі міста Києва інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва») (Модуль «Пайова участь») (далі  Послуги).
На Ваше питання повідомляємо, що Замовником під час складання тендерної документації на закупівлю Послуг допущено технічну помилку, вірною слід вважати дату 31.08.2016. На підставі Вашого звернення до тендерної документації унесено відповідні зміни.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2016 15:01
Прохання надати роз"яснення щодо вимоги про "надання завірених копій сторінок паспорту фізичної-особи підприємця/уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)", зазначеної в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Підтвердження чого передбачає ця вимога, особливо місце проживання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!

Ми дуже цінуємо Вашу зацікавленість у можливій співпраці в межах закупівлі Послуг щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій  за кодом ДК 016:2010  62.01.1 Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення  за кодом СРV за ДК 021:2015  72212000-4 (Створення програмного модулю обліку договорів по сплаті пайової участі міста Києва інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва») (Модуль «Пайова участь») (далі  Послуги).
На Ваш запит стосовно надання роз’яснень щодо щодо вимоги про «надання завірених копій сторінок паспорту фізичної-особи підприємця/уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)», зазначеної в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з положеннями тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 22.08.2016 № ВТ-ІТ /посл-1 (ПУ), Замовник може самостійно перевіряти інформацію, надану Учасником у складі тендерної пропозиції.
Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» встановлено вичерпний перелік документів, що посвідчують особу. Запитувана Замовником інформація орієнтована на встановлення тотожності особи, що є учасником закупівлі, за сукупністю інформації про неї за допомогою біометричних даних, параметрів, тобто  її ідентифікації.
Зокрема, під час пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі  ЄДР) про фізичну особу-підприємця шляхом безкоштовного запиту, Замовник отримує інформацію за усіма суб’єктами господарювання, що мають однакові прізвища, імена та по батькові.
Додаткові дані про особу, що запитуються Замовником в межах інформації Єдиного державного демографічного реєстру (далі  Реєстр) дозволяють здійснювати комплекс заходів, який дозволяє виконувати пошук за принципом «один до багатьох», співставляючи надані особою біометричні дані з колекцією шаблонів, що представляють усіх осіб, інформацію про яких внесено до Реєстру.
Стосовно Вашого запиту щодо вимоги надання інформації про місце проживання суб’єкта господарювання, що приймає участь у закупівлі Послуг, повідомляємо.
Сформована картка за результатами безкоштовного пошук відомостей у ЄДР містить детальну інформацію про фізичну особу, зокрема розділи: «Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи», «Місце проживання», «Види діяльності», «Дата державної реєстрації» тощо. Додаткова змінна інформація, в даному випадку  місце реєстрації, слугує допоміжним можливим способом ідентифікації суб’єкта господарювання. Крім того, відповідно до підзаконних актів України, за адресою зареєстрованого місця проживання з особою ведеться офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції.
Проте, враховуючи зміст Вашого запиту, тендерним комітетом прийнято рішення доповнити зазначену вимогу тендерної документації, додатково вказавши у зазначеному пункті аналогічний документ, зміст якого може ідентифікувати фізичну особу-підприємця, а саме  індивідуальний податковий номер, та унести відповідні зміни до тендерної документації, виклавши пункті 1 Розділу ІІІ у такій редакції: «…завірених копій сторінок паспорту фізичної-особи підприємця/уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» або копія індивідуального податкового номеру».
Додатково інформуємо, що тендерна документація на закупівлю Послуг у пункті 2.1 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» містить наступні положення: «…Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації із посиланням на відповідний нормативно-правовий акт…».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2016 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" 1 770 000,00
UAH з ПДВ
1 608 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Екоклiнворм 2 100 400,00
UAH з ПДВ
1 610 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП Енглер" 2 124 000,00
UAH з ПДВ
2 081 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2016 17:00
4 Мат-тех база_стор 5-6.pdf
15 вересня 2016 16:57
1 Реєстр_стор 1-2.pdf
15 вересня 2016 16:57
21 Пропозиція_стор 282-284.pdf

Публічні документи

22 вересня 2016 18:08
Відмова.pdf
22 вересня 2016 18:08
Відмова.pdf
15 вересня 2016 17:07
Договор.pdf
15 вересня 2016 17:07
Справка2.pdf
15 вересня 2016 17:07
Справка.pdf
15 вересня 2016 17:06
Статут.tiff
15 вересня 2016 17:06
Протокол№1.pdf
15 вересня 2016 17:06
Витяг.pdf
15 вересня 2016 17:06
Виписка.pdf

Публічні документи

27 вересня 2016 17:36
Відповідність.pdf
15 вересня 2016 17:06
6.pdf
15 вересня 2016 17:06
5.pdf
15 вересня 2016 17:06
4.pdf
15 вересня 2016 17:06
3.pdf
15 вересня 2016 17:06
2.pdf
15 вересня 2016 17:05
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ"

Екоклiнворм

ТОВ "НВП Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ"
#39682689
Рішення скасоване 1 608 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2016 17:42
ООО "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ"
#39682689
Відхилено 1 608 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2016 17:48
ТОВ Екоклiнворм
#39863497
Відхилено 1 610 700,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2016 16:50
ТОВ "НВП Енглер"
#36938941
Переможець 2 081 520,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2016 16:55

Документи

21 вересня 2016 20:51
Електронний підпис

Документи

22 вересня 2016 17:46
Електронний підпис

Документи

23 вересня 2016 16:48
Електронний підпис

Документи

23 вересня 2016 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2016 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП Енглер"
#36938941
2 081 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2016 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2016 15:33
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2016 21:53
Договір від 10.10.2016 № ПУ_2016.pdf укладений
12 жовтня 2016 21:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 2 081 520,00
UAH з ПДВ