Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
158 231,68 UAH
UA-2016-08-30-000414-c d78ec80ff47f4562a4f360902343de42
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Івахненко

+380 095 2260403 oblradiodp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія Національної телекомпанії України «Дніпропетровська регіональна дирекція»
Код ЄДРПОУ: 40020546
Місцезнаходження: 49010, Украина , Днепропетровская обл., м. Дніпропетровськ, вул.Телевізійна, 3
Контактна особа: Ірина Івахненко
+380 095 2260403
oblradiodp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2016 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2016 15:00
Очікувана вартість: 158 231,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 746,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19788 метры кубические
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49010, Украина, Днепропетровская область, Дніпропетровськ, вул. І. Сирка,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2016 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2016 13:27
dodatok_2_td.docx
30 серпня 2016 13:27
gaz_td_1_5055 1.docx
30 серпня 2016 13:27
dodatok_4_td 1.docx
30 серпня 2016 13:27
dodatok_5_proek_dog 1.docx
30 серпня 2016 13:27
Протокол рішення про застосуванняГаз.docx
30 серпня 2016 13:27
dodatok_3_td.docx
30 серпня 2016 13:27
dodatok_1_td 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність законодавству
Дата подання: 08 вересня 2016 16:39
В Вашій тендерній документаціїї, зокрема в розділі "ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що "1.9. Документами, що підтверджують можливість учасника постачати природний газ з урахуванням транспортування природного газу магістральним трубопроводом". А також в додатку №4 "Цінова пропозиція" вказано, що "До розрахунку ціни входить вартість транспортування природного газу магістральними трубопроводами." Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На аналогічне питання юристи Національної телекомпанії України, філією якої є Дніпропетровська регіональна дирекція відповіли наступне, цитаємо:

„Відповідь:
Перш за все потрібно зауважити про безпідставність посилання скаржника на вимоги пунктів 20-21 статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», оскільки з 01.08.2016 року такий закон втратив чинність. Станом на сьогодні набув чинності Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог закону, закупівля товару може включати послуги із постачання такого товару, у разі, якщо вартість постачання менша за вартість товару, будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить, а відповідно посилання скаржника на порушення тендерної процедури є незаконним та необґрунтованим. Окрім того, відповідно до частини 1 статті 2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 року «Про затвердження Правил постачання природного газу» підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу є наявність об’єкту який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором ГРМ персональний ЕІС-код як суб’єкту ринку природного газу.”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2016 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" 158 231,18
UAH з ПДВ
158 231,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2016 11:09
Наказ на Соболь Т.В..pdf
21 вересня 2016 10:53
Опис предмету закупівлі.pdf
21 вересня 2016 10:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дніпропетровськгаз збут"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2016 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій